My brand new 1984 Patrol
-
- Senior Member
- Full Name: Sias le Roux
- Nickname: Sias
- Home Town: Potchefstroom
- Current 4x4: None (for now)
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 5 times
Re: My brand new 1984 Patrol
Tinus, ek het die Nuts gebruik wat saam met die rims op die GRX was. Hoekom?
- Tinus lotz
- Moderator
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 562 times
ek wil net seker maak of die safari nuts nie werk nie want ons is besig om n stel GQ mags op n safari te sit maar daai weelnuts het mos n skouer wat in die mag pas en ons soek n stel.....
-
- Senior Member
Ek dink hulle is dieselfde... ek het gekyk toe ek die ander wiele afgehaal het en hulle skouers lyk dieselfde. Hulle is net langer as die GRX s'n.
- Tinus lotz
- Moderator
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 562 times
Raka op die forum het amper moeilikheid gehad omdat sy wiel uitgewerk het 4.5mags op diesel 4.2 wat staal rims gehad het so ek dink die regte nuts soos wat jy opgsit het is dalk veiliger ?????die stealers is net nie skaam met die prys nie!!!!
- KenWes
- Newbie
- Full Name: Ken Wessels
- Nickname: Ken
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Kraamsaal
Datsun Safari 1983 - Home Language: English
Hi Sias,
Nou eers op hierdie thread af gekom ....... sommer van voor af alles deur gelees.
Kan nie wag om die knaap te sien as hy klaar is. Laai nog photos!!
Het jy al voorheen dynamat gebruik? Wat is die voordeele daarvan en hoeveel kos dit?
Wil graag gebruik op my 1983 Safari.
Groete
Nou eers op hierdie thread af gekom ....... sommer van voor af alles deur gelees.
Kan nie wag om die knaap te sien as hy klaar is. Laai nog photos!!
Het jy al voorheen dynamat gebruik? Wat is die voordeele daarvan en hoeveel kos dit?
Wil graag gebruik op my 1983 Safari.
Groete
Ken Wessels
Safari 1983 "Kraamsaal"
Safari 1983 "Kraamsaal"
-
- Full Member
- Full Name: Derick de Beer
- Nickname: Derick de Beer
- Home Town: Port Shepstone
- Current 4x4: 1986 Patrol
2010 Amarok
1999 Isuzu KB 280 - Home Language: English
Hi Sias, die wa van jou lyk sommer spoggerig! Se asseblief vir my waar jy daardie agterligte gekry het?
-
- Senior Member
Die kar is nou 99% klaar! Ek het net een probleem - ek kry nie die rubber vir die agterste ruit nie. Ek het die matte in en al die sitplekke teruggesit.
Daar is egter iets snaaks: sodra ek my venster oopmaak, word die kar onmiddelik vol uitlaatgasse! Ek vermoed dis agv die gaping tussen die ruit en die klap agter - ek kry nie die foto gelaai nie! Kan dit wees dat die oop ruit 'n "vortex" of 'n "vacuum" veroorsaak wat dan die gasse van agter af in die kar intrek?
Quack - ek het die agterligte by http://www.europarts4x4.com gekry as 'n volledige stel.
Kenwes - Ek het die Dynamat al voorheen gebruik op my VW Crewbus en dit het die geraas lesing met ± 5db verlaag. Die Patrol is nou baie stil binne wat padgeraas betref, ek moet nou nog net die tappets bietjie stel want hulle skop 'n helse geraas op.
Ek sal foto's laai sodra die blad my toelaat. Sorry, the board attachment quota has been reached.
Daar is egter iets snaaks: sodra ek my venster oopmaak, word die kar onmiddelik vol uitlaatgasse! Ek vermoed dis agv die gaping tussen die ruit en die klap agter - ek kry nie die foto gelaai nie! Kan dit wees dat die oop ruit 'n "vortex" of 'n "vacuum" veroorsaak wat dan die gasse van agter af in die kar intrek?
Quack - ek het die agterligte by http://www.europarts4x4.com gekry as 'n volledige stel.
Kenwes - Ek het die Dynamat al voorheen gebruik op my VW Crewbus en dit het die geraas lesing met ± 5db verlaag. Die Patrol is nou baie stil binne wat padgeraas betref, ek moet nou nog net die tappets bietjie stel want hulle skop 'n helse geraas op.
Ek sal foto's laai sodra die blad my toelaat. Sorry, the board attachment quota has been reached.
- Peter Connan
- Moderator
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
Geluk Sias
As daar 'n gat agter is, kan dit baie maklik uitlaatgasse daar insuig. Probeer hom tydelik toemaak (sommer met daai bruin pakkie-tape) en kyk of dit help?
As daar 'n gat agter is, kan dit baie maklik uitlaatgasse daar insuig. Probeer hom tydelik toemaak (sommer met daai bruin pakkie-tape) en kyk of dit help?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
haijjjj daar skaars Sias -- probeer so maak" Kry van daai 50mm wyd [5mm dik] rubberstrook [dis net aan die aankant gegom]
Plak nou mooi vessistagtog weerskante van die ruit se soom vir jou daai rubberstrook - maar net so dat omtrent 20mm die venster beplak, en dan die twee oorsteek dele gom jy aanmekaar vas -- dit behoort die ergste uit te hou..
VOLGENDE BAIE BELANGRIKE DING (1) verleng jou uitlaatppyp agter (2) ek raai hy maak 'n draai en kom agter die wiel uit?? FOUT VERKEERD - die Safari se hele hek sluit nie so dig nie .. buig of verlê die "exzost"
dat hy reguit agter en ten minste 3 duim by die 'buffer' verbysteek' [buffer is die BUMPER Arries .. die BUMPER .. aitog, Arries man]
Plak nou mooi vessistagtog weerskante van die ruit se soom vir jou daai rubberstrook - maar net so dat omtrent 20mm die venster beplak, en dan die twee oorsteek dele gom jy aanmekaar vas -- dit behoort die ergste uit te hou..
VOLGENDE BAIE BELANGRIKE DING (1) verleng jou uitlaatppyp agter (2) ek raai hy maak 'n draai en kom agter die wiel uit?? FOUT VERKEERD - die Safari se hele hek sluit nie so dig nie .. buig of verlê die "exzost"

Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
- Full Name: Alexander Roux
- Nickname: Calculator
- Home Town: Johannesburg
- Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro" - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 255 times
Hi Oom
Verduidelik vir my hoekom moet die uitlaatpyp agtertoe uitgaan en nie kant toe nie?
Alex
Verduidelik vir my hoekom moet die uitlaatpyp agtertoe uitgaan en nie kant toe nie?
Alex
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa