Re: One DEAD Patrol
Posted: 23 Oct 2009 08:43
Hallo Koos, Oom Mac en al die ander medelyeraars. Ek het regtig die afgelope paar dae al gedink dat die rook draai. Ek sal seker nooit al die antwoorde kry nie maar moet een of ander tyd 'n "call" maak. Ek voel regtig ook soos oom Mac. Alhoewel ek goeie kilos uit my 3.0Di gekry het, is die odds nou teen diesel. My logieka (as dit logieka kan wees...???!!) klink so.
1. My enjin met 274000 kilos op en 7 bar kompressie by die olieprop MOET kompleet oorgedoen of vervang word. Dit sal enige iets tussen 80k en 120k kos.
2. Dis onwaarskynlik dat mens 'n 2e handse "long stroke" enjin in SA gaan kry. Daarmee saam kan 'n 2e handse enjin met 10000km op die klok alreeds 'n kwaal van soorte he agv die enjin se kompleksiteit. Breek hy 10000km later, wat kos dit dan?
3. Ek het nogal baie sin in 4,2TD. Het reeds uitgevind. Beskikbaar @ ongeveer 35k. Soos Koos gese het, die ombouing moet baie goed gedoen word, en ongeag na watter enjin ek ombou, 'n proffesionele ombouing gaan ongeveer 45k kos sonder die enjin se prys. Nou begin die somme vir my antwoorde gee.
4. 'n Lexus 4.0L petrol enjin met ratkas kos tussen R6500 en R9000 by verskeie plekke. Klaarblyklik is dit 'n uiters betroubare enjin met baie min fieterjasies. Dis ook glo 'n baie gewildste ombouing tans na verskeie voertuie. Ek oorweeg die ombouing by 'n man in Bloem wat net Lexus ombouings vir 'n lewe doen. Sy kwotasie aan my, enjin, ombouing, elktronika, verkoeler, uitlaat ens (lock stok & barrel) is 54k.
5. Indien die enjin iets moet oorkom, kos 'n ander een weer tussen 6k en 9k. Dis nie eers 'n nuwe turbo op die ZD30 se prys nie.
Koos, die Lexus spec is: V8i normal aspirated , 210kw, 400nm. Brandstofverbruik in 'n Cruiser bakkie waarvan ek weet, 6,5km/l. Die ombouer evalueer vandag my voertuig se aanpasbaarheid met die Lexus enjin en sal dan vir my 'n finale kwotasie gee. Sy aanvanklike opinie was dat die ratkas (en res van drive train) net so gebruik kan word.
Ek is baie hartseer om my Patrol se oorspronklike karakter te verbreek, maar ek dink nou aan my sak vs betroubaarheid. As die ombouing (en ja, dis 'n risiko) 'n sukses is, het ek weer baie waarde in my 2001 model Patrol. Let wel: Ek het nog nie finaal besluit nie.
1. My enjin met 274000 kilos op en 7 bar kompressie by die olieprop MOET kompleet oorgedoen of vervang word. Dit sal enige iets tussen 80k en 120k kos.
2. Dis onwaarskynlik dat mens 'n 2e handse "long stroke" enjin in SA gaan kry. Daarmee saam kan 'n 2e handse enjin met 10000km op die klok alreeds 'n kwaal van soorte he agv die enjin se kompleksiteit. Breek hy 10000km later, wat kos dit dan?
3. Ek het nogal baie sin in 4,2TD. Het reeds uitgevind. Beskikbaar @ ongeveer 35k. Soos Koos gese het, die ombouing moet baie goed gedoen word, en ongeag na watter enjin ek ombou, 'n proffesionele ombouing gaan ongeveer 45k kos sonder die enjin se prys. Nou begin die somme vir my antwoorde gee.
4. 'n Lexus 4.0L petrol enjin met ratkas kos tussen R6500 en R9000 by verskeie plekke. Klaarblyklik is dit 'n uiters betroubare enjin met baie min fieterjasies. Dis ook glo 'n baie gewildste ombouing tans na verskeie voertuie. Ek oorweeg die ombouing by 'n man in Bloem wat net Lexus ombouings vir 'n lewe doen. Sy kwotasie aan my, enjin, ombouing, elktronika, verkoeler, uitlaat ens (lock stok & barrel) is 54k.
5. Indien die enjin iets moet oorkom, kos 'n ander een weer tussen 6k en 9k. Dis nie eers 'n nuwe turbo op die ZD30 se prys nie.
Koos, die Lexus spec is: V8i normal aspirated , 210kw, 400nm. Brandstofverbruik in 'n Cruiser bakkie waarvan ek weet, 6,5km/l. Die ombouer evalueer vandag my voertuig se aanpasbaarheid met die Lexus enjin en sal dan vir my 'n finale kwotasie gee. Sy aanvanklike opinie was dat die ratkas (en res van drive train) net so gebruik kan word.
Ek is baie hartseer om my Patrol se oorspronklike karakter te verbreek, maar ek dink nou aan my sak vs betroubaarheid. As die ombouing (en ja, dis 'n risiko) 'n sukses is, het ek weer baie waarde in my 2001 model Patrol. Let wel: Ek het nog nie finaal besluit nie.