Page 4 of 8
Re: My 4.5 GU officially 4.2 Diesel
Posted: 15 Jun 2019 21:01
by Seandp
Re: My 4.5 GU soon to be a 4.2 Diesel
Posted: 15 Jun 2019 21:02
by mvcoller
Cedric,
Regarding your comment on page one about the rims:
Most rims come with a 108mm spigot hole, but over and above the shamfer, on the inside of the rim, the spigot has to be opened up to 110mm to fit over the front hubs of a Patrol. I had the same issue on my GQ and again on my Y61 on the 2 sets of 5 mags I bought for each of them. I had to send all 5 mags in both times to open them up to 110mm to be able to fit the rims over the front hubs, and of course the 5mm shamfer.
For the life of me, I cannot remember if that was also required for the 1985 2.8 Safari I had.
Re: My 4.5 GU soon to be a 4.2 Diesel
Posted: 15 Jun 2019 21:05
by mvcoller
Sean en Pieter,
Wat was fout met julle 4.5s dat julle hulle uitgehaal het en toe nogal 4.2Ds ingesit het?
Ek het gesien almal het eerder vir Mac vertel dat 'n 4.5 sal die beste opsie vir hom wees, as om die 4.2D the herstel..... :

:
Re: My 4.5 GU soon to be a 4.2 Diesel
Posted: 15 Jun 2019 21:11
by Seandp
mvcoller wrote: ↑15 Jun 2019 21:02
Cedric,
Regarding your comment on page one about the rims:
Most rims come with a 108mm spigot hole, but over and above the shamfer, on the inside of the rim, the spigot has to be opened up to 110mm to fit over the front hubs of a Patrol. I had the same issue on my GQ and again on my Y61 on the 2 sets of 5 mags I bought for each of them. I had to send all 5 mags in both times to open them up to 110mm to be able to fit the rims over the front hubs, and of course the 5mm shamfer.
For the life of me, I cannot remember if that was also required for the 1985 2.8 Safari I had.
The 2.8 is same story.i have a set of diffs in my cj2 jeep they also don't take any rim off the shelf
Re: My 4.5 GU soon to be a 4.2 Diesel
Posted: 15 Jun 2019 21:15
by Seandp
mvcoller wrote: ↑15 Jun 2019 21:05
Sean en Pieter,
Wat was fout met julle 4.5s dat julle hulle uitgehaal het en toe nogal 4.2Ds ingesit het?
Ek het gesien almal het eerder vir Mac vertel dat 'n 4.5 sal die beste opsie vir hom wees, as om die 4.2D the herstel..... :

:
Vir my gaan dit net oor ek n diesel verkies bo n petrol motor en glo ek het niks teen n 4.5 nie dis n fantastiese motor maar is net te swaar op branstoff (as jy op vakansie wil gaan dan moet jy 2 budgets he 1 vir sous en ander vir die res en gewoontlik is nr1 nooit genoeg nie)
Re: My 4.5 GU officially a 4.2 Diesel now
Posted: 16 Jun 2019 03:27
by Tinus lotz
4.5km per lieter maak almal dood .....dit is net noe meer viable om so te probeer ry nie.
Erens het iemand gesè dat die 4.5 die beste overlander is ....ek glo glad nie dat dit waar is nie maar dis my opienie
4.2td gee 400nm en 100kw op agter wiele nadat sojo hom onder hande gehad het
4.5 doen helfde daai
4.2 gee gemaklik 8 ave
4.5 gee helfde daai...
Vir overlanding is afstand allles Piet se kar vat 200 lieter
Met ander woorde nou kan hy 1600 km ry teenoor 800 dit maak sin
Moet my nie verkeerd verstaan nie die 4.5 is bullet proof harde engine maar mens kannie elke dag soveel brandstof betaal nie .
Ek dink wel dat die 4.2 td net so harde engine is maar mens moet vir die madman luister .....as hy sê tel jou voet op moet jy optel .....
Die 4.2 se ry is ook net beter ....jy sit in 5de en ry niks op en af nie ...toe ek in Nelspruit gewerk het het ek slegs ratte by tolhekke geruil
O ja n goeie 2de hanse 4.5 gaan vir omtent n stel 4.2 td pistons se koste naby 15k kompleet
Re: My 4.5 GU officially a 4.2 Diesel now
Posted: 16 Jun 2019 15:30
by Peter Connan
Geluk Sean
Hoop hy gee jou baie myle se plesier!
Malcolm, ek dink nie almal het vir Oom Mac gesê die 4.5 is die beter overlander nie. Wat wel waar is, is dat 'n paar ouens het dit gesê, en dat niemand op daardie stadium lus was om te argumenteer deur die teenoorgestelde kant se saak te stel nie.
As ons daai gesprek wil wakker maak, moet ons dit dalk op 'n ander draad doen, maar ek glo die bestuurder se opinie en verwagtinge is dalk belangriker as die spesefike enjin...
Re: My 4.5 GU officially a 4.2 Diesel now
Posted: 16 Jun 2019 15:42
by mvcoller
Pieter, wat het jou dit laat doen? En net 'n jaar terug jou 4.5 oor gedoen....
Re: My 4.5 GU officially a 4.2 Diesel now
Posted: 16 Jun 2019 15:51
by Alex Roux
Tinus lotz wrote: ↑16 Jun 2019 03:27
4.5km per lieter maak almal dood .....dit is net noe meer viable om so te probeer ry nie.
Erens het iemand gesè dat die 4.5 die beste overlander is ....ek glo glad nie dat dit waar is nie maar dis my opienie
4.2td gee 400nm en 100kw op agter wiele nadat sojo hom onder hande gehad het
4.5 doen helfde daai
4.2 gee gemaklik 8 ave
4.5 gee helfde daai...
Vir overlanding is afstand allles Piet se kar vat 200 lieter
Met ander woorde nou kan hy 1600 km ry teenoor 800 dit maak sin
Moet my nie verkeerd verstaan nie die 4.5 is bullet proof harde engine maar mens kannie elke dag soveel brandstof betaal nie .
Ek dink wel dat die 4.2 td net so harde engine is maar mens moet vir die madman luister .....as hy sê tel jou voet op moet jy optel .....
Die 4.2 se ry is ook net beter ....jy sit in 5de en ry niks op en af nie ...toe ek in Nelspruit gewerk het het ek slegs ratte by tolhekke geruil
O ja n goeie 2de hanse 4.5 gaan vir omtent n stel 4.2 td pistons se koste naby 15k kompleet
TInus, onthou net een ding, wat jy ookal te sê het van die Td4.2s,
ek het nog nie van een 4.5 failure op hierdie forum gehoor nie....
Hier en daar bars 'n pyp, maar dis wat met enige kar gebeur na 20 jaar as die goed nie vervang is nie.
4.5 is geduldig. As alles nie 100% reg is nie, bring hy jou nog huis toe. 4.2TD doen nie dit nie.
Re: My 4.5 GU officially a 4.2 Diesel now
Posted: 16 Jun 2019 15:53
by Tinus lotz
Hin hin pappie.....hin hin

chip olie maak mooi krag vir min geld .....
