Hi guys,
I am planning a trip to Damaraland during Mar/Apr 2013. I've previously explored the areas from Swakopmund to Twyfelforntein up to Etosha, would like to see the areas more to the east but still west of Windhoek, as well as the Khomas Hochland area. Could anybody please advise me on where there are good campsites in the above areas? We will probably be able to go for about 16 or 17 days.
Regards
Riaan
Damaraland routes
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Re: Damaraland routes
Riaan
Daar is twee boek wat jou sal kan help:
1. Getaway Guide to Namibia. Dit is 'n goeie algemente gids wat die meeste van jou vrae sal antwoord en is te koop by OutdoorWarehouse vir R169.95.
Hierdie boek gee 'n hele paar verwysings en webblaaie aan wat baie behulpsaam sal wees.
2. 4x4 Roetes in Namibie deur Jan H. Joubert. Hieride is 'n detail gids vir 4x4 Roetes in Namibie en is te koop by Safari Center vir R230.00.
Sterkte met die beplanning. ek is hoeka besig met soortgelyk beplanning vir ' trip na die suide van Namibie in Jun 2014.
Groete
Daar is twee boek wat jou sal kan help:
1. Getaway Guide to Namibia. Dit is 'n goeie algemente gids wat die meeste van jou vrae sal antwoord en is te koop by OutdoorWarehouse vir R169.95.
Hierdie boek gee 'n hele paar verwysings en webblaaie aan wat baie behulpsaam sal wees.
2. 4x4 Roetes in Namibie deur Jan H. Joubert. Hieride is 'n detail gids vir 4x4 Roetes in Namibie en is te koop by Safari Center vir R230.00.
Sterkte met die beplanning. ek is hoeka besig met soortgelyk beplanning vir ' trip na die suide van Namibie in Jun 2014.
Groete

Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)
-
- Newbie
- Full Name: Riaan Greyvensteyn
- Nickname: Riaan
- Home Town: Midrand
- Current 4x4: Patrol 4.8 GL
- Home Language: Afrikaans
Dankie vir die inligting Jorrie.
Ek het intussen kontak gemaak met 'n persoon genaamd Johan Strydom, hy het alreeds 'n boek gepubliseer oor die Kaokoveld en gaan binnekort een uitbring oor Damaraland. Hy het vir my een van die roetes wat hy in sy boek gaan gepubliseer gestuur, lyk lekker. Ek wil 'n kombinasie doen van bekenderige kampe en boskamp. Probleem is net dat ek niemand het om saam te kom nie, gaan dit dalk uitstel na Jun/Jul 2014 wanneer die riviere droog is.
Groete
Riaan
Ek het intussen kontak gemaak met 'n persoon genaamd Johan Strydom, hy het alreeds 'n boek gepubliseer oor die Kaokoveld en gaan binnekort een uitbring oor Damaraland. Hy het vir my een van die roetes wat hy in sy boek gaan gepubliseer gestuur, lyk lekker. Ek wil 'n kombinasie doen van bekenderige kampe en boskamp. Probleem is net dat ek niemand het om saam te kom nie, gaan dit dalk uitstel na Jun/Jul 2014 wanneer die riviere droog is.
Groete
Riaan
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Riaan
Jy kan ook na die InfoMaps van Namibie, die Koakoland en Boesmanland kyk. Die kaarte bevat waardevolle inligting wat handig te pas behoort te kom. Die InfoMaps is te koop by OutdoorWarehouse.
Weg! tydskrif gee elke jaar 'n Namibie Gids uit. Die 2012-Gids dek van die areas wat julle wil besoek, onder andere Damaraland, Kaokoland, Etosha, Caprivi, ens, en gee goeie informasie oor moontlike kampplekke. Die Gids is by die meeste Spar winkels beskikbaar.
Ek verstaan die 2013-Gids behoort teen middel Maart beskikbaar te wees.
Geniet die beplanning.
Groete
Jy kan ook na die InfoMaps van Namibie, die Koakoland en Boesmanland kyk. Die kaarte bevat waardevolle inligting wat handig te pas behoort te kom. Die InfoMaps is te koop by OutdoorWarehouse.
Weg! tydskrif gee elke jaar 'n Namibie Gids uit. Die 2012-Gids dek van die areas wat julle wil besoek, onder andere Damaraland, Kaokoland, Etosha, Caprivi, ens, en gee goeie informasie oor moontlike kampplekke. Die Gids is by die meeste Spar winkels beskikbaar.
Ek verstaan die 2013-Gids behoort teen middel Maart beskikbaar te wees.
Geniet die beplanning.
Groete

Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)