Page 8 of 14

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 06 Mar 2016 14:51
by Tinus lotz
Piet ek dink dis 6duim daai....mag verkeerd wees

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 07 Mar 2016 06:59
by Peter Connan
Fanus, die agter skokbrekers tussen kar en bakkie is nie dieselfde nie.

Die kar s'n is 15mm langer as die bakkie s'n.

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 07 Mar 2016 07:15
by Tinus lotz
As mens die bakkie lig ga hulle werk?

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 07 Mar 2016 07:48
by JoshJ
Tinus lotz wrote:As mens die bakkie lig ga hulle werk?

Se ek ook :mytwocents:

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 07 Mar 2016 08:35
by Wilkie
Peter Connan wrote:Dis min dat ons die geleentheid kry om in ander ouens se karre te ry, wat eintlik nogal jammer is.

Ek het gister die geluk gehad om in Dirk se kar te kan ry. Myne het OME skokbrekers en vere van onbekende herkoms (ek kon hulle nog nie identifiseer volgens enige gepubliseerde waardes nie), Dirk s'n het 'n 4" TJM Gold.

Wat vir my opmerklik was is dat myne baie meer sekuur en in-beheer voel op die snelweg, maar dat Dirk s'n baie meer gemaklik is op slegte grondpad. En myne is in die opsig beter as enige ander Patrol warin ek nog gery het...

Die tipe suspension speel definitief 'n groot rol in ry-gemak, maar sonder om rug-teen-rug te toets op dieselfde tipe kar as wat mens wil ry is dit bai moeilik om te weet wat jy gaan kry...
Ja Peter,my eerste Patrol 1998 4.5Gl het 3" lift gehad en het so bietjie gewonder op die pad en was meer aan die harder kant van lekker ry en dit op grondpad ook
My tweede Patrol 1999 4.5 Grx was nog standard gewees maar met omu skokbrekers en die ry genot tussen die twee was groot verskil.hier die Patrol was soos n Limo in vergelyking
Toe ek n winch op sit voor het die neus gesak en ek het n 2"lift EFS...(want dit was die goedkoopste opsie) die Patrol ty definitief harder maar hanteer grond pad baie goed....
Ek kan daai kort pad tussen Jozini en Sudwana gemaklik vinniger en meer gemakliker met die huiglike 2" lift en ook geen vibrasies nie :mytwocents: :mytwocents:

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 07 Mar 2016 17:21
by Peter Connan
Tinus lotz wrote:As mens die bakkie lig ga hulle werk?
In die eerste plek, 'n lift beteken nie jy kan langer skokbrekers akkomodeer nie. Tensy jy die bump stops verleng, gaan die compressed lengte nie verander nie.

Die ander ding is dat die OME katalogus niks praat van rates en valving nie. So daar is dalk meer verskille as net die lengte.

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 11 Mar 2016 20:24
by SJC
Waar kan ek ordentlikke rubber matte vir die wa kry?
Op die oomblik is daar net gewone matte in, die gaan nie lank skoon bly nie.
My kinders hou daavan om op die jump seats te sit, die voorste ry is permanent op gevou. :think: WWW

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 12 Mar 2016 09:39
by Russ Kellermann
Peter Connan wrote:Fanus, die agter skokbrekers tussen kar en bakkie is nie dieselfde nie.

Die kar s'n is 15mm langer as die bakkie s'n.
In addition to this, the Wagon also uses eye to eye whereas the pickup uses eye to pin.

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 12 Mar 2016 11:05
by SJC
Russ Kellermann wrote:
In addition to this, the Wagon also uses eye to eye whereas the pickup uses eye to pin.
Interesting, didnt think of this. Will go have a look underneath both and also measure the shocks.. :thumbup:

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Posted: 12 Mar 2016 11:46
by JoshJ
Hoor by Takla of Escape gear vir matte