Weegbrug kopseer

Q&A: Stuff to make your trips and camping more comfortable.
User avatar
tour de frans
Patrolman
Patrolman
Posts: 797
Joined: 03 May 2009 19:48
Been thanked: 22 times

Weegbrug kopseer

Post by tour de frans »

Die weegbrug storie gaan nog n groot pyn word of is al klaar n probleem. :doh:
Ek is bekommerd want ek ry Vrydag wat kom Namibia Toe.

Ek het vroer met Charles gepraat oor sy ondervindig wat hy gehad het by die skaal.Charles het ook vir my die dokument deur gestuur.Dankie Charles.Jammer oor jou vakansie wat in die wiele gery is.
Ek het toe besluit om in my padkar te klim en na n skaal toe te ry.Met n donasie vir aandete kon ek my Patrol bring om te weeg,ek soek sekerheid.
Om 11 uur Din. aand het ek my Patrol met sleepwa vol gelaai,al wat gekort het was die familie van JHB en hul bagasie en na die skaal gery.Die familie wat nog moet kom van JHB af het hul stoele en kamp toerusting na my ge-courier.So hulle goed was in en al myne.
Nou ja my kombenasie is OORGEWIG.
Charles hulle aanvaar nie die Artikel238 wat jy vir my gegee het nie,en ja dis tog wat die wet se in n stasiewa se geval.
My kar is nie so swaar nie,maar ek oorskry die GVM,alhoewel my aste binne perk is.Ek kan dit verstaan AS jy net op die kar se plaatjie werk.Maar wat moet n mens doen my kar is nie gelaai nie,my sleepwa dra alles en my kar het net die tweede battery en n 50l water tenk,o ja en n Tmax kompressor in.Daar is ook n spaarwiel op die dakrak.Ek en my pa was ook in die kar en my kar is 280kg oor gewig volgens die GVM.
Volgens die artikel 238 kan ek 4ton GVM wees agv my groter bande.(Dis wat die wet ook se in n stasiewa se geval)
MAAR die skaal manne se nee hulle werk net op die kar se plaatjie.
Hoe moet n mens hulle eie wet vir hulle leer?
My pa se kia sportage bv is 1920 GVM en die ding weeg al klaar std 1400, nou wat nou,waar is die insitendes.

My kar se vooras moet wees nie swaarder as 1500kg en die agter as 1800kg.
Tans is my kar met twee mense in,voor 1440kg en agter 1760kg.
My sleepwa weeg maar net 500kg GVM.So my hele kombenasie is maar 3700kg.My kar op sy eie is 3200kg.Maar die plaatjie se GVM 2920kg,wat my dan 280kg oorgewig maak.Waar is my mense wat nog moet inklim,hulle klere kan in die sleepwa gaan.Daar is darem 250kg speeling.Dit sal wel die GCM opstoot maar volgens die plaatjie kan dit wees tot op 5620kg.So ek is ok wat dit aanbetref want ek kan nie my sleepwa oor 750kg laai nie,hy het nie remme nie.
Ek weet nie,iewers moet n mens iets in die hande kry wat die beamtes oortuig of wys maak van artikel 238.
Tyd raak min.(vir my altans en die manne wat nog gaan ry) :pray:
Groete
Frans

O ja met my eerste rit na die skaal,kon ek nie glo hoeveel bakkies en stasiewa's met sleepwaens en woonwaens by die skaal was en boetes kry.Met my tweede trip het daar voetuie en ander bakkies,waarskynlik vriende en familie die vakansie gangers se goed kom haal,voordat hulle mag ry,met n boete.
Dit was maar n moerige storie by die skaal.(wat nog te se van die ander skale op ons paaie)
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
User avatar
Saltman
Moderator
Posts: 281
Joined: 04 Apr 2009 16:03
Full Name: Herbie Hellstrom
Nickname: Saltman
Home Town: Durbanville, Western Cape
Current 4x4: Land Rover Discovery Series 3 TDV6 Auto
Land Rover Discovery Series 1 Tdi.
Land Rover Discovery Series II Td5
Home Language: Afrikaans / English / German
Location: Durbanville, Western Cape

Re: Weegbrug kopseer

Post by Saltman »

Frans

Hierdie storie bekommer my ook.

