Dirk ....!!!! en "the Fordguy" nou waar is julle name...ek sie dit nie op die lys nie.......ek is seker daai koorstene gaan mince meat maak van daai duine
Errol, ek moet jou se ek kan nie wag om te sien wat die diesels maak nie Hoopelik kan ek n paar petrol Patrols ore aan sit......dis nooit lekker om te verloor nie
Wilkie wrote:Dirk ....!!!! en "the Fordguy" nou waar is julle name...ek sie dit nie op die lys nie.......ek is seker daai koorstene gaan mince meat maak van daai duine
gaan die ene moet mis my motor te klein vir duine ry
Wilkie wrote:Dirk ....!!!! en "the Fordguy" nou waar is julle name...ek sie dit nie op die lys nie.......ek is seker daai koorstene gaan mince meat maak van daai duine
gaan die ene moet mis my motor te klein vir duine ry
We can always tow you up
There are still places out there!!!! - Daniel Goz - The "Tapam" movie
Michael wrote:Errol, ek moet jou se ek kan nie wag om te sien wat die diesels maak nie Hoopelik kan ek n paar petrol Patrols ore aan sit......dis nooit lekker om te verloor nie
Ek dink n 4.5 gaan sukkel om by jou diesel te bly...
Michael wrote:Errol, ek moet jou se ek kan nie wag om te sien wat die diesels maak nie Hoopelik kan ek n paar petrol Patrols ore aan sit......dis nooit lekker om te verloor nie
Ek dink n 4.5 gaan sukkel om by jou diesel te bly...
The diesel has more power. But you have to work within a limited rev range and possibly back off when temps start climbing. You can just floor the 4.5 and hold it all the way up. That's why I am taking the 4.5
ja maa jy mag nie steroids gebruik nie.....dis n hoogs verbande additive.....
FordGuy wrote:David i can see u dont like my bakkie from day one, start believing
I must admit that that Fordtjie has surprised me a couple of times when I thought "hier kom k@k" and if I was made to chose between it and a Hilux I would take the "fire risk" every time