One DEAD Patrol
-
- Patrolman
- Posts: 545
- Joined: 07 May 2009 09:14
- Full Name: Jacobus William Best
- Nickname: Kosie
- Home Town: MTUNZINI, Zululand coast
- Current 4x4: Land Rover Discovery 3 TDV6
- Home Language: TWEETALIG
Re: One DEAD Patrol
Vat hul vas Oom Mac.
Ek kan nie self bydra lewer nie ek was nie persoonlik geaffekteer nie. Maar hiers my enjin se storie
My voertuig se vorige eienaar het die enjin laat vervang op 173 000km.
Volgens hom het die voertuig net van diens alfgekom en het hy Fieldhill opgery oppad Nottingham rd toe toe die enjin skielik die gees gee.( Dit beaam net my teorie , diesels pak op onmiddelik na n lang opdraand ens, ek sien trokke en voertuie altyd bo op n pas ens met hul bonnets oop, waarom EGT)
Volgens hom was die agente totaal on-tegemoed komend
Ek het by die agente in Pmb uitgevind, dat die nommer 2 silinder n gat ingebrand het.Hulle verweer was dit was "contiminated" diesel en dat hul hom daarvan verwittig het en selfs die tenks gedreineer het, maar toe weer vuil water diesel laat ingooi op n plaas by Dundee. Nissan het nie die koste gedra nie maar het die eienaar te gemoed gekom deur onderdele teen kosprys te voorsien @ R 65 000.00 . Wat ingesluit het nuwe pistons, silinders , nokas, kleppe ens ens asook n nuwe turbo , inspuiters en pomp. Die enjin was toe totaal oorgebou deur die oudste motor ingenieurs firma in Pmb, onderdele verskaf deur Nissan op aandring van die eienaar. Die eienaar het die Patrol onmiddelik ingeruil by Toyota op Eshowe vir n Fortuner, ek het haar daar aangeskaf.
Dit het slegs 1000km opgehad en ek het met die persoon n Senior burger en eienaar gepraat wat aan die enjin gewerk het , hy het my toe ingelig dat hy persoonlik daaraan gewerk het en alles maar alles is nuut , selfs die koppellaar was vervang met egte onderdele ."I would by this car, I personally rebuild it " was sy woorde aan my toe laat ek Toyota weet dit is my offer , kry die paiere reg.
Dit is my enjin se geskiedenis, sedert ek dit bekom het vervang ek olies elke 5000km, en het dadelik n EGT meter ingebou.
Op n vakansie het die enjin liggie aangekom, was toe gelukkig n los battery pool.
Verder loop soos n droom .
Groetnis
Ek kan nie self bydra lewer nie ek was nie persoonlik geaffekteer nie. Maar hiers my enjin se storie
My voertuig se vorige eienaar het die enjin laat vervang op 173 000km.
Volgens hom het die voertuig net van diens alfgekom en het hy Fieldhill opgery oppad Nottingham rd toe toe die enjin skielik die gees gee.( Dit beaam net my teorie , diesels pak op onmiddelik na n lang opdraand ens, ek sien trokke en voertuie altyd bo op n pas ens met hul bonnets oop, waarom EGT)
Volgens hom was die agente totaal on-tegemoed komend
Ek het by die agente in Pmb uitgevind, dat die nommer 2 silinder n gat ingebrand het.Hulle verweer was dit was "contiminated" diesel en dat hul hom daarvan verwittig het en selfs die tenks gedreineer het, maar toe weer vuil water diesel laat ingooi op n plaas by Dundee. Nissan het nie die koste gedra nie maar het die eienaar te gemoed gekom deur onderdele teen kosprys te voorsien @ R 65 000.00 . Wat ingesluit het nuwe pistons, silinders , nokas, kleppe ens ens asook n nuwe turbo , inspuiters en pomp. Die enjin was toe totaal oorgebou deur die oudste motor ingenieurs firma in Pmb, onderdele verskaf deur Nissan op aandring van die eienaar. Die eienaar het die Patrol onmiddelik ingeruil by Toyota op Eshowe vir n Fortuner, ek het haar daar aangeskaf.
Dit het slegs 1000km opgehad en ek het met die persoon n Senior burger en eienaar gepraat wat aan die enjin gewerk het , hy het my toe ingelig dat hy persoonlik daaraan gewerk het en alles maar alles is nuut , selfs die koppellaar was vervang met egte onderdele ."I would by this car, I personally rebuild it " was sy woorde aan my toe laat ek Toyota weet dit is my offer , kry die paiere reg.
Dit is my enjin se geskiedenis, sedert ek dit bekom het vervang ek olies elke 5000km, en het dadelik n EGT meter ingebou.
