LAZARUS is DEAD!
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Re: LAZARUS is DEAD!
Jippiiiiiii - JG nou kannik jou ompraat om ook by McCarthy 4x4 aan te sluit [99% Toyotas daar] Da gannik nie meer so alleen wees as di elot my byt oor my Datsuns nie [hulle sal nog steeds, maar da weet ik ek het 'n maatjie wie se kop nog reg werk ... dis soos wannir ik met my WiePie djursy op Loftus gaan ru'bbi kyk]
WSal jou iets meddi i-muil stier..
[ek hou baie van daai 100 Cruisers - dis seeerijassss potent affi pad af karrikjies daai. [ry oral waar ek met Brutus kon ry...]
WSal jou iets meddi i-muil stier..
[ek hou baie van daai 100 Cruisers - dis seeerijassss potent affi pad af karrikjies daai. [ry oral waar ek met Brutus kon ry...]
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Pieter du Toit
- Patrolman
- Full Name: Pieter Joubert du Toit
- Nickname: PJ of ook Whitey
- Home Town: Welgemoed
- Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 6 times
Hello JG,
Ek sien nou vi die eerste keer van jou dilemma - en Frans het my ook vertel toe ek Sondag terug gekom het van vakansie af. Ek is werklik baie baie jammer oor Lazarus - ek het gedink jy het n wen conversion gedoen en in my stilligheid gewens ek het die geld gehad vir so n 4.8 conversion. Nou in hind sight.....is ek nie meer so seker nie. Ek was ook maar redelik onder druk en stress met my rear main seal wat vervang moes word hier kort voor my vakansie en om een in die hande te kry.....so ek het nie altyd orals op die forum rondgekrap om te kyk wat aangaan nie. Jammer ek sien nou eers......maar agterosse kom mos daem ook in die kraal
Ja ek het n soortgelyke ondervinding met die behulpsaamheid van swartes op my vakansie gehad.....darem nou net nie in sulke ergelike omstandighede soos joune nie......maar dis n storie vir n ander dag. Hulle het ook net so vinnig verdwyn soos wat hul verskyn het....sonder enige vraag na bedanking of iets.
Ek vertrou jou Cruiser sal vir jou baie baie plesier gee - ek weet die ouens praat net goed van hulle. Die enigste enigste klagte wat ek ooit hoor uit die ouens se monde met die Cruisers is hul diwwe wat so breek. Ek was net gister by Johan Tyre om my wheel alignment , balancing en rotation te laat doen na my baie geskud en geskommel vakansie - en toe ek daar intrek toe staan daar n paar customers (almal met Toytas - 3 x cruisers en 1 x cruiser bakkie) en toe ek intrek toe se hy kliphard vir almal daar - HIER STAAN DIE BESTE 4X4 NOG OOIT - EN NIEMAND SAL MY ANDERS OORTUIG NIE!!!! En Johan Tyre self ry en is n BAIE BAIE GROOT Toyota man - maar hy het alweer net laas week sy Cruiser se agter diff in Atlantis duine verloor. En sy Cruiser is alreeds op sy 2de diff voor ook.
So ja dit laat mens sommer net goed voel en jou hart warm klop as ander manne so praat van ons Patrols - en die manne daar het omtrent nader gestaan en vir Mufasa beloer - en baie uitgevra oor al die gadgets en conversion ens ens.
Anycase -mag jy net vrede, voorspoed, geluk,tevredenheid en probleem vrye kilometers met jou Cruiser he - na so n afsluiting van die ou jaar verdien jy wraggies niks minder nie. Mag die voorspoed van 2010 die ellendes van 2011 vir ons almal wees.
Groetnis en alles wat mooi is.
Ek sien nou vi die eerste keer van jou dilemma - en Frans het my ook vertel toe ek Sondag terug gekom het van vakansie af. Ek is werklik baie baie jammer oor Lazarus - ek het gedink jy het n wen conversion gedoen en in my stilligheid gewens ek het die geld gehad vir so n 4.8 conversion. Nou in hind sight.....is ek nie meer so seker nie. Ek was ook maar redelik onder druk en stress met my rear main seal wat vervang moes word hier kort voor my vakansie en om een in die hande te kry.....so ek het nie altyd orals op die forum rondgekrap om te kyk wat aangaan nie. Jammer ek sien nou eers......maar agterosse kom mos daem ook in die kraal

Ja ek het n soortgelyke ondervinding met die behulpsaamheid van swartes op my vakansie gehad.....darem nou net nie in sulke ergelike omstandighede soos joune nie......maar dis n storie vir n ander dag. Hulle het ook net so vinnig verdwyn soos wat hul verskyn het....sonder enige vraag na bedanking of iets.
Ek vertrou jou Cruiser sal vir jou baie baie plesier gee - ek weet die ouens praat net goed van hulle. Die enigste enigste klagte wat ek ooit hoor uit die ouens se monde met die Cruisers is hul diwwe wat so breek. Ek was net gister by Johan Tyre om my wheel alignment , balancing en rotation te laat doen na my baie geskud en geskommel vakansie - en toe ek daar intrek toe staan daar n paar customers (almal met Toytas - 3 x cruisers en 1 x cruiser bakkie) en toe ek intrek toe se hy kliphard vir almal daar - HIER STAAN DIE BESTE 4X4 NOG OOIT - EN NIEMAND SAL MY ANDERS OORTUIG NIE!!!! En Johan Tyre self ry en is n BAIE BAIE GROOT Toyota man - maar hy het alweer net laas week sy Cruiser se agter diff in Atlantis duine verloor. En sy Cruiser is alreeds op sy 2de diff voor ook.
So ja dit laat mens sommer net goed voel en jou hart warm klop as ander manne so praat van ons Patrols - en die manne daar het omtrent nader gestaan en vir Mufasa beloer - en baie uitgevra oor al die gadgets en conversion ens ens.
Anycase -mag jy net vrede, voorspoed, geluk,tevredenheid en probleem vrye kilometers met jou Cruiser he - na so n afsluiting van die ou jaar verdien jy wraggies niks minder nie. Mag die voorspoed van 2010 die ellendes van 2011 vir ons almal wees.
Groetnis en alles wat mooi is.
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
- JoseM
- Full Member
- Full Name: Jose Mendez
- Nickname: JAM
- Home Town: Panama
- Current 4x4: 200 GU TB45
- Home Language: Spanish
- Been thanked: 1 time
Hey man, sorry about the whole ordeal; however I'm very glad nobody got hurt. Too bad the truck was taken, it would have made a nice project: 350 Chevy with bigger and reinforced everything 

- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Hold ont that 350 Jose - Saw another Patrol at SAV this motrnin - Aslo engine blow [\hand grenaded} Wort a rebuild - VER well looked after
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- JoseM
- Full Member
So, did you get it?Kagiso II wrote:Hold ont that 350 Jose - Saw another Patrol at SAV this motrnin - Aslo engine blow [\hand grenaded} Wort a rebuild - VER well looked after

I love new projects...

- tour de frans
- Patrolman
- Been thanked: 22 times
350 chevy to replace a 4.8
hahaha

Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
- JoseM
- Full Member
tour de frans wrote:350 chevy to replace a 4.8![]()
hahaha

- Jules
- Patrolman 1000+
- Full Name: Julius
- Nickname: Jules
- Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
- Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol - Home Language: AFR
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 76 times
JG BAIE GELUK met TAWARIRA hoop jy het duisende kommervrye kilo's my swaer het een gehad en ek het hom so paar gery , VERY NICE INDEED
Shalom
Jules

Shalom
Jules
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
-
- Patrolman
- Full Name: JG Shields
- Nickname: JG
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
Dankie Jule. Ek het al 'n paar keer vertel dat ek nie na hom gesoek het nie...hy het na my toe aangestap gekom. Ek het regtig die voertuig gekoop omdat ek op daai oomblik nie die geleentheid verby kon laat gaan nie. Nou na bykans 4 maande moet ek erken dat hy nogal op my groei. Ek was nie van dag een af so lief vir hom soos vir my Patrol nie. Ek vergelyk nogal dikwels onwillekeurig die 2 voertuie met mekaar. Ek vertrek oor 'n week op my 2e off-road trip met hom. Ons gaan Mapungupwe en Tuli toe vir 10 dae. Daarna sal ek heelwat ander kort trippies doen en volgende jaar hierdie tyd gaan ons op 'n lekker lang Malawi trip. Ek het gedink ek sal daarna 'n artikeltjie skryf waarin ek my ervarings in die 2 voertuie met mekaar sal vergelyk.
Patrol fan!
- Peter Connan
- Moderator
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
JG that would be very interesting. These two vehicles you have experienced intimately are by my way of thinking probably the two best overlanding 4x4's ever produced.
In my opinion, the other three SUV-type vehicles that could possibly lay claim to the title are:
1) Land Rover Defender: (Disadvantages: not as comfortable or as capable off-road, slow and relatively underpowered. May also be unreliable. Advantages: Economoical, cheap and with a massive payload in the current models, spares are common)
2) Cruiser 76 S/W: (Disadvantages: Uncomfortable, slow and underpowered. Advantages: Rugged, simple and reliable, spares are common)
3) Gelandewagen: (Disadvantages: Expensive and lacking in space. Spares are very scarce and expensive. Advantages: Supremely capable off-road, said to be robust and reliable)
Have I missed (m)any?
Of course I know that many people do not put as high a premium on off-road ability and ruggedness as I do, and lots of people are not as worried about the effect of fancy electronics on reliability and the chances of getting a malfunctioning vehicle fixed in the bush.
In my opinion, the other three SUV-type vehicles that could possibly lay claim to the title are:
1) Land Rover Defender: (Disadvantages: not as comfortable or as capable off-road, slow and relatively underpowered. May also be unreliable. Advantages: Economoical, cheap and with a massive payload in the current models, spares are common)
2) Cruiser 76 S/W: (Disadvantages: Uncomfortable, slow and underpowered. Advantages: Rugged, simple and reliable, spares are common)
3) Gelandewagen: (Disadvantages: Expensive and lacking in space. Spares are very scarce and expensive. Advantages: Supremely capable off-road, said to be robust and reliable)
Have I missed (m)any?
Of course I know that many people do not put as high a premium on off-road ability and ruggedness as I do, and lots of people are not as worried about the effect of fancy electronics on reliability and the chances of getting a malfunctioning vehicle fixed in the bush.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.