2009 Patrol front and rear coil springs for sale. R1500
Contact Paul 082 448 1075
Coil springs for sale
- Stefan
- Moderator
- Full Name: Stefan de Villiers
- Nickname: Stefan
- Home Town: Bothasig, Cape Town
- Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 50 times
Re: Coil springs for sale
Hi Paul,
Are they the original 4.8 coils? i.e. the ones that were in the vehicle when you bought it?
Are they the original 4.8 coils? i.e. the ones that were in the vehicle when you bought it?
- offroadbiker
- Moderator
- Full Name: Dirk de Clerk
- Nickname: ORB
- Home Town: Krugersdorp
- Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
- Home Language: Afrikaans/English
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 270 times
SOLD!!! - as Mr Lotz and oompie convinced me this would be the right route to follow.....
If not - guess who will have some explaining to do
At this price I can then sommer replace the two perished airbags as well so all in all makes sence
If not - guess who will have some explaining to do

At this price I can then sommer replace the two perished airbags as well so all in all makes sence

Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
GREAT -- jy salli spyt wees nie Dirk [soos anner ouw2ense skruiwf .. djy saali spuit wiessie]
Soos Marnus se-- maak seker LINKS kom by LINKS en moenie voor en agter verwar nie
OMDAT die 4,8 se vere vir groter gewig as OME ontwerp is, sal jou GQ moontlik bikki oorhang na eenkant .. MOENIE worri daaroor nie .. Laai hom swaar en RY hom
Lugsakkies ??? ek weet NIX van daai grênd goeters af nie..
Gister my woorde teruiggetrek oor die EFS op die PRADO ... ek het n yskassi in Bredell gaan afgee wat moet Sendingveldt diens gaan doen .. oppad terug vergeet ek van doe moeder vanne maaaaaaaaa se wal wat in die een kruising aangebring is .. laat vlieg ek daai Prado @ 100 kpu oor n 30 kpu wal .. seker 15 meter luglangs en die Toy het net grond geavt enm voort gesnel .. NIKS NIKS maar nix eens deurgestamp nie .. Toe is k bly vir daai EFS
Jy sal dieselle kan doen met jou GQ wanner die 4,8 vere op is en die lugsakkies op ,7 bar
Soos Marnus se-- maak seker LINKS kom by LINKS en moenie voor en agter verwar nie
OMDAT die 4,8 se vere vir groter gewig as OME ontwerp is, sal jou GQ moontlik bikki oorhang na eenkant .. MOENIE worri daaroor nie .. Laai hom swaar en RY hom
Lugsakkies ??? ek weet NIX van daai grênd goeters af nie..
Gister my woorde teruiggetrek oor die EFS op die PRADO ... ek het n yskassi in Bredell gaan afgee wat moet Sendingveldt diens gaan doen .. oppad terug vergeet ek van doe moeder vanne maaaaaaaaa se wal wat in die een kruising aangebring is .. laat vlieg ek daai Prado @ 100 kpu oor n 30 kpu wal .. seker 15 meter luglangs en die Toy het net grond geavt enm voort gesnel .. NIKS NIKS maar nix eens deurgestamp nie .. Toe is k bly vir daai EFS
Jy sal dieselle kan doen met jou GQ wanner die 4,8 vere op is en die lugsakkies op ,7 bar

Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!