Re: One DEAD Patrol
Posted: 10 Feb 2010 12:36
Vat hul vas Oom Mac.
Ek kan nie self bydra lewer nie ek was nie persoonlik geaffekteer nie. Maar hiers my enjin se storie
My voertuig se vorige eienaar het die enjin laat vervang op 173 000km.
Volgens hom het die voertuig net van diens alfgekom en het hy Fieldhill opgery oppad Nottingham rd toe toe die enjin skielik die gees gee.( Dit beaam net my teorie , diesels pak op onmiddelik na n lang opdraand ens, ek sien trokke en voertuie altyd bo op n pas ens met hul bonnets oop, waarom EGT)
Volgens hom was die agente totaal on-tegemoed komend
Ek het by die agente in Pmb uitgevind, dat die nommer 2 silinder n gat ingebrand het.Hulle verweer was dit was "contiminated" diesel en dat hul hom daarvan verwittig het en selfs die tenks gedreineer het, maar toe weer vuil water diesel laat ingooi op n plaas by Dundee. Nissan het nie die koste gedra nie maar het die eienaar te gemoed gekom deur onderdele teen kosprys te voorsien @ R 65 000.00 . Wat ingesluit het nuwe pistons, silinders , nokas, kleppe ens ens asook n nuwe turbo , inspuiters en pomp. Die enjin was toe totaal oorgebou deur die oudste motor ingenieurs firma in Pmb, onderdele verskaf deur Nissan op aandring van die eienaar. Die eienaar het die Patrol onmiddelik ingeruil by Toyota op Eshowe vir n Fortuner, ek het haar daar aangeskaf.
Dit het slegs 1000km opgehad en ek het met die persoon n Senior burger en eienaar gepraat wat aan die enjin gewerk het , hy het my toe ingelig dat hy persoonlik daaraan gewerk het en alles maar alles is nuut , selfs die koppellaar was vervang met egte onderdele ."I would by this car, I personally rebuild it " was sy woorde aan my toe laat ek Toyota weet dit is my offer , kry die paiere reg.
Dit is my enjin se geskiedenis, sedert ek dit bekom het vervang ek olies elke 5000km, en het dadelik n EGT meter ingebou.
Op n vakansie het die enjin liggie aangekom, was toe gelukkig n los battery pool.
Verder loop soos n droom .
Groetnis
Ek kan nie self bydra lewer nie ek was nie persoonlik geaffekteer nie. Maar hiers my enjin se storie
My voertuig se vorige eienaar het die enjin laat vervang op 173 000km.
Volgens hom het die voertuig net van diens alfgekom en het hy Fieldhill opgery oppad Nottingham rd toe toe die enjin skielik die gees gee.( Dit beaam net my teorie , diesels pak op onmiddelik na n lang opdraand ens, ek sien trokke en voertuie altyd bo op n pas ens met hul bonnets oop, waarom EGT)
Volgens hom was die agente totaal on-tegemoed komend
Ek het by die agente in Pmb uitgevind, dat die nommer 2 silinder n gat ingebrand het.Hulle verweer was dit was "contiminated" diesel en dat hul hom daarvan verwittig het en selfs die tenks gedreineer het, maar toe weer vuil water diesel laat ingooi op n plaas by Dundee. Nissan het nie die koste gedra nie maar het die eienaar te gemoed gekom deur onderdele teen kosprys te voorsien @ R 65 000.00 . Wat ingesluit het nuwe pistons, silinders , nokas, kleppe ens ens asook n nuwe turbo , inspuiters en pomp. Die enjin was toe totaal oorgebou deur die oudste motor ingenieurs firma in Pmb, onderdele verskaf deur Nissan op aandring van die eienaar. Die eienaar het die Patrol onmiddelik ingeruil by Toyota op Eshowe vir n Fortuner, ek het haar daar aangeskaf.
Dit het slegs 1000km opgehad en ek het met die persoon n Senior burger en eienaar gepraat wat aan die enjin gewerk het , hy het my toe ingelig dat hy persoonlik daaraan gewerk het en alles maar alles is nuut , selfs die koppellaar was vervang met egte onderdele ."I would by this car, I personally rebuild it " was sy woorde aan my toe laat ek Toyota weet dit is my offer , kry die paiere reg.
Dit is my enjin se geskiedenis, sedert ek dit bekom het vervang ek olies elke 5000km, en het dadelik n EGT meter ingebou.
Op n vakansie het die enjin liggie aangekom, was toe gelukkig n los battery pool.
Verder loop soos n droom .
Groetnis