Uiteindelik na n' week se gewag het ek hom gekry! Nou begin ons van voor af met al die nodige aandag en liefde om als weer in plek te kry.
My Nuwe Patrol
- Aries66
- Senior Member
- Full Name: Louis Naude
- Nickname: Aries66
- Home Town: Pretoria, Sinoville
- Current 4x4: 2000 Patrol 4.2 TD
2011 Navara 3.0V6 V9X - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
My Nuwe Patrol
Hallo daar.
Uiteindelik na n' week se gewag het ek hom gekry! Nou begin ons van voor af met al die nodige aandag en liefde om als weer in plek te kry.

Last edited by Aries66 on 21 Jan 2011 22:59, edited 1 time in total.
- G-MAN
- Patrolman 1000+
- Full Name: A.G.HOLMES
- Nickname: G-MAN
- Home Town: Cape Town, Noordhoek
- Current 4x4: PATROL 4.8 GRX 2008, PATROL 4.8 GRX 2007, PATROL 4.8 GRX 2006, Defender 90 2.8i...
- Home Language: Engels
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 9 times
- Aries66
- Senior Member
Re: My Nuwe Patrol
Hi G-Man.
Dankie.Net n' gesukel met die foto ding, wil nie te lekker werk met my nie.
Dankie.Net n' gesukel met die foto ding, wil nie te lekker werk met my nie.
- Tinus lotz
- Moderator
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 562 times
- Diekie
- Full Member
- Full Name: Diekie
- Nickname: Diekie
- Home Town: Klerksdorp
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5GRX and a Nissan Sanni s/w V6 4x4
- Home Language: Afrikaans
Baie geluk en mag jy net honderde duisende probleem vrye kilometers uit jou Patrol kry
.

- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
jy gaan kyk onderaan die "post reply" skoon blad, daar is twee "tabs" klik op "upload attachment" -
* Options * Upload attachment
kies nou die 'tab' 'Browse', nou gaan soek jy op jou rekenaar waar jy ookal jou kiekies stoor [ ek vermoed joune sal onder "My Pictures" wees]
Nou kies jy die kiekie wat jy hier wil wys, as die "roete" nou daar onder in di eblikkie wys, dan klik jy op "Add the file" -
EN dan en dan en dan ... dan spring do eblad boontoe en iewers staan in ROOI letters dat di ekiekie wat jy gekies het te rtoot is om te plaas ... NATUUUUUUUUUUUURLIK, want jy het nie di ekiekie ge'krimp' nie...
Orraait, dis nie 'n treinsmesjj nie - Gaan heeltemal uit jou program na jou "Browser" toe [Firefox is vinniger as 'Internet Explorer, maar daai is jou eie keuse .. nou gaan Google jy vir "IRFAN VIEW" - installer dit op jou rekenaar [dis gratis] as jy dit nou eendga klaar gedaan het - kom nou maar weer terug na http://www.patrol4x4.co.za/ - en begin van vooraf met di ekiekie plasing - MAAR , eers gaan jy die kiekie wat hier wil plaas oopmaak met IRFAN VIEW - jy sal sien bo in die "menu" raampie is 'n opsie ('Tab') "IMAGE" - klik op die, dan is dar so 'n lys keuses wat afval, kies "Resize/Resample" - gaan nou daar na "width" toe en oorskryf di esyfer wat daar staan met "495" en dan klp jy sommer "enter" [dis vinniger] Kies nou di eblou blokke wat beskryf "SAVE AS" - klik op die, kies 'n naam vir jou kiekie en "enter"
Nou het jy nog jou oorspronklike kiekie - maar ook 'n verkleinde weergawe. Doen nou weer daai "rigg-ma-role" waddi oompi hierbo virt jou beduie het - en diekeer sal jy sien hy sit di ekiekie in di ery [gaan aan tot jy DIK of g/vol is van kiekiews uitsoek, en dan klik jop op die venstertjie "place in line"
Dan "Submit" jy jou posting .......... en WHALLAAAAAA - ons kan kiekies kyk [maar maak gou, ek raas hard as ouens nie kiekies plak nie
* Options * Upload attachment
kies nou die 'tab' 'Browse', nou gaan soek jy op jou rekenaar waar jy ookal jou kiekies stoor [ ek vermoed joune sal onder "My Pictures" wees]
Nou kies jy die kiekie wat jy hier wil wys, as die "roete" nou daar onder in di eblikkie wys, dan klik jy op "Add the file" -
EN dan en dan en dan ... dan spring do eblad boontoe en iewers staan in ROOI letters dat di ekiekie wat jy gekies het te rtoot is om te plaas ... NATUUUUUUUUUUUURLIK, want jy het nie di ekiekie ge'krimp' nie...
Orraait, dis nie 'n treinsmesjj nie - Gaan heeltemal uit jou program na jou "Browser" toe [Firefox is vinniger as 'Internet Explorer, maar daai is jou eie keuse .. nou gaan Google jy vir "IRFAN VIEW" - installer dit op jou rekenaar [dis gratis] as jy dit nou eendga klaar gedaan het - kom nou maar weer terug na http://www.patrol4x4.co.za/ - en begin van vooraf met di ekiekie plasing - MAAR , eers gaan jy die kiekie wat hier wil plaas oopmaak met IRFAN VIEW - jy sal sien bo in die "menu" raampie is 'n opsie ('Tab') "IMAGE" - klik op die, dan is dar so 'n lys keuses wat afval, kies "Resize/Resample" - gaan nou daar na "width" toe en oorskryf di esyfer wat daar staan met "495" en dan klp jy sommer "enter" [dis vinniger] Kies nou di eblou blokke wat beskryf "SAVE AS" - klik op die, kies 'n naam vir jou kiekie en "enter"
Nou het jy nog jou oorspronklike kiekie - maar ook 'n verkleinde weergawe. Doen nou weer daai "rigg-ma-role" waddi oompi hierbo virt jou beduie het - en diekeer sal jy sien hy sit di ekiekie in di ery [gaan aan tot jy DIK of g/vol is van kiekiews uitsoek, en dan klik jop op die venstertjie "place in line"
Dan "Submit" jy jou posting .......... en WHALLAAAAAA - ons kan kiekies kyk [maar maak gou, ek raas hard as ouens nie kiekies plak nie

Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Aries66
- Senior Member
Hi Kagiso II
Dankie. Het reeds die Infran en Firefox, roete gegaan n paar jaar terug al. Sal nou gou probeer om die foto op te kry. Reggekry!!!
Hier is my nuwe Patrol. GL 4.2 Turbo Diesel. Nog net gou besig om n Madman stelsel te installeer, die reen my ingejaag.
Dankie. Het reeds die Infran en Firefox, roete gegaan n paar jaar terug al. Sal nou gou probeer om die foto op te kry. Reggekry!!!