LAZARUS is DEAD!

Showcase your baby
Peter Connan
Moderator
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 1125 times
Been thanked: 1036 times

Re: LAZARUS is DEAD!

Post by Peter Connan »

Obelix I hear what you are saying. I must admit that I probably spend more thought and time on my car than a piece of steel and plastic deserves, but at least that means that the maintenance is not often skipped?

However I do not think anybody who has thus far taken part in this debate was trying to disrespect anybody else's vehicle choices. The way I read it, all we have said is why some vehicles are not right for us as individuals, since everybody has a different set of priorities. I have also never passed up somebody who needs help purely because of what car he drives, even though I have often felt that drivers of certain makes and models tend to grow an "attitude" to match.

At the end of the day we all have different ways of making our decisions, and if the way you feel about a certain brand is part of your decision process, so be it.

To ask the question "Which 4x4 is best" is senseless and connot be answered conclusively because each person puts a different weight to each feature/ability/characteristic.

What is of use though is to discuss and expose those features/abilities/characteristics, so that each person can insert those into his/her own "decision matrix" to determine what type of cars should be under consideration. :mytwocents:
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi

Post by JG Shields »

Dit smaak my ek gaan baie vinniger as later my artikeltjie moet skrywe!!! Terloops Oom Mac, ek het 'n 105GX en nie 'n 100VX nie. In die Toyota kringe is dit nogal 'n groot verskil en ek raak mettertyd ook deeglik bewus daarvan....ha...ha... Lees gerus die jongste SA4x4 se artikel oor Cruiser se 60 jarige bestaan, met spesifieke verwysing na die 105GX.

Ek wil nou niks vooruit loop nie MAAR wil graag 'n paar opmerkings maak oor ons as mense....lank voordat ek iets gaan kwytraak oor die 2 voertuie wat ek met mekaar wil vergelyk. Die ding wat my fasineer is emosie en kondisionering en die mens se geneigdheid om afleidings te maak sonder dat wetenskaplike feite 'n rol speel. (Volgens die definisie van 'n wetenskaplike feit)

In die voertuig debatte speel emosie en die menslike faktor 'n baie groter rol as die tegniese feite en die werklikheid. Die wetenskaplike tegniese verkille tussen voertuie is baie kleiner as wat die emosie belaaide argumente, persoonlike voorkeure op grond van ketting-stories en afkeure agv kop speletjies en mense se kondisionering oor tyd ooit sal wees. Ek wil my punt met 'n paar voorbeelde maak:

1. Jare gelede op universiteit het ons 'n bier-proe eksperiment gedoen. Ons het 'n paneel van 10 manne saamgestel en 6 verskillende biere beproef. Elke man moes vooraf die 6 biere in sy volgorde van voorkeur neerskryf. Daarna het ons die bier slegs per nommer in glase aan hulle gebied en elkeen moes sy voorkeur weer in volgorde, maar volgens nommers neerskryf. Nege uit die tien manne se 1e keuse bier op grond van die nommers was die bier wat heel laaste op hul lysie was toe die name neergeskryf is. Die eksperiment het sy ontstaan uit koshuis kamer praatjies gehad waar dieselfde manne beweer het hulle sal enige tyd en enige plek bier uitmekaar kan ken.

2. Ek het ook al baie gehoor dat mense nie van BMW motors hou nie omdat hulle nie van die mense hou wat hulle ry nie....!@#$%^&??

3. Politieke partye: Ek weet presies WAAR TEEN sekere politieke partye staan, maar ek sukkel om te verstaan WAARVOOR hulle staan.

4. Ek skreeu vir die Cheetahs omdat: (a) ek daar gebore is en daar grootgeword het (b) 'n gros van my klasmaats op universiteit destyds vir die Vrystaat gespeel het (c) ek hulle jammer kry omdat al die ander drommels hulle goeie spelers elke jaar steel. My keuse het baie min met gesonde verstand te doen.

Oom Mac slaan die spyker op die kop as hy van breinspoel praat. Die probleem is dat ons al so wyd en suid ge-breinspoel is, dat mens die breinspoel effek in byna al die argumente kan identifiseer. Min argumente is nog objektief en op slegs feite gebasseer....en ons gedrag agv ons subjektiewe besluitneming KOS ONS BAAAAAAIE GELD!!!

Nou praat ek sommer net omdat dit lekker is maar....sien ons nie elke dag dat 4x4 manne hulself op toerusting en "gadgets" beroep omdat hulle eintlik maar net onseker van hulself is nie??? Daar is 'n verwagting dat bande (selfs rims), chips, suspensies ens sal voorkom dat voertuie vassit breek ens. Hierdie goeters raak soms selfs die redes waarom een voertuig beter is as 'n ander een...waaaaat? Is dit nie ook maar net 'n emosionele hindernis wat aangespreek moet word deur eers tegniek en selfvertoue te verbeter nie? Daarna kan toerusting verbeter word...toegegee. 'n Soldaat wat nie eers 'n gewone geweer kan hanteer nie moenie naby 'n missiel lanseerder kom nie....
Patrol fan!
Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol
Home Language: AFR
Has thanked: 94 times
Been thanked: 76 times

Post by Jules »

My :mytwocents:

Ek dink ons almal sal sover as moontlik die voertuig ondersteun wat jy tans ry anders weerspiel dit op n swak besluit wat jy gemaak het, is dit nie verbasend hoe jy eintlik nooit n GQ rerig waargeneem het totdat jy self een ry nie. Dan dink jy by jouself " ek het n goeie voertuig gekoop want kyk hoeveel sien ek nou raak " all in the mind.

Ek het nog nie veel 4x4 gery nie maar elkeen wat ek al gehad het was vir my n baie goeie voertuig met elkeen se eie beperkinge en as iets beperkinge het dan is jy nie stupid en probeer dit oorbrug nie. Dalk kan die voertuig wel die beperking oorkom maar jy het nie vertroue in jouself of die voertuig nie of jy is net plain verstandig.

Met my GQ was ek al in situasies wat ek weet die voertuig kan dit doen maar ek het uit gechicken. Hoekom moet mens nou probeer om ander te beindruk en dalk in die proses rig jy meer skade aan, seker maar ons manlike ego wat volgens ons gereeld gestreel moet word.

JG ek stem saam met jou oor die Cheetahs soms sê my verstand ek moet maar n Shark word want ek bly nou hier maar my hart hou my by die Cheetahs, het Kovsies toe gegaan om vir Vrystaat te speel maar toe realiseer dit nie :rolling: .Toe neem ek maar fotos van my pelle wat wel vir hul speel.

n Vriend van my het n 4.8 Patrol en hy het seker al amper alles wat oop en toemaak op sy lorrie, ek spot nou al vir 3jr dat ek sy lorrie eendag gaan koop maar ek dink "if push comes to shove " sal ek my GQ hou want soos Abri het ek nogals begin hou van my lorrie ek sal hom nou in Okt 6jr ry, moet egter bysê het die naweek my vriend se 4.8 gery hy het Freeflow van voor tot agter in gesit en AWESOME :woo:

Obelix jy moet maar vir Asterix en Getafix stuur om daardie ou uittesorteer wat jou bed@nner het, dalk kan Cacofonix n liedtjie sing terwyl hul sy gal werk :rolling:

Die enigste probleem wat ek tans ondervind met my lorrie is dat ek te bang is om iemand aanhom te laat werk want nog elke keer het iemand iets aangejaag so ek dink ek moet op n Mechanic kursus gaan.

Shalom
GO CHEETAHS
Jules
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 299 times
Been thanked: 160 times

Post by Kagiso II »

Lazarus se enjin uiteindelik oopgemaak - paar skokke gekry: Die enjin was al oorgedoen voorheen - die waterweë is erg toegekalk. Baie roes ook in die watergange [hy is lank sonder antifreeze gery] Volgens Gerhard.
"Overhaul" gaan baie wees - want die silinderhulse het seergekry

GOOGLE TRANSLATED:
Lazarus's engine finally opened - found some shocks: The engine had been overhauled before - the waterways is very toegekalk. Many rust in the water passages [he's been driving without antifreeze] According to Gerhard.
"Overhaul" will be many - for the silinderhulse hurt

Die top het ge "warp" van die hitte [soek nuwe een asb???]
LazrusEnjin1.jpg
LazrusEnjin1.jpg (146.48 KiB) Viewed 1720 times
Lazarus Enjin2.jpg
Lazarus Enjin2.jpg (192.4 KiB) Viewed 1720 times
Lazarus Enjin3.jpg
Lazarus Enjin3.jpg (142.15 KiB) Viewed 1720 times
Lazarus Enjin4.jpg
Lazarus Enjin4.jpg (187.17 KiB) Viewed 1720 times
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Stefan
Moderator
Full Name: Stefan de Villiers
Nickname: Stefan
Home Town: Bothasig, Cape Town
Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
Has thanked: 175 times
Been thanked: 50 times

Post by Stefan »

Lyk my oom sal maar vir Agarob moet hou ;)
JG Shields
Patrolman
Patrolman

Post by JG Shields »

Oom Mac, ek is teleurgesteld om te hoor van die enjin se toestand. Ek het geweet die enjin was al oopgemaak. Global Nissan in Silverton het die werk gedoen. Voor ek die voertuig gekoop het, het ek by hulle na sy geskiedenis verneem. Hulle het uitdrukke van die volledige werkskaart vir my gegee. Volgens hulle was dit verpligte onderhou wat gedoen was in terme van 'n "re-call" van al die betrokke modelle. Klaarblyklik moes Nissan op sy koste bebaalde komponente vervang soos deur Nissan voorgeskryf was. Ek het ook met die eienaar gesels wat dieselfde aan my besvestig het.

Ek sal Oom later bel. Ek dink ons kan weer doen met 'n lekker koffie iewers.
Patrol fan!
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
'99 PATROL 4,2 diesel.

Post by Kagiso II »

Hallooo JG - ek sit juis en stress en dink jy nog moerag vi my oor daai poefie diens wat ou Miems en haar hensjman jou gegee het met jou tent ..
Koffie en dergliks sal supper wees [soos as can] Ons is al Vrydag oggend in die pad met die uitreik Botswana toe.
So ... vanmiddag of more nm kan nog werk. praat maar.
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
JG Shields
Patrolman
Patrolman

Post by JG Shields »

Oom Mac, ek sal laat weet. Ons gaan self einde van die week vir 10 dae Mapungupbe en Tuli toe. Kan nie wag nie. Nee, ek was nog nooit vies vir jou oor daai foefie nie.
Patrol fan!
Pieter du Toit
Patrolman
Patrolman
Full Name: Pieter Joubert du Toit
Nickname: PJ of ook Whitey
Home Town: Welgemoed
Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
Been thanked: 6 times

Post by Pieter du Toit »

Kagiso II wrote:Die top het ge "warp" van die hitte [soek nuwe een asb???]

Oom Mac ek noem maar net weer dat ek ook nog n magdom 3.0L spares hier by my het indien jy belangstel in iets. Moet se ek stem saam met oom - daai engin lyk nie baie goed nie.

Oom het my toe nooit laat weet of die ander turbo toe jou probleem uitgesort het nie - of ek het dit mis gelees???

Soos ek dit lees klink dit darem of Agarob darem lekker loop en daar nie "hassles" is nie.

Groete
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
'99 PATROL 4,2 diesel.

Post by Kagiso II »

Ooooooooooooo Dankie Pieter - daai turbo het toe geloop [loop nog steeds] En Agarob "outperform" enige sessilinder Patrol of Cruiser wat hy al teen gemeet is op die SAC dyno - oompie mussa heppi met hom -
Dis nou net di &^%&* skelm by Engen uit te sort oor die water wat hulle in my tenk gegooi het
Gerhardt reken hy gaan teen Donderdag klaar waaes ]tenk skoongemaak, dieslpomp vervang]
Dan is Agarob weer sy 'big-mac' self :oldtimer:
Post Reply

Return to “08a. Your Patrol”