3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
- Langman
- Senior Member
- Posts: 130
- Joined: 05 May 2010 15:38
- Full Name: Jacques Landman
- Nickname: Jakes
- Home Town: Uitenhage
- Current 4x4: Patrol
- Home Language: English / Afrikaans
- Been thanked: 1 time
3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Hi Manne
Lanklaas op die forum, was vreeslik besig die laaste rukkie so het so bietjie agter geraak wat die gossip betref en wat alreeds ge-post is. Ek het natuurlik so ietwat van n' probleem en hopelik sal een van julle manne wat ken van vir my kan diagnoseer wat met my Patrollie fout is. Ek het die 8st Julie met my Patrol van PE na JHB toe gery en het op pad agtergekom dat as jy by so lekker cruising spoed kom wat so tussen 110 en 120km/ph is dan het die engine somtyds snaakse dinge gedoen. Op omtrent die spoed en sowat 3000 rpm's het dit gevoel asof die engine stilstaan en uitsny...as ek die versneller verder in trap dan het niks gebeur nie en dit het gevoel asof die engine smoor. Toe dit weer gebeur het ek my voet totaal van die versneller af gehaal en dan weer in getrap dan het die engine revs eers verby 3000 rpm gegaan en het dan spoed opgetel. Dit het nie na iets groots gevoel nie maar het besef dit was nie normaal nie. Die Sondag toe ek terugdraa PE toe het dit erger geraak. Die engine het geen probleem deur lae rpm's nie maar sodra dit by die 3000's kom dan wil die ding glad nie verder spoed of revs optel nie. Het toe maar so aan gesukkel tot ek weer in PE aangekom het. Die Patrol moes jy vinnig deur sy ratte werk om by spoed te kom maar die spoed was beperk duer die rpm, jy het niks bo 3000 en 4000 gekry nie. Die engine het absoluut geen trek krag nie, hy kan weg trek maar sodra daar n' effens bult is verloor hy alles wat hy het en sukkel. Net op reguit paaie en afdraandes kon ek bo 100km/ph kom. Gelukkige was dit afdraande see se kant toe anders sou ek nooit by die huis kom nie. Ek was laas week met besigheid in Durban so kon glad nie aandag aan die probleem gee nie tot vandag toe nie. Ek wil hom invat maar wil eers hoor by die wat ken wat moontlik die probleem kan wees en wat ek my voor inlaat.
Ek hoop van harte dat dit nie daai handgranaat se pennetjie is nie. Die Patrol was is gediens en baie diesel ouens het al menings gegee en dit is als van air flow meters, foutiewe turbo asook n' blokasie in brandstof pype. Wat se die manne wat ken van????
Julle opinies en raad sal waardeur word.
Lanklaas op die forum, was vreeslik besig die laaste rukkie so het so bietjie agter geraak wat die gossip betref en wat alreeds ge-post is. Ek het natuurlik so ietwat van n' probleem en hopelik sal een van julle manne wat ken van vir my kan diagnoseer wat met my Patrollie fout is. Ek het die 8st Julie met my Patrol van PE na JHB toe gery en het op pad agtergekom dat as jy by so lekker cruising spoed kom wat so tussen 110 en 120km/ph is dan het die engine somtyds snaakse dinge gedoen. Op omtrent die spoed en sowat 3000 rpm's het dit gevoel asof die engine stilstaan en uitsny...as ek die versneller verder in trap dan het niks gebeur nie en dit het gevoel asof die engine smoor. Toe dit weer gebeur het ek my voet totaal van die versneller af gehaal en dan weer in getrap dan het die engine revs eers verby 3000 rpm gegaan en het dan spoed opgetel. Dit het nie na iets groots gevoel nie maar het besef dit was nie normaal nie. Die Sondag toe ek terugdraa PE toe het dit erger geraak. Die engine het geen probleem deur lae rpm's nie maar sodra dit by die 3000's kom dan wil die ding glad nie verder spoed of revs optel nie. Het toe maar so aan gesukkel tot ek weer in PE aangekom het. Die Patrol moes jy vinnig deur sy ratte werk om by spoed te kom maar die spoed was beperk duer die rpm, jy het niks bo 3000 en 4000 gekry nie. Die engine het absoluut geen trek krag nie, hy kan weg trek maar sodra daar n' effens bult is verloor hy alles wat hy het en sukkel. Net op reguit paaie en afdraandes kon ek bo 100km/ph kom. Gelukkige was dit afdraande see se kant toe anders sou ek nooit by die huis kom nie. Ek was laas week met besigheid in Durban so kon glad nie aandag aan die probleem gee nie tot vandag toe nie. Ek wil hom invat maar wil eers hoor by die wat ken wat moontlik die probleem kan wees en wat ek my voor inlaat.
