n vraag vir die slim manne kan ek op my 4.2 GQ petrol petrol jets vervang wat n kleiner nozzle het om sodoende die brandstof verbruik te verbeter ?
Shalom
Fuel jets for 4.2 GQ petrol
- Jules
- Patrolman 1000+
- Full Name: Julius
- Nickname: Jules
- Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
- Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol - Home Language: AFR
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 76 times
Fuel jets for 4.2 GQ petrol
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
-
- Senior Member
- Full Name: Johann van den Berg
- Nickname: Johann
- Home Town: Akasia Pretoria North
- Current 4x4: Nissan GQ 4.2D High Roof
Nissan 4.8GRX Adventure
Nissan Safari bakkie 1989
Landcruiser Pick Up 4.5 - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 6 times
Re: Fuel jets for 4.2 GQ petrol
Jules ek dink jy sal eers moet kyk in die "Full Service Manual" of iewers wat die standaard grootte van die jets is. Op die elevasie waar ons is kan jy 'n paar punte (nommers kleiner gaan. Die algemene "thumb rule" is 1.5 punte per duisend voet of 330m. Dit geld ook toevallig vir "ignition timing".
- Peter Connan
- Moderator
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1038 times
Re: Fuel jets for 4.2 GQ petrol
Ek weet nie of daar verskillinde "jet sizes" beskikbaar is vir ons carbs nie. Ek het nog net ooit "kits" kon kry (met die standaard jets in).
Maar as jy regtig wil, en as jy iemand kan kry om dit te doen, kan die jets toegesoldeer en met kleiner boortjies oopgeboor word. Die tipe goed is in die ou dae baie gedoen, maar brandstofinspuiting het dit onnodig gemaak so dis nou moeilik om ouens te kry wat nog die kennis en 'n stel "jet drills" het.
Maar nou wil ek ook se, met die verbruik wat jy van praat, moet jy aan niks raak nie.
Ek ken niemand anders wat daai tipe syfers uit 'n GQ kry nie. Inderwaarheid, jy kry beter verbruik as sommige van die 4.2 Diesels...
Maar as jy regtig wil, en as jy iemand kan kry om dit te doen, kan die jets toegesoldeer en met kleiner boortjies oopgeboor word. Die tipe goed is in die ou dae baie gedoen, maar brandstofinspuiting het dit onnodig gemaak so dis nou moeilik om ouens te kry wat nog die kennis en 'n stel "jet drills" het.
Maar nou wil ek ook se, met die verbruik wat jy van praat, moet jy aan niks raak nie.
Ek ken niemand anders wat daai tipe syfers uit 'n GQ kry nie. Inderwaarheid, jy kry beter verbruik as sommige van die 4.2 Diesels...
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.