Torque Converter Manual lockup

Transmissions, Transfer Boxes, Axles, Drive Shafts
Post Reply
User avatar
Chukkie
Junior Member
Junior Member
Posts: 10
Joined: 06 Mar 2012 13:50
Full Name: Gerard Schuite
Nickname: Chukkie
Home Town: Struisbaai
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 grx
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Torque Converter Manual lockup

Post by Chukkie »

Het iewers op die forum gelees oor die onderwerp maar dit het toe afgewater na brandstof verbruik en bote, so nou begin ek n nuwe een.

Ek het begin kyk na die moontlikheid van manual lockup.

Wat ek tot op hede verstaan is dat lockup sigbaar is op die RPM dail deur dat die revs val met so 400. Die geringste wat daar lepel getrap word dan deaktiveer lockup. Groter bande het ook n nadelige effek op die werking van die stelsel. Ek het al gemerk dat die lockup deaktiveer wanneer ek van mening is dat daar meer as genoeg krag is om egalig te versnel.

Die grootste voordeel is die verlaging in TC temperatuur en klaarblyklik behoort dit ook brandstof verbruik te verbeter. Hoeveel kan ek nie sê nie. Wat ook seker is, is dat die regte prosedures gevolg moet word met die gebruik van n manual lockup om skade te voorkom.

Op die patrol4x4.com site is n baie goeie beskrywing van hoe dit gedoen moet word en ek reken dit behoort nie meer as R150-00 te kos nie.

Het iemand al so n mod gedoen en wat is jou opinie?
Gerard
Patrol 4.8 GRX
User avatar
David
Patrolman
Patrolman
Posts: 723
Joined: 17 Dec 2009 12:42
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: Stellenbosch
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times

Re: Torque Converter Manual lockup

Post by David »

Ja ek het ook dit al ervaar - teen hellings hoor jy die revolusies klim so 'n bietjie wanneer hy unlock :confused: en dis seker my enigste frustrasie met die autobox want die 4.8 het definitief genoeg torque maar die blerrie ding gear ook te vinnig af na derde as jy te veel gas gee.

Ek was nog altyd te bang om die mod te doen want as dit verkeerd gaan - gaan dit jou 'n klomp geld kos :mytwocents:
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel

Stop Rhino Poaching Supporter!
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Torque Converter Manual lockup

Post by Tinus lotz »

Ek soek ook daai mod :thumbup: maar ek is ook bang :helpsign:
User avatar
Chukkie
Junior Member
Junior Member
Posts: 10
Joined: 06 Mar 2012 13:50
Full Name: Gerard Schuite
Nickname: Chukkie
Home Town: Struisbaai
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 grx
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Re: Torque Converter Manual lockup

Post by Chukkie »

Ek wil nog eers bietjie meer uitvind of dit werklik vir my gaan werk. Soos ek dit het is die manual lockup n 1:1 verhouding, maar volgens my patrol se boek is dit 4de rat en dan is daar nog n rat oor.

Hier is die link wat ek oorspronklik na gekyk het:

http://www.chaz.yellowfoot.org/Lockup%2 ... Switch.htm

Die manier wat hy dit doen is na my mening veilig.
Gerard
Patrol 4.8 GRX
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Torque Converter Manual lockup

Post by Tinus lotz »

Ek sal ook graag hom wil lock in low range wanneer ek klip trappe klim :think:
User avatar
Chukkie
Junior Member
Junior Member
Posts: 10
Joined: 06 Mar 2012 13:50
Full Name: Gerard Schuite
Nickname: Chukkie
Home Town: Struisbaai
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 grx
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Re: Torque Converter Manual lockup

Post by Chukkie »

Ons moet eers n boffin kry wat presies verduidelik wat lockup doen en hoe dit bewerkstellig word. Op youtube is daar n paar goeie animasies maar ek is nie seker of dit op die tiptronic 5 speed automatic van toepassing is. Wil eers nog bietjie rond bel en soek op die internet.

Wanneer ek n sekere rat wil hê dan gebruik ek manual, soos duine ry, low range 3de, en wanneer ek voel die trol begin sak dan tik ek terug 2de en voel sommer hoe hy optel en weer op die sand begin loop.

As ek die goed wat ek tot nou toe gelees het verstaan dan is die manual lockup meer bedoel vir cruise en dan bietjie vet gee sonder dat die trok terug rat, maar dalk mis ek die punt effe?? :think:
Gerard
Patrol 4.8 GRX
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Torque Converter Manual lockup

Post by Tinus lotz »

Nee glad nie ek wil net he hy moet nie eers dink voor hy klip trappe klim nie want dit is al wat ek teen die auto het
Post Reply

Return to “10. Drivetrain”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest