Hier's my post oor my egt http://www.patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=53&t=363 - hier sal jy sien waar Frans my Madman gemount het.
Ek wou myne ook graag daar regs bo gehad het - maar ons kon nie n vierkantige pothouer kry waarin die Madman sou pas nie - so dit was my next best option. Maar dit sit eintlik op n lekker plek ook - jy hoef nie heeltyd daarna te kyk nie want die Madman het alarms wat jy stel om aftegaan - so hy waarsku jou as jy die gevaarsones bereik. En natuurlik het die Madman monitor multi funksies ook. Die gewone meters (soos wat Frans in het) is baie goedkoper maar jy moet dit plaas waar jy dit kan sien aangesien dit nie alarm funksies het nie. En jy moet n afsonderlike meter he vir boost, egt, olie druk, water temperatuur ens. Dit kan als gelyktydig deur die Madman gemonitor word. Ek hou weer van die alarm funksies want n ou se gedagtes begin dwaal op die pad en dan kan jy vergeet om daai monitors dop te hou - en in die gevaarsone ingaan sonder dat jy dit weet of besef.
My