Op n vakansie het die enjin liggie aangekom, was toe gelukkig n los battery pool.
Verder loop soos n droom .
Groetnis
Koos Best(Kosie)Mtunzini Zululand
Land Rover Discovery 3 TDV6
Patrol GU 2003 3.0d GRX (SOLD 2010)
Patrol GQ 1996 4.2d ST(SOLD 2007)
Land Rover Discovery 3 TDV6
Patrol GU 2003 3.0d GRX (SOLD 2010)
Patrol GQ 1996 4.2d ST(SOLD 2007)
- Pieter du Toit
- Patrolman
- Posts: 762
- Joined: 06 May 2009 15:04
- Full Name: Pieter Joubert du Toit
- Nickname: PJ of ook Whitey
- Home Town: Welgemoed
- Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
- Home Language: Afrikaans
- Location: Cape Town
- Been thanked: 6 times
Re: One DEAD Patrol
Oom Mac,
Sal jou raad (vermoede) ook deurgee na die plek waar die kar nou is.
Ja behalwe vir daardie frustrasie van my kan ek ook nou nie verder insette gee oor die enjin nie - myne was nog nie oop nie. Maar ek sal help waar ek kan en morele on dersteuning gee - dis darem soms ook welkom en nodig!!
Groetnis
Sal jou raad (vermoede) ook deurgee na die plek waar die kar nou is.
Ja behalwe vir daardie frustrasie van my kan ek ook nou nie verder insette gee oor die enjin nie - myne was nog nie oop nie. Maar ek sal help waar ek kan en morele on dersteuning gee - dis darem soms ook welkom en nodig!!
Groetnis
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: One DEAD Patrol
Let me start with a great big THANK YOU gents for all the moral & general support and advice I've had from you all - ever since AGAROB's engine 'demised' hand granaded and died Oct 2009 already.
I have mention on JG's Lasarus posting that I now at last have made up me mind (for now?) to have the 4,8 Patrol engine & gearbox & diff transplanted to Agarob
and YES, he will keep his name.
I have had a looooong talk with friend JG today - and I learned a lot.
Also had the honour of driving "ommi blok & ve'by" with Lasarus .. all I can say is WOWWWWWWWW en BULK SMS etc.
as things progress - i will update - but I think I will start a "new" post for that.
This then concludes this trread.
Thanx again - and THABK YOU JG for doing the pioneering...
I have mention on JG's Lasarus posting that I now at last have made up me mind (for now?) to have the 4,8 Patrol engine & gearbox & diff transplanted to Agarob

I have had a looooong talk with friend JG today - and I learned a lot.
Also had the honour of driving "ommi blok & ve'by" with Lasarus .. all I can say is WOWWWWWWWW en BULK SMS etc.
as things progress - i will update - but I think I will start a "new" post for that.
This then concludes this trread.
Thanx again - and THABK YOU JG for doing the pioneering...
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Abri Hoffman
- Patrolman
- Posts: 526
- Joined: 30 Apr 2009 14:06
- Full Name: Abri Hoffman
- Nickname: Abri
- Home Town: Monument Park
- Current 4x4: 2013 FJ Cruiser
- Home Language: Afrikaans
- Location: Monument Park
- Been thanked: 7 times
- Contact:
Re: One DEAD Patrol
Oom Mac, good to hear. Those 4.8's are awsome and you will get used to the consumption. 

2013 FJ Cruiser
"Jack Russel"
"Jack Russel"
- Pieter du Toit
- Patrolman
- Posts: 762
- Joined: 06 May 2009 15:04
- Full Name: Pieter Joubert du Toit
- Nickname: PJ of ook Whitey
- Home Town: Welgemoed
- Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
- Home Language: Afrikaans
- Location: Cape Town
- Been thanked: 6 times
Re: One DEAD Patrol
Oom Mac
Sterkte met die projek - maar oom moet ons asb (soos JG) op hoogte hou. Hier is nog ander van ons wat dalk (hopenlik nie binnekort!!) ook hierdie roetes moet gaan loop - en dan wil ons ook kan leer uit julle projekte!!!
Sterkte - ons hou stywe duime vas en asems op!!!
Sterkte met die projek - maar oom moet ons asb (soos JG) op hoogte hou. Hier is nog ander van ons wat dalk (hopenlik nie binnekort!!) ook hierdie roetes moet gaan loop - en dan wil ons ook kan leer uit julle projekte!!!
Sterkte - ons hou stywe duime vas en asems op!!!
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: One DEAD Patrol
...... en na alles, weer 'n planverandering - tyd en nood en ander node druk ons nou in 'n blik.
Agarob gaan vir 'n "enjin transplant" en een van daai ingevoerde enjins gaan in sy bek val.
Van al die plekke het ek op SAC besluit om die 'jop' te doen.
Agarob gaan vir 'n "enjin transplant" en een van daai ingevoerde enjins gaan in sy bek val.
Van al die plekke het ek op SAC besluit om die 'jop' te doen.
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: One DEAD Patrol
Wat se engin gaan jy nou voor Mac?
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: One DEAD Patrol
dieselle as wat hy inhet - Patrol 3.0 Di [Import]
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Pieter du Toit
- Patrolman
- Posts: 762
- Joined: 06 May 2009 15:04
- Full Name: Pieter Joubert du Toit
- Nickname: PJ of ook Whitey
- Home Town: Welgemoed
- Current 4x4: 2002 Nissan Patrol GRX TD42T CONVERSION
- Home Language: Afrikaans
- Location: Cape Town
- Been thanked: 6 times
Re: One DEAD Patrol
Oom Mac,
As ek mag vra - hoe vergelyk hierdie ingevoerde enjins wat oom nou van praat met die rante en sente?? Waar het oom gehoor van hulle?? En as ek mag vra - as oom dan by diesel wil bly - hoekom het oom nie die 4.2 roete oorweeg nie??
Ek het nou al by n paar geleenthede met Frans se 4.2 ses silinder gery - en ja hy het sy enjin ge"turbo". Maar my mind is klaar opgemaak - die dag as my 3.0L groet (en ek hoop nie dis gou nie - ek kyk darem nou nie of ek hom kan stukkend ry nie!!) druk ek n 4.2 ses silinder in sy bek - come hell or high water soos die ingelsman se!! Daai kar van Frans trek soos n os - dis regtig ongelooflik!!
My beskeie ou meningtjie!!
PS: Sterkte met die projekkie nog steeds oom Mac - en onthou tog maar om daai ou EGT'tjie maar van die begin af te laat insit - dit maak n hengse verskil aan n mens se "dryf" styl.
Groete
As ek mag vra - hoe vergelyk hierdie ingevoerde enjins wat oom nou van praat met die rante en sente?? Waar het oom gehoor van hulle?? En as ek mag vra - as oom dan by diesel wil bly - hoekom het oom nie die 4.2 roete oorweeg nie??
Ek het nou al by n paar geleenthede met Frans se 4.2 ses silinder gery - en ja hy het sy enjin ge"turbo". Maar my mind is klaar opgemaak - die dag as my 3.0L groet (en ek hoop nie dis gou nie - ek kyk darem nou nie of ek hom kan stukkend ry nie!!) druk ek n 4.2 ses silinder in sy bek - come hell or high water soos die ingelsman se!! Daai kar van Frans trek soos n os - dis regtig ongelooflik!!
My beskeie ou meningtjie!!
PS: Sterkte met die projekkie nog steeds oom Mac - en onthou tog maar om daai ou EGT'tjie maar van die begin af te laat insit - dit maak n hengse verskil aan n mens se "dryf" styl.
Groete
Pieter du Toit
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
MUFASA
2002 - 2010 Patrol 3.0L TDi GRX - HANDGRANADE WENT BOOM!!
2010 TD42T GRX CONVERSION - SADLY SOLD!!
2005 4.8GRX - Ama-GluG GluG - SADLY SOLD!!
Cell no: 072 606 7007
Fax no: 086 500 9333
-
- Patrolman
- Posts: 789
- Joined: 18 Aug 2009 14:52
- Full Name: JG Shields
- Nickname: JG
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
- Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
Re: One DEAD Patrol
Pieter,
Die TB42 TD was ook op my lysie van oorweging. In retrospek sal dit dalk ook my 2e keuse word na die 4.8. In Boksburg by Japan Auto is een beskikbaar @ R35000 wat uit die fabriek met sy turbo kom. Klaarblyklik pas hy net so in die ZD30 se plek, selfs die harnaste verskil bykans niks.
Ek som egter Oom Mac op as iemand wat sy huiswerk baie goed doen, en glo hy sal die regte ding vir homself doen.
Groetnis.
Die TB42 TD was ook op my lysie van oorweging. In retrospek sal dit dalk ook my 2e keuse word na die 4.8. In Boksburg by Japan Auto is een beskikbaar @ R35000 wat uit die fabriek met sy turbo kom. Klaarblyklik pas hy net so in die ZD30 se plek, selfs die harnaste verskil bykans niks.
Ek som egter Oom Mac op as iemand wat sy huiswerk baie goed doen, en glo hy sal die regte ding vir homself doen.
Groetnis.
Patrol fan!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests