Viscous Fan
- tour de frans
- Patrolman
- Posts: 797
- Joined: 03 May 2009 19:48
- Been thanked: 22 times
Re: Viscous Fan
Hallo,Daai paltgesuigde pyp is nie net die pyp nie.Dit is n blokasie iewers.Of die core is geblok,of die thermostat maak nie reg oop nie.Die pyp trek plat omdat die water sukkel om te vloei.Wanneer doen hy dit.Koud of al op werking temp,of altyd?
Groete
Frans
Groete
Frans
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
-
- Full Member
- Posts: 49
- Joined: 01 Sep 2009 17:34
- Full Name: Manie Carstens
- Nickname: Maniac
- Home Town: Durbanville
- Current 4x4: Hilux DC
F62 LC
4.5 GRX Patrol - Home Language: Afrikaans / English
- Location: Durbanville
Re: Viscous Fan
Frans,
Ek sal more oggend kyk as ek hom koud aansit.
Ek het die radiator se drainplug uitgedraai, en die water loop vrylik deur van bo na onder (i.e. hosepipe bo in, drein onder).
Moet bysit, ek het 'n "coil" van draad omgedraai (kom vannie plaas..
) om die pyp te versterk, en hy bly nou rond, maar die fan storie is nog steeds daar.
Sal maar plan maak om hom iewers te neem vir bietjie TLC, net jammer almal wat aan mens se goed werk jaag altyd een of ander bollie aan.
Miskien my bad luck, maar daar is altyd iets anders fout as ek 'n kar terugkry van 'n service provider.
Ek sal more oggend kyk as ek hom koud aansit.
Ek het die radiator se drainplug uitgedraai, en die water loop vrylik deur van bo na onder (i.e. hosepipe bo in, drein onder).
Moet bysit, ek het 'n "coil" van draad omgedraai (kom vannie plaas..

Sal maar plan maak om hom iewers te neem vir bietjie TLC, net jammer almal wat aan mens se goed werk jaag altyd een of ander bollie aan.
Miskien my bad luck, maar daar is altyd iets anders fout as ek 'n kar terugkry van 'n service provider.
-
- Patrolman
- Posts: 789
- Joined: 18 Aug 2009 14:52
- Full Name: JG Shields
- Nickname: JG
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
- Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
Re: Viscous Fan
Die fout begin sigbaar raak....en dis 'n eenvoudige een net soos voorspel was. Iewers in daai man se are het die cholersterol aangepak en die bloed vloei nie meer lekker nie. Wat ook begin duidelik raak is dar die waterpomp nog reg is....anders sal die pyp nie toe suig nie. Soek die blokkasie, hy's iewers in die sisteem.
Patrol fan!
-
- Full Member
- Posts: 49
- Joined: 01 Sep 2009 17:34
- Full Name: Manie Carstens
- Nickname: Maniac
- Home Town: Durbanville
- Current 4x4: Hilux DC
F62 LC
4.5 GRX Patrol - Home Language: Afrikaans / English
- Location: Durbanville
Re: Viscous Fan
Ek kan getuig dat die pyp nie toesuig as die kar koud is nie, wat seker te verstane is as die thermostat reg werk? Sal maar die naweek van 'n kant af begin oopmaak.
Is amper lus en sit sommer die Chevy in my workshop daar voor in, aangesie hy staan en niksdoen nie
Het net nie nou die tyd vir sulke dinge nie.
Kan iemand 'n betroubare werkswinkel / persoon aanbeveel om die werkie aan te pak. Ek sien klaar as ek dit self gaan begin gaan die enjin dit nie maak tot weer terug in die kar nie?
Is amper lus en sit sommer die Chevy in my workshop daar voor in, aangesie hy staan en niksdoen nie

Kan iemand 'n betroubare werkswinkel / persoon aanbeveel om die werkie aan te pak. Ek sien klaar as ek dit self gaan begin gaan die enjin dit nie maak tot weer terug in die kar nie?
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: Viscous Fan
MANIAKKKKK - nou't jy my vrloor: Van watse Chevy praat jy?
Manaickckckckc - now yu lost me - What Chevy you refer to?
Manaickckckckc - now yu lost me - What Chevy you refer to?
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6137
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
Re: Viscous Fan
Hi Maniac
I may be treading on some toes here, but it seems to me the chances are 90% that your blockage is either in the radiator or the thermostat, and there is no need to remove the engine to get to either of them. Pull out the thermostat, put the housing back on, fill up with water and go for a drive. then check wether the pipe still sucks flat and the fan keep working hard. If te problem is solved, replace thermostat. If the problem is still there, put the old thermostat back, remove the radiator and get it stripped and physically cleaned (not just flushed).
I am almost prepared to bet that if the problem is in the radiator, the 350 will give the same problem.
Good luck
Peter
I may be treading on some toes here, but it seems to me the chances are 90% that your blockage is either in the radiator or the thermostat, and there is no need to remove the engine to get to either of them. Pull out the thermostat, put the housing back on, fill up with water and go for a drive. then check wether the pipe still sucks flat and the fan keep working hard. If te problem is solved, replace thermostat. If the problem is still there, put the old thermostat back, remove the radiator and get it stripped and physically cleaned (not just flushed).
