Vriende het n 2004 Grand Cherokee 4.7 V8 ( WJ series )
Dit het bleddie 2 dae gevat om sy engine liggie af te kry
Eers het die ding gekla omdat hulle die Cats verwyder het , die post cat O2 sensors was ongelukkig - oplossing bou gou n simulator en bedraad dit in - bitter maklik in praktyk maar net tydsaam
2 - Nou kla die ding oor die Batery se temperatuur - ja jy lees reg die bat temp - die rubbish het n sensor onder die batery wat die temperatuur meet en die ECU gebruik dit deels om die alternator te help beheer en raai wat een of ander poe...ol het die battery vervang en die sensor is weg , wel tot die drade is weg uit harnas uit - oplossing INTERNET - kry n ECU pin out en weerstand waarde vir die sensor en bypass dit in ecu bedrading - weereens maklik maar tydsaam
3 - Gaan ry kar om als te toets en nou sit dam dakliggies nie af nie en ook werk die verdomde vensters nou nie - gaan alle fuses na en spoor drade na , haal deurcover af en toets switch , gee later moed op en besluit switch is m...toe - sit later op internet en soek na soortgelyke probleme op jeeps en kry 16 000 plus hits - BCM moet gereset word , doen dit en nou is die verdomde ding reg en kan maar van my werf af
Ergste - ek doen dit as n guns teen geen koste
So ja ek LOVE my Patrol want hyt nie sulke st...nt nie