Ek hoop van harte dat dit nie daai handgranaat se pennetjie is nie. Die Patrol was is gediens en baie diesel ouens het al menings gegee en dit is als van air flow meters, foutiewe turbo asook n' blokasie in brandstof pype. Wat se die manne wat ken van????
Julle opinies en raad sal waardeur word.
Langman
2004 Patrol 4.8 GRX
2004 Patrol 4.8 GRX
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Gesels 'n bietjie met Mac - as ek reg onthou het sy Patrol dieselfde gedoen en Nissan het aan die diesel pomp gestel en daarna in Botswana het sy engin ontplof.
Hopelik is ek verkeerd!
Hopelik is ek verkeerd!
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Izak
- Senior Member
- Posts: 397
- Joined: 12 Aug 2009 16:34
- Full Name: Izak
- Nickname: Sakkie
- Home Town: Alberton
- Current 4x4: 2003 Patrol 3.0 D SRX
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Langman, ek het al die gesprek gehad oor die senuwees wat pla oor die handgranaat. Ek is ongelukkig nie die kenner waarna jy soek nie, ek wil maar net se sterkte. My
is die Mass Airflow Meter.
Jy moet dalk "seriously" oorweeg om EGT in te sit. Ek het en moet se die gemoedsrus wat daai stukkie elektronika bring voel soos 'n veiligheidsknippie op die handgranaat.
Soos ek se , Sterkte
Izak

Jy moet dalk "seriously" oorweeg om EGT in te sit. Ek het en moet se die gemoedsrus wat daai stukkie elektronika bring voel soos 'n veiligheidsknippie op die handgranaat.
Soos ek se , Sterkte
Izak
-
- Patrolman
- Posts: 545
- Joined: 07 May 2009 09:14
- Full Name: Jacobus William Best
- Nickname: Kosie
- Home Town: MTUNZINI, Zululand coast
- Current 4x4: Land Rover Discovery 3 TDV6
- Home Language: TWEETALIG
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Dit klink vir my soos overboosting, maw toe dit begin het het hy maklik gekom tot en met 'CRUISING' spoed en daarna het dit gebeur.
Jy sal moet toets soos op die Patrol reference dokument.
Lees hierdie post , dit sal jou help.
http://www.patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=44&t=965
Jy sal moet toets soos op die Patrol reference dokument.
Lees hierdie post , dit sal jou help.
http://www.patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=44&t=965
Koos Best(Kosie)Mtunzini Zululand
Land Rover Discovery 3 TDV6
Patrol GU 2003 3.0d GRX (SOLD 2010)
Patrol GQ 1996 4.2d ST(SOLD 2007)
Land Rover Discovery 3 TDV6
Patrol GU 2003 3.0d GRX (SOLD 2010)
Patrol GQ 1996 4.2d ST(SOLD 2007)
- ChristoSlang
- Patrolman
- Posts: 894
- Joined: 07 Apr 2009 16:54
- Full Name: Christo van Rensburg
- Nickname: ChristoSlang
- Home Town: Pretoria, ZA
- Current 4x4: Nissan 4.2 GL Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Location: Garsfontein, Pretoria
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 136 times
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Langman, lees Aksniss se beskrywing van die ZD30 se overboost beskerming - dit klink baie soos die simptome wat jy beskryf.
Bladsy 12 is die plek om te gaan kyk:
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... ere-31418/
Bladsy 12 is die plek om te gaan kyk:
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... ere-31418/
- ChristoSlang
- Patrolman
- Posts: 894
- Joined: 07 Apr 2009 16:54
- Full Name: Christo van Rensburg
- Nickname: ChristoSlang
- Home Town: Pretoria, ZA
- Current 4x4: Nissan 4.2 GL Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Location: Garsfontein, Pretoria
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 136 times
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
He-he Koos! Daar spring jy my voor
PS: Dit is darem maar erg dat selfs ons 4.2 eienaars weet v.d. overboost probleem

PS: Dit is darem maar erg dat selfs ons 4.2 eienaars weet v.d. overboost probleem

- Langman
- Senior Member
- Posts: 130
- Joined: 05 May 2010 15:38
- Full Name: Jacques Landman
- Nickname: Jakes
- Home Town: Uitenhage
- Current 4x4: Patrol
- Home Language: English / Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Dankie Ouens
Ek het so tussen als daai post gelees van die boost probleem vroeer en het maar daai bundel geprint en gaan vanaand lekker lees daaraan en myself slim maak. Ek hoop dat die probleem nie te groot is nie...die beste van als was my brandstof verbruik toe ek terug gekom het...het 860km gekry op my hooftenk alleen! Dit sit my by sowat 9km/pl. Was self verbaas..
Ek hoop regtig ek kry my lorry reg..die Patrollie ry dan so lekker en het my tot dusver nog nie regtig probleme gegee nie.
Sal julle laat weet hoe gaan dit.
Thx
Ek het so tussen als daai post gelees van die boost probleem vroeer en het maar daai bundel geprint en gaan vanaand lekker lees daaraan en myself slim maak. Ek hoop dat die probleem nie te groot is nie...die beste van als was my brandstof verbruik toe ek terug gekom het...het 860km gekry op my hooftenk alleen! Dit sit my by sowat 9km/pl. Was self verbaas..
Ek hoop regtig ek kry my lorry reg..die Patrollie ry dan so lekker en het my tot dusver nog nie regtig probleme gegee nie.
Sal julle laat weet hoe gaan dit.
Thx
Langman
2004 Patrol 4.8 GRX
2004 Patrol 4.8 GRX
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
ek was ook weg - sien ook nou jou plakker - myne se simptome was onder op die revs - by wegtrek - as hy eers aan die gang was het hy geloop soos 'n V8 [hy doen nog steeds - maar het nie meer die wegtrek hakkel nie]
Ek stem met di emanne - dis overboost -
Vat hom na Diesel Electric w/s en maak reg VOOR hy breek.
Ek stem met di emanne - dis overboost -
Vat hom na Diesel Electric w/s en maak reg VOOR hy breek.
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Langman
- Senior Member
- Posts: 130
- Joined: 05 May 2010 15:38
- Full Name: Jacques Landman
- Nickname: Jakes
- Home Town: Uitenhage
- Current 4x4: Patrol
- Home Language: English / Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Ja Oompie...lyk my ek moes maar van die begin af Oom se raad gevolg het. Nissan kon my nie help nie en hulle diagnostic check wys niks is vekeerd met my Trollie nie!!! Ek is nou op pad na Bosch in PE om te sien wat se hulle toetse wys. Dit sal nou die 3rde plek wees waar ek hom na vat, hopelik is dit 3rd time lucky...die mense krap kop by die lorry van my...heeltemal hardegat! Erger as my vrou 

Langman
2004 Patrol 4.8 GRX
2004 Patrol 4.8 GRX
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: 3.0 DT Wat snaakse dinge doen!!!
Sterkte - hoop jy kom reg!
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests