JG Shields wrote:
2. Daar is niks wat by 'n Patrol 4.8 enjin kom...veral wanneer krag regtig begin saak maak nie. The proof of the pudding lies in the eating! Die ete word net op een plek opgeskep en dit is in die gramadoelas, in die duine en onder vrag. Sodra die kalf daar in die put is dan maak klank, koste besparing en brandstof verbruik nie meer saak nie. Dis dan wat jy seker wil wees jy kom heel-huids anderkant uit. Jammer....maar enige iemand wat nog nie in daai posisie was en die 4.8 daar ervaar het nie, sal nie die 4.8 se onbetwisbare heerskappy oor ander enjins verstaan nie. Hy het eenvoudig nie sy gelyke nie.
3. Brandstof verbruik: Maak daarmee vrede. Bogenoemde kom nie verniet nie. Wat jy uitkry is gelyk aan wat jy insit. Daar is nie 'n kompromie vir hierdie beginsel nie. Terloops, 'n vriend het by geleentheid saam met ons 'n 4x4 "overland" trip in veral diep sand toestande meegemaak in sy 2,7 turbo diesel voertuig. Tot waar ons die sandpad geslaan het, was sy verbruik byna 10km/l. Toe ons anderkant die 450km sand uitkom, was sy verbruik 3,2km/l. My 4.8 het gesak van 5,8km/l na 5,1 km/l op dieselfde roete.
JG - Goed gestel en gesproke soos n ware wyse man - jy is deur altwee (diesel / petrol) en weet dus waarlik waarvan jy praat.
Net ter aansluiting by jou oor slegte of ander paaie (off road) as ons hoof paaie: Met ons vakansie deur Lesotho / Transkei het ek gemiddeld 5km/l gekry - my swaer met sy Disco 3 TDV6 SE n indrukwekkende 8km/l - en selfs meer. Toe slaan ons n baie slegte stuk pad vir n hele paar 100km's - diep sand, modder, water ens ens - my verbruik val na 2,42km/l - my swaer se Disco na 2,82km/l - EINA!!

Dis dan wanneer ek se ek is happy met my verbruik - want ek voel dit nie so hard in my sak as hy nie!!!
My