I am almost prepared to bet that if the problem is in the radiator, the 350 will give the same problem.
Good luck
Peter
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- tour de frans
- Patrolman
- Posts: 797
- Joined: 03 May 2009 19:48
- Been thanked: 22 times
Re: Viscous Fan
I agree with Peter,but.Passop vir die stat,dit is n duel stat en moet n port afsny wanneer hy oopmaak,en weer anders om. so jy kan nie sonder hom nie. Check daai radiator.
As daai chevy oldschool is met n carb,los hom vir baie later.
Groete
As daai chevy oldschool is met n carb,los hom vir baie later.
Groete
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
-
- Full Member
- Posts: 49
- Joined: 01 Sep 2009 17:34
- Full Name: Manie Carstens
- Nickname: Maniac
- Home Town: Durbanville
- Current 4x4: Hilux DC
F62 LC
4.5 GRX Patrol - Home Language: Afrikaans / English
- Location: Durbanville
Re: Viscous Fan
Ja-nee, die chevy is oldschool tipe. Ek grap maar net, sal hom nog nie insit nie.
Ek was toe vandag by CHE in Paarl. Vriendelike klomp ouens.
Staan toe daar om die kar en vertel die hele storie, met detail oor wat ek al als probeer het, toe is die antwoord as volg....
"Nee wat jong. Jy moet maar die boonste pyp en die termostaat vervang, en as dit nie werk nie dan weet ons nie."
Nou ja toe.
Bel toe vir Nissan Parow, radiator hose = R875, termostaat R237,00, en natuurlik special order van Pretoria "factory" af.
Vra toe dat hulle quote / invoice fax sodat ek eft kan betaal, want hulle willie bestel as dit nie klaar betaal is nie. Quote land op my tafel as volg.
Radiator Hose = R1187 ex VAT
Thermostat = R394 ex VAT
Nou hoe nou? Sal maar more bel en vra of die goed duurder word as hulle die quote moet fax of hoe nou? Ek stem saam genuine parte is seker beter, maar sal maar die radiator hose met silicone bends en alu pyp opmaak, dan lyk dit sommer beter ook. Die vorige eienaar het die hose vervang 82000 km (4 jaar) gelede?
Ek het toe weer vanaand die radiator se hoses losgemaak, hosepipe bo ingesit, vol oopgedraai en die 5.5Bar 20mm hosepyp se water het vol onder uitgeloop, sonder om eers bo te mors, so hy is mooi oop.
Koppel toe sommer die hosepipe by die pypie op die heater hose (teen die firewall) ook en stoot bietjie water terug deur die blok. Water loop mooi dik straal uit by die onderste radiator hose, en geen vuilgoed / roes water nie.
So ek weet nie eintlik nie. Gaan die thermostat vervang, maar dit is nie die probleem nie, want die pyp voor die thermostat suig toe, en die enigste ding tussen die waterpomp en die thermostat is die radiator?
Ek was toe vandag by CHE in Paarl. Vriendelike klomp ouens.
Staan toe daar om die kar en vertel die hele storie, met detail oor wat ek al als probeer het, toe is die antwoord as volg....
"Nee wat jong. Jy moet maar die boonste pyp en die termostaat vervang, en as dit nie werk nie dan weet ons nie."
Nou ja toe.
Bel toe vir Nissan Parow, radiator hose = R875, termostaat R237,00, en natuurlik special order van Pretoria "factory" af.
Vra toe dat hulle quote / invoice fax sodat ek eft kan betaal, want hulle willie bestel as dit nie klaar betaal is nie. Quote land op my tafel as volg.
Radiator Hose = R1187 ex VAT
Thermostat = R394 ex VAT
Nou hoe nou? Sal maar more bel en vra of die goed duurder word as hulle die quote moet fax of hoe nou? Ek stem saam genuine parte is seker beter, maar sal maar die radiator hose met silicone bends en alu pyp opmaak, dan lyk dit sommer beter ook. Die vorige eienaar het die hose vervang 82000 km (4 jaar) gelede?
Ek het toe weer vanaand die radiator se hoses losgemaak, hosepipe bo ingesit, vol oopgedraai en die 5.5Bar 20mm hosepyp se water het vol onder uitgeloop, sonder om eers bo te mors, so hy is mooi oop.
Koppel toe sommer die hosepipe by die pypie op die heater hose (teen die firewall) ook en stoot bietjie water terug deur die blok. Water loop mooi dik straal uit by die onderste radiator hose, en geen vuilgoed / roes water nie.
So ek weet nie eintlik nie. Gaan die thermostat vervang, maar dit is nie die probleem nie, want die pyp voor die thermostat suig toe, en die enigste ding tussen die waterpomp en die thermostat is die radiator?
- G-MAN
- Patrolman 1000+
- Posts: 1097
- Joined: 02 May 2009 19:50
- Full Name: A.G.HOLMES
- Nickname: G-MAN
- Home Town: Cape Town, Noordhoek
- Current 4x4: PATROL 4.8 GRX 2008, PATROL 4.8 GRX 2007, PATROL 4.8 GRX 2006, Defender 90 2.8i...
- Home Language: Engels
- Location: Cape Town, Noordhoek.
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 9 times
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests