ENGINE CONVERSIONS
-
- Patrolman
- Posts: 789
- Joined: 18 Aug 2009 14:52
- Full Name: JG Shields
- Nickname: JG
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
- Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
Re: ENGINE CONVERSIONS
Attie who performs the transplant in Lasarus from 3.0Di to 4.8 also did this conversion with a Lexus V8 into the Safari bakkie. It is a very very neat and professional job. I test drove the Safari - unbelieveable!
- Attachments
-
- Safari - Lexus.JPG (322.4 KiB) Viewed 2647 times
-
- Safari - side.JPG (313.36 KiB) Viewed 2647 times
Patrol fan!
- Theuhan
- Senior Member
- Posts: 315
- Joined: 20 Jul 2009 11:09
- Full Name: Theuhan
- Nickname: theuhan
- Home Town: Roodepoort
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: ENGINE CONVERSIONS
Ek het n L28 met injection op, maar die motor is heel standaard en voel pap met die 33" tyres, en dit voel hy wil dood trek met opdraandes.
Ek wil nie jaag met die ding nie maar ek wil genoeg krag he om die 33" met a autobox, te laat draai as of daar 215/70/15 tyres met n manual box op is.
Ek hoop jy verstaan waarna ek soek.
Ek wil nie jaag met die ding nie maar ek wil genoeg krag he om die 33" met a autobox, te laat draai as of daar 215/70/15 tyres met n manual box op is.
Ek hoop jy verstaan waarna ek soek.
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
92 Patrol SWB
- Pieter du Toit
- Patrolman
- Posts: 762
- Joined: 06 May 2009 15:04
- Full Name: Pieter Joubert du Toit
- Nickname: PJ of ook Whitey
- Home Town: Welgemoed
- Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
- Home Language: Afrikaans
- Location: Cape Town
- Been thanked: 6 times
Re: ENGINE CONVERSIONS
Ai man JG mooi was darem nog nooit lelik nie ne!!! 

Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
-
- Patrolman
- Posts: 789
- Joined: 18 Aug 2009 14:52
- Full Name: JG Shields
- Nickname: JG
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
- Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
Re: ENGINE CONVERSIONS
Theuhan,
Ek verstaan jou probleem. Ek wil aanbeveel dat jy vir Attie van Biljon bel. Ek het al baie in die verlede "conversions" gesien en ek was nooit voorheen oortuig dat dit 'n werkbare opsie is nie. Nadat ek gesien het hoe professioneel hy werk, dink ek tog anders daaroor. Een groot voordeel is dat Attie beide die meganiese en elektroniese dele van 'n conversion 100% doen. Ek is seker hy gaan jou probleem kan raakvat. Bel hom op 0721783111.
Groete
JG
Ek verstaan jou probleem. Ek wil aanbeveel dat jy vir Attie van Biljon bel. Ek het al baie in die verlede "conversions" gesien en ek was nooit voorheen oortuig dat dit 'n werkbare opsie is nie. Nadat ek gesien het hoe professioneel hy werk, dink ek tog anders daaroor. Een groot voordeel is dat Attie beide die meganiese en elektroniese dele van 'n conversion 100% doen. Ek is seker hy gaan jou probleem kan raakvat. Bel hom op 0721783111.
Groete
JG
Patrol fan!
- Theuhan
- Senior Member
- Posts: 315
- Joined: 20 Jul 2009 11:09
- Full Name: Theuhan
- Nickname: theuhan
- Home Town: Roodepoort
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: ENGINE CONVERSIONS
Ek weet hy doen baie goeie werk maar teen R56000.00 is dit amper dubbel wat ek vir die kar betaal het.
Ek sal maar na ander Diff ratios moet kyk om die verlies in krag op te maak.
Ek sal maar na ander Diff ratios moet kyk om die verlies in krag op te maak.
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
92 Patrol SWB
- Theuhan
- Senior Member
- Posts: 315
- Joined: 20 Jul 2009 11:09
- Full Name: Theuhan
- Nickname: theuhan
- Home Town: Roodepoort
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: ENGINE CONVERSIONS
Ek weet ek gaan geskiet word.
Ek sou graag die 2.5 Navara diesel met n autobox wou in sit, maar waar sal ek so iets kry, toe dink ek aan n zd3.0 met intercooler, maar die pryse op daai goed is mal.
Het iemand al gedink aan n Mazda/Ford 2.5tdi motor, baie goedkoop, genoeg krag?
105 kW @ 3,500 rpm
330 Nm @ 1,800 rpm
Ok Skiet maar laat ek hoor.
Ek sou graag die 2.5 Navara diesel met n autobox wou in sit, maar waar sal ek so iets kry, toe dink ek aan n zd3.0 met intercooler, maar die pryse op daai goed is mal.
Het iemand al gedink aan n Mazda/Ford 2.5tdi motor, baie goedkoop, genoeg krag?
105 kW @ 3,500 rpm
330 Nm @ 1,800 rpm
Ok Skiet maar laat ek hoor.
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
92 Patrol SWB
- Theuhan
- Senior Member
- Posts: 315
- Joined: 20 Jul 2009 11:09
- Full Name: Theuhan
- Nickname: theuhan
- Home Town: Roodepoort
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: ENGINE CONVERSIONS
Die spec van die oorspronklike rd28t motor was
125 PS (91.9 kW; 123.3 bhp) @ 4400rpm
26.0 kg·m (255 N·m; 188 lb·ft) @ 2400rpm
die spec van die zd30 is
170 hp (130 kW) @ 3600 rpm, 36.0 kg·m (353 N·m; 260 ft·lbf) @ 1800 rpm as jy n intercooler opsit.
125 PS (91.9 kW; 123.3 bhp) @ 4400rpm
26.0 kg·m (255 N·m; 188 lb·ft) @ 2400rpm
die spec van die zd30 is
170 hp (130 kW) @ 3600 rpm, 36.0 kg·m (353 N·m; 260 ft·lbf) @ 1800 rpm as jy n intercooler opsit.
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
92 Patrol SWB
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: ENGINE CONVERSIONS
Pajero 3.2 DiD by Jap Auto Traders Jetpark vir R13 500-00 (120kw)
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Pieter du Toit
- Patrolman
- Posts: 762
- Joined: 06 May 2009 15:04
- Full Name: Pieter Joubert du Toit
- Nickname: PJ of ook Whitey
- Home Town: Welgemoed
- Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
- Home Language: Afrikaans
- Location: Cape Town
- Been thanked: 6 times
Re: ENGINE CONVERSIONS
Theunan,Theuhan wrote:die spec van die zd30 is 170 hp (130 kW) @ 3600 rpm, 36.0 kg·m (353 N·m; 260 ft·lbf) @ 1800 rpm as jy n intercooler opsit.
Waar kry jy die spec's??

105kw en 315 of 320Nm - en dis n ZD30 enjin - 2002 model. Sover my kennis strek het die ZD30's ook almal standaard met n intercooler op uitgekom - maar ek staan onder korreksie. Maar ek het nie eers daai krag gesien wat jy van praat en dit was nadat ek n Dastek Chip laat insit het. My krag het met installasie van die chip opgegaan na 125 kw en ek dink so net onder die 400 Nm (dit was darem al 2007) en dit was op die dyno - maar ek moes die chip laat remap want my voertuig het overfuel en my egt's was sky high.
Nee ek het nog nie maklik daai krag wat jy van praat op n standaard ZD30 gesien nie.
Gee bietjie inligting asb??
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest