Ek wil graag hierdie deel met die forum.
(Terloops ek het die 4.2 Diesel weergawe - iDonki)
So twee weke gelede besoek ek St Helenabaai aan die Weskus. Loop daar n man raak met 96 Patrol soos myne maar die 4.2 petrol (groene). Het al n paar honderd duisend km op, alles oorspronklik. Hy vang professioneel vis oral oor. Hy sleep n 28vt Cape Craft snoek boot oral waar hy moet wees met daai Patrol. Dit is n reuse skuit en weeg n hele paar ton. Hy reken ek moet die rig sien wanneer hy nog 1500 snoek ook op die boot het. Daardie hele storie moet uit die water kom sleephelling op en dan nog die pad vat ook. Ek kan nie glo dat so n voertuig dag in en dag uit sulke werk kan doen sonder om doodeenvoudig net te breek nie. Boonop in n soutwater omgewing dag en nag. Al wat hy nog vervang het nou die dag was die koppelaar.....vir die eerste keer en volgens hom was dit nie heeltemal nodig nie. As ek hom weer raakloop wil ek hom tog oortuig om n post op hierdie forum te doen.
Verstommend !!
1996 4.2 SGL Petrol : Extreme workhorse
- Chris Skinner
- Patrolman
- Posts: 852
- Joined: 26 Nov 2009 12:58
- Full Name: Chris Skinner
- Nickname: Chris
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan Patrol 4,8 GRX 2005
- Home Language: English
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 53 times
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1038 times
Re: 1996 4.2 SGL Petrol : Extreme workhorse
Phillip, ek het self so 'n 4.2 Petrol, 300 000km op die klok.
Ek het ongelukkig noudiedag die head gekraak (weet nie verseker hoekom nie), maar daar is nie 'n sigbare verskil in dikte tussen my koppelaar-plaat en die nuwe een wat ek gekoop het om hom te vervang nie. Die thrust bearing was egter op sy laaste bene.
Ek het ongelukkig noudiedag die head gekraak (weet nie verseker hoekom nie), maar daar is nie 'n sigbare verskil in dikte tussen my koppelaar-plaat en die nuwe een wat ek gekoop het om hom te vervang nie. Die thrust bearing was egter op sy laaste bene.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests