4.8 Motor / Any interest
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Re: 4.8 Motor / Any interest
Hybrid 4x4s are seldom a good idea. Only do the conversipm if you have to e.g. when the enjin has blown. You would be well advise to keep the vehicle as standard as possible. 

Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
- Full Name: Alexander Roux
- Nickname: Calculator
- Home Town: Johannesburg
- Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro" - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 255 times
I must add, in my case the motor broke. I did not have the stomach for a revitalised crap engine. I went the Lexus route. The one good decision was to take it to someone strongly recommended on this job. All new pipes and new wires and sticking with native G-box. Lexus autobox not strong enough for the tough technical stuff.Wilkie wrote:Hi Guys,just my opinion
don't think conversions is simple,there is ALWAYS a clich...!!!!
I,ve been working on a 1980 Nissan Safari for the last 4 years,big ideas ,lexus v8 auto box etc etc
build the motor mounts and installed the v8,that was easy.....!!!
Then
sump hitting axle,lift suspension,ah propshaft to short,propshaft now hitting cross members,revcounter overreading and the list goes on and on.
End result,i have gone back to a recon L28 motor and standard gearbox and should have that vehicle running before end of this year Perfectly : http://www.patrol4x4.co.za/posting.php? ... =44&t=4943#
BETTER THE DEVIL YOU KNOW THAN YOU DONT KNOW
Have a blissfull weekend in your Pure Nissan
Experience makes you pre-empt the sort of problems you mention.
Eg use the Lexus SUV's sump, which is shaped such that it misses the diff. Also to lift body, makes you avoid the propshaft problem.
If done properly, it is reliable all right. But it ALL depends on the builder.

Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
- BABELAAS
- Senior Member
- Full Name: LOWE
- Nickname: MARC
- Home Town: BRONKHORSTSPRUIT
- Current 4x4: 2015 Navara 4X4
- Home Language: ENGLISH
- Been thanked: 3 times
I must agree, modified is never as reliable as standard. A few years ago, I built up an old landcruiser with a chevy 350 V8. I bought the vehicle with the engine already fitted. Just swallowed money, I ended up spending double what I later sold it for.
ANYWAY THAT 4.8 is a legend
ANYWAY THAT 4.8 is a legend
BABELAAS
2015 Navara 4X4
2015 Navara 4X4
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
There are conversions and then there are conversions
But a "spoeg en plak" conversion will come back to haunt you
Don't do it because it is cheap
But a "spoeg en plak" conversion will come back to haunt you
Don't do it because it is cheap
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Quinten - Kontak vir Charles Duckett [hy is hier oppi forum .. net f*(*&^$#%^&*n skaars] Sy 4,8 het bietjie gaar gword agv 'n klein water probleempie .. hy sal kan doen met n 4,8 enjin [dalk het hy al begin oorbou .. ] maar vat maar n kans .
So terloops -- jy kan meer rag uit die 4,8 toor as uit n Maserarti V12
Terloops -- Hoe groot is die boot wat jy sleep ? :-)

So terloops -- jy kan meer rag uit die 4,8 toor as uit n Maserarti V12
Terloops -- Hoe groot is die boot wat jy sleep ? :-)

Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
Yes, that reminds me - the clip about the Patrol verus Lambo:Kagiso II wrote:So terloops -- jy kan meer krag uit die 4,8 toor as uit n Maserarti V12
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times

Alex Roux wrote:Yes, that reminds me - the clip about the Patrol verus Lambo:Kagiso II wrote:So terloops -- jy kan meer krag uit die 4,8 toor as uit n Maserarti V12
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)
-
- Full Member
- Full Name: Quentin Hagen
- Nickname: Coltenator
- Home Town: Saldanha bay
- Current 4x4: 2006 4.8GRX Patrol
2001 3.0 v6 Colt Rodeo D/C SOLD - Home Language: Afrikaans
Guys
Dankie vir al die terug voering.
Het Rob Green gekontak aangaande die supercharger en wag dat hulle
terug kom na my toe met n prys.
377kw / 675nm.
en ligter op brandstof.
Groete
Dankie vir al die terug voering.
Het Rob Green gekontak aangaande die supercharger en wag dat hulle
terug kom na my toe met n prys.
377kw / 675nm.
en ligter op brandstof.
Groete
2007 Patrol 4.8 GRX
Drwr system,Frdg,dbl bat systm ,Cheetah roofrack,35" m/t tyres, rear air helpers, snorkel
COLT RODEO 4x4 D/C 3.0 V6
Full ome susp,50mm bdylift,33" m/t,branches,fflow,chip,custom frt ,rear bumpers,rock sliders,dual bat systm
Drwr system,Frdg,dbl bat systm ,Cheetah roofrack,35" m/t tyres, rear air helpers, snorkel
COLT RODEO 4x4 D/C 3.0 V6
Full ome susp,50mm bdylift,33" m/t,branches,fflow,chip,custom frt ,rear bumpers,rock sliders,dual bat systm
- marakasmalan
- Senior Member
- Full Name: Marnus Malan
- Nickname: marakasmalan
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: '94 Patrol SGL
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 16 times
Koop a Safari as jy 'n speelding projek wil hê. Volschenk het dalk iets vir jou. Of 'n rolling chassis en bou 'n replica Jeep. Die V8 conversion gaan minsten 'n jaar neem voor jy die betroubaarheid bewys het om op lang trips te gaan.
Vir enige conversion, vat jou aanvanklike kosteberaming en verdubbel die koste. Tel dan nog 15% by. Dis die fundamentele wet van conversions. Indien jy twyfel kan jy dit teen lae koste toets deur jou elektriese grassnyer na petrol om te bou.
Maar ek dink jy het self die vraagstuk opgelos:
Ek sou jou aanbeveel om na die manne se aanbevelings te luister, van hulle dra nog pleisters en letsels van hulle eie ervarings... Maar as jy wil hobby, conversions bly lekker, duur, maar lekker.
Ek hoop jy besluit op die conversion - altyd goeie leesstof op die forum!!
Vir enige conversion, vat jou aanvanklike kosteberaming en verdubbel die koste. Tel dan nog 15% by. Dis die fundamentele wet van conversions. Indien jy twyfel kan jy dit teen lae koste toets deur jou elektriese grassnyer na petrol om te bou.
Maar ek dink jy het self die vraagstuk opgelos:
Wie ook al 'n 4.8 wil hê, gaan dit uit 'n vraghouer vanaf Japan bekom teen 'n laer koste...Coltenator wrote:
So die 4.8 moet gaan gehoop vir tussen 40 en 50 k.
Groete
Ek sou jou aanbeveel om na die manne se aanbevelings te luister, van hulle dra nog pleisters en letsels van hulle eie ervarings... Maar as jy wil hobby, conversions bly lekker, duur, maar lekker.
Ek hoop jy besluit op die conversion - altyd goeie leesstof op die forum!!
-
- Senior Member
- Full Name: Tommie Watkins
- Nickname: Tommie
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afr
- Been thanked: 29 times
Quentin.
As dit pure krag is waarna jy op soek is V8 die enigste manier om te gaan. Ja dit is so dat n ombuing nie so betroubaar is soos die fabriek produk nie. Praat maar met ons wat al deur al die pyne is. Dinge soos uitlaatstelsels, suspensie, ratkas,branches ens. Daar is n klein huisie vol pyne en pleisters waardeur ons al gegaan het. Maar wanneer die eind produk reg is, magtig dan is dit lekker hoor.
Soos Alex tereg gese het, kry iemand wat weet wat hy doen. En die passie daarvoor het, en die oorlog is halfpad gewen. Ja dit kos altyd BAJA meer as wat jy eers beplan het, maar spaar nog n drie maande langer en betaal maar duurder, meeste van die tyd is daar n goeie rede hoekom die part duurder is. En wanneer n ratkas, motor of clutch uit is en oorgedoen moet word, maak sekker dat alles oorgedoen word, wanneer die betrokke deel uit is, maw, vat tyd en maak alles surgvuldig reg. Moet nie die goedkoop roete gaan nie, dit is nie altyd die uitweg nie.
Maar glo my, die satisfaksie van die 8 proppe se klank en genot van rou brutale krag is net in n ander klas. Soos my goeie vriend Thys al tereg opgemerk het...... Daai is die 2de mooiste klank!!!!!!
Die eeste mooiste mag ek nie op die Forum verklaar nie
Groete
As dit pure krag is waarna jy op soek is V8 die enigste manier om te gaan. Ja dit is so dat n ombuing nie so betroubaar is soos die fabriek produk nie. Praat maar met ons wat al deur al die pyne is. Dinge soos uitlaatstelsels, suspensie, ratkas,branches ens. Daar is n klein huisie vol pyne en pleisters waardeur ons al gegaan het. Maar wanneer die eind produk reg is, magtig dan is dit lekker hoor.
Soos Alex tereg gese het, kry iemand wat weet wat hy doen. En die passie daarvoor het, en die oorlog is halfpad gewen. Ja dit kos altyd BAJA meer as wat jy eers beplan het, maar spaar nog n drie maande langer en betaal maar duurder, meeste van die tyd is daar n goeie rede hoekom die part duurder is. En wanneer n ratkas, motor of clutch uit is en oorgedoen moet word, maak sekker dat alles oorgedoen word, wanneer die betrokke deel uit is, maw, vat tyd en maak alles surgvuldig reg. Moet nie die goedkoop roete gaan nie, dit is nie altyd die uitweg nie.
Maar glo my, die satisfaksie van die 8 proppe se klank en genot van rou brutale krag is net in n ander klas. Soos my goeie vriend Thys al tereg opgemerk het...... Daai is die 2de mooiste klank!!!!!!
Die eeste mooiste mag ek nie op die Forum verklaar nie
Groete