Geagte mede forum lede,
Hiermee wil ek u almal graag formeel meedeel en in kennis stel dat die heilige Ibus sy vlerke gesprei het!!!!

(Wie van julle het al van n heilige Ibus gehoor???)
Ok ok - Frans het die kat uit die sak gelaat - ja my kar dreun al op en af in die pad - en dis n moerse lekker dreun!!!!

Verlede Saterdag (03/07) om 02h00 het my TD42T sy eerste asemteug getrek!!! Ag man was dit nie n wonderlike oomblik nie - ek het sommer skoon "emotional" geraak en n traan van blydskap weg geveeg!!!
Ja nee kyk - ek en Frans het nou saak aan gehad met die bure - ons het daai patrol daar in die vroee oggend ure laat staan en "idle" sonder "exhaust" - so klein bietjie ge-vrrmm-vvrrmm - net om daai "styf in die onderlyf" gevoel te kry!!! En saterdag (03/07) aand toe hardloop my Patrol sy eerste toetsrit om die blok!!!!
Ok - maar nou spring ek die storie heeltemal voor uit - want tussen "voor die start" en die "om die blok trip" moes baie dinge gebeur..........maar ek gaan by die begin begin - en hoop ek onthou nog als in die regte volgorde.
En terloops - hier met die meer tegniese goed moet julle maar vir Frans vrae vra - hy is die ou wat als moes uit "figure" en aanmekaar sit - en glo my vry - dit was geen maklike taak nie. Daar was "issues" soos die bestaande ecu, die ratkas se ecu, die 3.0l se diesel pomp wat elektronies is (teenoor die meganiese pomp van die 4.2) en nou met "fly by wire" aangedryf word. Ek loop nou al weer die storie vooruit maar my Patrol ry vandag met sy oorspronklike ecu en ratkas ecu, oorspronklike intercooler met boost sensor, oorspronklike airfilter met MAF sensor, temperatuur deur ecu en nie n enkele "fault id" op die "management system" rond!!!
Frans en nou moet jy my maar asb reg help en korrigeer - ek kan dalk n klomp strooi praat en verkeerde goed se - so asb stel reg as ek nonsens praat.
Ok eerste dinge eerste......dis waar ons laas gestop het.....
Volgende was die eerste olies - ai man dis lekker om al die nuwe goete in n kar te gooi!!!
Volgende was die modifikasie en insit van die kabel tussen die petrol pedaal en die diesel pomp - en dinge verloop nie altyd glad nie. Frans moes my hele petrol pedaal uithaal en n bracket maak waar die fly by wire kabel kon inpas.
Hier is die nuwe fly wire op sy plek!!!
Nadat alles terug gesit is het ons gevoel die pedaal is baie styf - en weer moes alles uitkom om ek dink springs of iets uit te haal. Dit het gehelp om die pedaal ligter te maak. Hierdie excercise is meer as een keer herhaal.
Daarna moes my Patrol n rev counter signal kry......