More manne
Eks nogals nuut op die forum en wil bietjie raad vra.
Ek wil vir my n Patrolaanskaf en ek het n opsie van 3
N 96 sgl nog standaard en baie mooi opgepas vir R 38 000
N 2001 4.5 gxr 180000 km van die kaap af vir R 140 000
en dan n 2004 gxr 280000 km in pta vir R 160 000. maar dis n A/T en ek is nie rerig n fan van A/T nie weet nie hoe betroubaar hulle is nie.
Die voertuig gaan hoofsaaklik gebruik word vir overlanding deur Afrika tot omtrent heel bo.
Raad van julle manne met baie ondervinding sal baie waardeer word.
Groete
2001 4.5 or 2004 4.8
-
- Newbie
- Posts: 3
- Joined: 24 Aug 2014 17:03
- Full Name: Norman Jooste
- Nickname: Norman
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Landcruser Picky up
- Home Language: AFR
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2185
- Joined: 21 Jun 2011 18:55
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Location: Pretoria
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Re: 2001 4.5 or 2004 4.8
In my opinie is die 2004 4.8 te duur. Op gesigwaarde sou ek die 4.5 vat maar die prys afstry. RK140 is te duur.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
-
- Newbie
- Posts: 3
- Joined: 24 Aug 2014 17:03
- Full Name: Norman Jooste
- Nickname: Norman
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Landcruser Picky up
- Home Language: AFR
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6137
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
Re: 2001 4.5 or 2004 4.8
Daai '96 klink soos die deal van die eeu.
Myns insiens kan jy enigeen van die drie vat, hulle het elkeen ewe veel nadele as voordele.
Die '96 is die eenvoudigste, en loop nog op punte en vergasser, so dis makliker om aan die lewe te hou. Daarinteen is hy ook die oudste, so goed soos die busse, pype, verkoeler ensovoorts moet na gekyk word en parte is moeiliker om te kry (nie dat daar 'n groot verskil is nie). Punte en kondensor en tot 'n mindere mate die vergasser kort gereelde aandag.
Die 4.5 is te duur (behoort tussen R80 en R110k te wees), maar in bree trekke dink ek die 4.5 is dalk die beste kompromis tussen tegnologie en eenvoud. Die brandstofinspuiting is baie betroubaar, maar as iets wel daarmee foutgaan, is jou kanse om in diep donker afrika geholpe te raak, kleiner. As die sisteem standaard is en die bedrading en konnektors lyk nog goed, kan jy dit met geruste hard deur afrika ry.
Die 4.8 is die mees kompleks, maar die tegnologie is ook betroubaar. Die ekstra krag is baie lekker, en moenie oor die auto ratkas bekommer nie, ek reken mite die olie nie oorverhit het nie, is die ratkaste waarskynlik meer betroubaar as hand-ratkaste. Ek dink R140k is billik.
Kyk enige so 'n kar wat jy aan dink, versigtig vir enige tekens dat hy oorverhit het, dis 'n "killer". Dit geld ook vir enige auto-boks. Ry ook lang opdraandes beide hard en ook stadig (eerste rat lae-strek) op 'n warm dag en met lugversorging aan en maak seker dat die temperatuur normaalbly.
Myns insiens kan jy enigeen van die drie vat, hulle het elkeen ewe veel nadele as voordele.
Die '96 is die eenvoudigste, en loop nog op punte en vergasser, so dis makliker om aan die lewe te hou. Daarinteen is hy ook die oudste, so goed soos die busse, pype, verkoeler ensovoorts moet na gekyk word en parte is moeiliker om te kry (nie dat daar 'n groot verskil is nie). Punte en kondensor en tot 'n mindere mate die vergasser kort gereelde aandag.
Die 4.5 is te duur (behoort tussen R80 en R110k te wees), maar in bree trekke dink ek die 4.5 is dalk die beste kompromis tussen tegnologie en eenvoud. Die brandstofinspuiting is baie betroubaar, maar as iets wel daarmee foutgaan, is jou kanse om in diep donker afrika geholpe te raak, kleiner. As die sisteem standaard is en die bedrading en konnektors lyk nog goed, kan jy dit met geruste hard deur afrika ry.
Die 4.8 is die mees kompleks, maar die tegnologie is ook betroubaar. Die ekstra krag is baie lekker, en moenie oor die auto ratkas bekommer nie, ek reken mite die olie nie oorverhit het nie, is die ratkaste waarskynlik meer betroubaar as hand-ratkaste. Ek dink R140k is billik.
Kyk enige so 'n kar wat jy aan dink, versigtig vir enige tekens dat hy oorverhit het, dis 'n "killer". Dit geld ook vir enige auto-boks. Ry ook lang opdraandes beide hard en ook stadig (eerste rat lae-strek) op 'n warm dag en met lugversorging aan en maak seker dat die temperatuur normaalbly.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests