Jip, ons weet Patrols feature bietjie min. Dis iets waaraan ons nogal besig is om te werk en julle ouens moet vir ons julle stories ook stuur. En as ek self 'n Patrol kan kry sal ek nogal vrek gelukkig wees (weer my ou skimp van 'n Patrol wat op die werf staan en jy dalk van ontslae wil raak!

)
Oor die koördinasie van events vir my stuur, ek dink die idee van die persoon wat aan die hoof van die ding staan, die organiseerder, moet my asseblief laat weet. Ons doen dit regtig met die doel om die hele 4x4 gemeenskap bewus te kry van wat aangaan. En ons wil definitief bewustheid skep onder mekaar van wat gebeur by ander klubs ook. Sê nou maar die ouens van die Nissan-forum reël 'n GTG in die Vrystaat, maar jy is nie deel van die forum om daarvan uit te vind nie. Op die ou einde van die dag, as ons dit publiseer en hulle kort nog nommers om vol te maak, kan hulle dit dalk oorweeg om 'n verdwaalde Toyota of Isuzu wat nie by sy eie klub se goed kon uitkom nie saam te nooi. Op die ou einde van die dag maak die badge voor op die neus ook mos nie soveel saak nie. Dit gaan oor saamry in die veld en lekker kuier saam met ouens wat dieselfde voel oor 4x4... ('n Baie lang manier om dit te beskryf, maar ek hoop julle verstaan)
Die idee agter die hele ding is dus net om ouens bewus te maak van die ander klubs en geleenthede naby aan hulle... As dit byvoorbeeld 'n Patrol Only event is, kan ons dit so adverteer ook, maar meeste van die tyd is dinge mos maar oop, of hoe?
So stuur julle stories en ou Patrol's vir my... Hehehe!!
Groete en lekker ry!
Gerrie