Hoe weeg hulle die voertuig?
Hulle het my Hilux D-4D DC 4x4 so 3 jaar gelede geweeg (ek het afgetrek om te kyk wat weeg my gelaaide kombinasie).
Hulle se vir my om eers die vooras op die skaal te trek en dan die agteras. Toe se hulle die voertuig weeg 3400kg.
Nou die Hilux as ek reg kan onthou het 'n Tare (kerb weight met brandstof en alle fluids) van 1879 kg.
Sy GVM is 2770 kg en hy het 'n vragvermoee van 971 kg.
As jy die Tare van die GVM aftrek, dan kry jy klaar net 'n vrag dra vermoee van 891 kg.
Volgens hulle 3400 kg het ek 1521 kg ingelaai. Ek weet daar was nie 'n manier dat die bakkie so swaar was nie, want ek het al sement gelaai en enigiets bokant 500kg, dan het sy gat gehang. So, ek is oortuig dat die manier waarop hulle ligte voertuie meet, nie 'n goeie maatstaf is nie!
Ek wil my Patrol gaan weeg op 'n weegbrug wat die hele voertuig op een slag kan vat, nie as vir as nie.
Dan wil ek na die verkeersweegbrug toe gaan en die 2 lesings vergelyk!

Maar wat my bekommer is dat jy se hulle erken nie die artikel 238 stellings nie!
My Patrol het standaard 275/70/15 bande op en ek het ook 'n stel 285/75/16 MTR's. Nou wat nou?
Volgens my voertuigplaatjie is sy tare 2385, sy GVM 3080 en sy GCM 6580 kg.
So alhoewel ek 3500 kg mag sleep, kan ek dan net 685 kg laai insluitende 5 mense (my gesin). Dis mos nou bleddie simpel !!! Die ding sit met 'n 4,8 liter masjien ...
Ek het 50 l water, 'n 50 l yskas,'n laaisisteem, 2de battery boks (30 kg), en dis sonder dat ek enigiets anders gelaai het.

Hoe tackle ons hierdie ene?
Saltman:
One foot in Land Rover land and one foot in Patrol land and the sensitive bits are hanging in the salty sea in between!
KOOS BEST
Patrolman
Patrolman
Posts: 545
Joined: 07 May 2009 09:14
Full Name: Jacobus William Best
Nickname: Kosie
Home Town: MTUNZINI, Zululand coast
Current 4x4: Land Rover Discovery 3 TDV6
Home Language: TWEETALIG

Re: Weegbrug kopseer

Post by KOOS BEST »

Ja hoe taclke mens dit.
Frans wat jy se hulle is besig om normale voertuie soos ons en sleepwaens en karavane af te trek?
Dit verstaan ek nie.
Ek ry die 27ste op vakansie, met 2 weke se groceries , 2 kanos op die dakrak, en visgereedskap , kamp toerusting en dit is baie en sleep n Afrispoor .
En wat julle se hulle kan my aftrek en weeg en as ek oor is moet ek aflaai voor en weer kan vort, Eish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die ergste van alles mens was nooit onder die indruk dat mens met n Patrol ooit oorlaai is nie , maar nou lyk dit of dit vinnig kan gebeur en dan bots jy met die gereg en mens voel of jy die wet glad nie oortree nie.

Ek moet roetes kies sonder weegbrue, ek het juis opgemerk op die N2 is baie Bloubaadtjies wat voertuie iewers heen vergesel, "oviaasly" na die naaste skaal.

Mense, dit kan jou vakansie bietjie opneuk hierdie storie
Koos Best(Kosie)Mtunzini Zululand
Land Rover Discovery 3 TDV6
Patrol GU 2003 3.0d GRX (SOLD 2010)
Patrol GQ 1996 4.2d ST(SOLD 2007)
User avatar
Johan B
Full Member
Full Member
Posts: 26
Joined: 24 Aug 2009 11:15
Full Name: Johan Buys
Nickname: Johan
Home Town: JHB
Current 4x4: Nissan Patrol 4.2D GL '99
Home Language: Afrikaans

Re: Weegbrug kopseer

Post by Johan B »

Miskien sal dit die moeite werd wees om saam met die ander forums en klubs NAAMSA te nader om die probleem met "Government" op te neem en duidelikheid te kry hier oor. Dit raak ook die vervaardigers wat nou die "leefstyl" begin adverteer.
User avatar
tour de frans
Patrolman
Patrolman
Posts: 797
Joined: 03 May 2009 19:48
Been thanked: 22 times

Re: Weegbrug kopseer

Post by tour de frans »

Herbi
Die skaal waarop jy was was waarskynlik een groot bladskaal,en ja dan weeg hulle bietjie vir bietjie.Die probleem wat ek sien al is jou asmassa reg en jy tel die twee bymekaar is jy oor die GVM van die voertuig.Ek dink die Gvm word deur die fabrikaat bepaal volgens enjin krag en die remme ens.Jou Patrol se Gvm is meer as myne,Die twee voertuie is tog min of meer dieselfde,die remme glo ek is dieselfde en die bakke is altwee Y61.Jy het meer krag as ek,dit kan dalk die GVM opstoot.My kar is gerigestreer met n 88kw enjin (wat is n 4.2 diesel std),AS hulle na die kw kyk is dit hoekom my GVM minder is.Maar dan kan ek seker my kar oor regestreer na my turbo convertion,wat my op 130kw sit.
Die meeste skale het n bladtipe skaal wat opgebreek is in seksies om die aste onafhanklik te weeg.

Koos, ja dit lyk my die beamtes kyk die trokke mis en pyl ons en ander manne met sleepgoed.Ek was gisteraand by die N7 skaal voor melkbos afdraai,en Hein Burnett het by die een verby gery(met sy motorfiets) op die N1 by Stellenbosh afdraai,Hy se dit het naar gelyk van al die vakansie gangers.
Nou ja wat nou.Ek is klaar besig om my roete te beplan om die skale te mis,daar is nou nie n ander manier nie.
Wat moet ons nou F250 Ford bakkies koop om wettig te wees,dan moet ons nog n kode 10 lisensie ook he.
Nee wat ek bly by my Patrol,daar moet ander maniere wees.
Anyway Voorspoed aan almal wat moet ver ry.
Groete
Frans
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
User avatar
JohnBoyZA
Site Admin
Posts: 1339
Joined: 02 Apr 2009 14:34
Full Name: John Murray
Nickname: John Boy
Home Town: Bloubergstrand
Current 4x4: Patrol GRX 4.8
Home Language: Afrikaans/English
Location: Big Bay, Cape Town
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 231 times

Re: Weegbrug kopseer

Post by JohnBoyZA »

Hi Julle

vertrek more (miskien Vrydag eers) op n 6500km trippie OTvl en Moz toe - waentjie en al - Ja, lyk vir my rede vir kommer - as dit maar net n boete was!

Deon Bokwa het hiedie lys van weegbrue saamgestel - ons sal dalk wye draaie moet ry ......

Weighbridges in Southern Africa Weighbridge Waypoints Traffic Officer waypoints
Province/Route Weighbridge Location S E S E
Eastern Cape
N2 Kinkelbos Between East London and Port Elizabeth
N2 Port Elizabeth Corner of Cresswell and Sidwell Roads, Kempston Rd Interchange
N2 Umtata Umtata

Free State
N1 Kroonstad Outside Kroonstad
N5 Senekal Between Winburg and Senekal
R 59 Bothaville Between Bothaville and Orkney

Gauteng
N1 Centurion Centurion Licensing Dept, Nelmapius Road, Centurion
N1 Mogale City Carter Street, Delporton, Krugersdorp
N1 Sandton Sandton Licensing Dept, Sandton
N1 Wallmannsthal N1 Northbound near Wallmannsthal offramp (R59)
N3 Heidelberg North Bound N3 Northbound near Heidelberg
N3 Heidelberg South Bound N3 Southbound near Heidelberg
N4 Donkerhoek West of Donkerhoek – between Pretoria and Rayton
N14 Florida Roodepoort Testing Grounds, Florida
N14 Langlaagte Main Reef Road Testing Station
N14 Pinehaven Corner of N14 (Hendrik Potgieter Rd ext) and Steyn Str, Roodepoort
N14 Randburg Randburg Testing Centre, Hans Schoeman Road, Randburg
N17 Nigel Nigel Licensing Dept, Cnr 5th and Dam Streets, Vorsterskroon
N17 Springs Springs Testing Centre, Diesel Road, Springs
Alberton Alberton Alberton Licensing Dept, Bosworth Street, Alberton
Bapsfontein Bapsfontein Between Pretoria and Delmas
Pretoria West Boekenhoutskloof Traffic College, Off Rietfontein Road, Pretoria West
Germiston Germiston Germiston
Meyerton Meyerton Northbound near Johan Le Roux offramp
Pretoria Waltloo Waltloo Testing Grounds, Petroleum Road, Waltloo,Pretoria

KZN
N2 Bayhead Bayhead Road, Durban Port
N2 Empangeni North Coast Road
N2 Groutville North Coast Road
N2 Marburg 1 Allesun Road, Oslo Beach, Port Shepstone
N2 Park Rynie South Coast Road
N2 Umhloti North Coast Road
N2 Winkelspruit South Coast Road
R 74 Greytown North of Pietermaritzburg (between N2 and N3)
R 69 Vryheid Between N2 and N3
N3 Ladysmith Outside Ladysmith on R103
N3 Midway Estcourt south interchange
N3 Mkodeni South East of Pietermaritzburg, 2km from Market Rd interchange
N3 Westmead Corner Richmond and Stockville Roads, Marianhill,Pinetown
N11 Newcastle 500m from Iscor interchange
N11 One Tree Hill Between Ladysmith and Newcastle

Limpopo
N1 Makhado Between Polokwane and Louis Trichardt
N1 Mantsole North Bound Between Pretoria and Warmbaths
N1 Musina Musina
N1 Polokwane 12 km from Polokwane at R101 intersection
N11 Baltimore 55km from Botswana border
N11 Groblersbrug 5km from Botswana border (R35)
N12 Mooketsi Between Pietersburg and Duiwelskloof
N13 Rathoke Between Roedtan and Marble Hall
R 521 Vivo Vivo
Other Limpopo WB Northam Between Northam and Thabazimbi

Mphumalanga
N2 Ermelo Ermelo
N4 Bultkop Between Lydenburg and Bambi
N4 Farrefontein Near Machado Toll Plaza, Machadodorp, on the Nelspruit side
N4 Komatipoort Komatipoort
N4 Machado Near Machado Toll Plaza, Machadodorp, on the Middelburg side
N4 Middelburg Eastbound Opposite side of Toll Plaza
N4 Middelburg Westbound Opposite side of Toll Plaza
N4 Middelburg-Witbank Between Middelburg and Witbank
N17 Bethal Bethal
N17 Kinross Kinross
Balfour Balfour Balfour
Carolina Carolina Carolina
Delmas Delmas Delmas
Lothair Lothair Lothair
Piet Retief Piet Retief Piet Retief
Standerton Standerton Balfour Road (R23), Standerton
Steelpoort Steelpoort Between Steelpoort and Burgersfort
Stoffberg Klawer Stoffberg, between N11 and N4

North West
N4 Rustenburg Cacan Street (R512)
N12 Potchefstroom Northbound Potchefstroom
N12 Potchefstroom Southbound Potchefstroom
N12 Wolmaransstad 3km outside Wolmaransstad
N14 Ventersdorp Between Krugersdorp and Ventersdorp (close to R53)
D343 Hemco Near Brits
Koster Koster Rob Ferreira Street, Industrial Area, Koster

Northern Cape
N1 Colesberg 4,6km outside Colesberg towards Bloemfontein
N7 Springbok 10km south of Springbok 29.74565 17.85093
N12 Kimberley 10km outside Kimberley towards Cape Town
TR7014 Upington 10km outside Upington towards Olifantshoek 28.40141 21.34174

Western Cape
N1 Beaufort West 2km north of Beaufort West towards Laingsburg 32.33001 22.59071
N1 Joostenbergvlakte 40km north of Cape Town towards Paarl 33.82297 18.79109 35.81933 18.79398
N1 Rawsonville 20km south of Worcester towards Paarl 33.70533 19.24607 33.70461 19.24635
N2 Somerset West Outside Somerset West Road towards Cape Town
N2 Swellendam 2km south of Swellendam
N7 Klawer 1km south of Klawer on the Cape Town-Namibia Road 31.79111 18.63073
N7 Moorreesburg Outside Moorreesburg towards Malmesbury 33.14895 18.68154
N7 Vissershok 30km north of Cape Town 33.75883 18.54669
R 27 Vredenburg 15km south of Vredenburg 32.97655 18.08455

Outside SA
N4 Moambo Moambo, Mozambique
N4 Maputo Maputo, Mozambique
Nissan Patrol, GRX, 4.8 (GU Y61)
User avatar
tour de frans
Patrolman
Patrolman
Posts: 797
Joined: 03 May 2009 19:48
Been thanked: 22 times

Re: Weegbrug kopseer

Post by tour de frans »

Dankie John,dit help ook baie. :thumbup:
Ek het my roete verander om die skale te mis,net n klomp moeite en ongerief.Maar wat ek gaan my vakansie hou.
Nou sien ek ook meer met al die ompaaie.
Groete
Frans
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
User avatar
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2999
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 55 times
Been thanked: 94 times

Re: Weegbrug kopseer

Post by Herrie »

I did contact Nissan SA regarding this problem and got the following reply from Ross Garvie:

I have requested our technical support team to look into the query. Not sure what the lead time for response or resolution will be with most of the key staff on leave until early January. However, our support staff and technicians will do their best to provide feedback as soon as possible.

So, Nissan SA will help and we must just be a little patient.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
User avatar
Deon Bokwa
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: 15 Nov 2009 17:41
Full Name: Deon Kotze
Nickname: Deon Bokwa
Home Town: Kraaifontein
Current 4x4: LandCruiser FJ79-1FZ-FE
Home Language: Afrikaans
Location: Kraaifontein
Contact:

Re: Weegbrug kopseer

Post by Deon Bokwa »

Jy kan jou voertuig laat weeg by Stikland Testing Station, h/v Lavender en Cecil Morganway, daar naby die brouery.
Hul vra net R20, maar as jy n sertifikaat benodig kos dit R100, hul kan ook net die volle gewig gee, nie voor en agteras apart nie...
Het met mense in Vrystaat en Transvaal gepraat en daar is dit blykbaar nog stil, lyk my dis net hier in die Kaap wat die manne nou ons wil aftrek...
User avatar
Wheels
Senior Member
Senior Member
Posts: 161
Joined: 09 Apr 2009 08:32
Been thanked: 2 times

Re: Weegbrug kopseer

Post by Wheels »

Op my 4.8 GRX se die plaatjie:
6050Kg
3040KG
1500KG Front
1800KG Rear.
Post Reply

Return to “19. Overlanding/Camping Equipment”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest