Hallo Kobus .. sorri ik sien nou eers hirri.. Daai Patrol Groen Ghoen van Jacques HET mos n komputyer in .. links by die passasier se voete .. Dis die oorspronklike computer uit die Nissan wat daai feul injection enjin uit kom s'n .. Ek dink nie dat Nissan verskillende ECU gebruik het nie .. jy moet net die ECU laat programmer vir die Auto box .. ??
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Hi Mac, ek het dit ook uitgevind en die ou van Rex het me verduidelik hoe om die vacuum unit op die ratkas te stel dat die regte pressure by die ratkas kan uitkom.
Ek moet nog net uitvind waar die drade na die computer toe moet gaan.
Niemand het nog vir my die agterste seal vir die ratkas wat baie olie lek.
Herrie op Safari/Patrollie 1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
goeie more Herrie
Herrie ek glo nie daardie drade is ecu drade nie ,ek dink die een draad is vir (not starting in gear) reverse lights ,earth wire en krag draad....
ek weet daardie ratkaste is baie sensitief op vacuum settings,en sonder daai vacuum settings gaan die rat oorskakelings baie traag wees
voorspoed
Baie dankie en Frans van Rex Diff&Gearbox het my vertel dat daardie pennetjie (30mm) in die vacuum unit in die ratkas moet korter of langer wees.
Ek het dit 4mm korter gemaak en toe sit die rat makliker na 2de rat toe as ek die petrol bietjie los. Ek het hom toe nog 4mm korter gemaak en toe sit die rat automaties oor na die 2de rat as ek by 4000rpm uit kom. Ek het toe die langer pennetjie - 34mm - is gesit om te toets en die ratte sit glad nie oor nie. Toe het ek die kleiner een nog 2mm korter gemaak en toe sit die rat oor na 2de in 4000rpm en as ek in 2de rat na 4500rpm toe gaan dan sit hy oor na 3de rat toe. As ek afdraande ry dan gaan hy vinniger na 3de rat toe en as ek bietjie meer petrol trap dan gaan hy terug 2de rat toe.
Herrie op Safari/Patrollie 1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
Ongelukkig moet ons my seun se Safari se automatiese ratkas uithaal en hom Pretoria toe vat om te gaan omruil omdat hy nie in 4 ratte kan gaan nie.
As jy wegtrek in eerste rat moet die revs opgaan na 4000rpm dan sit hy oor na 2de rat en dan moet jy opgaan na 4500rpm dat hy oorsit na 3de rat en niks verder gebeur nie.
Die inligting wat ek gekry het wys dat dit 'n 4 rat automatiese ratkas is en dis hoekom ons hom moet gaan omruil en hopelik sal die 4 ratte dan werk in die ander ratkas.
Herrie op Safari/Patrollie 1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
Ons het nou 'n ander ratkas gekry wat goed lyk - 3N71B - maar het nou op die internet gesien dat dit in die 280Z kar was en dat dit net 'n 3 rat autobox is!
Hulle kon nie vir ons die flywheel vervang met die regte een nie so ons sal die flywheel moet laat verander omdat hy te breed is - hopelik sal ons ienand kan kry om dit te kan doen.
Ek moet ook die propshaft deel vervang want hierdie ratkas se deel is dunner as die ander ratkas wat ons gebruik het.
Herrie op Safari/Patrollie 1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX