Al die fuses is reg...al die regte liggies kom op, op die dash.....maar niks....hulle kry haar nie eers aan die brand gesleep nie...
Ek het hulle oorreed om Johannes van Visio Motors te kontak....maar dit lyk my as sy nie teen Maandag se kant start nie, skryf hulle haar af.....
Sooooooooo, ek moet nou my kop reg kry.......
Van die kontak punte op die bedraading en fuses boxes, het al reeds van daai wit roes op. Die voor diff en ratkas is nog nie gedrein en skoon gemaak nie, en staan nou amper twee weke so. Die kar binne is nog steeds nat en stink soos.....Die clutch is suspect en en en...die aircon, altinator en starter willie draai nie, vas vas vas.....hulle het die starter nou af....en die hulle warehouse se vloer is nou gerubberise met BFG KM2 Mud rubber, soos hulle haar met die forklift rond sleep...maar sy start nie....
Die spider gears in my koppie wat die wieltjie moet lat draai gly nou.....hoekom start sy nie? ECU of wat?
Sou ek haar kan reg maak, sal sy helemal reg wees? Of sal ek dan met 'n oop blik wurms sit, waar daar enige tyd 'n onbepaalde hoeveelheid kan uit klim?
Wat sou nou beter wees....
1. "moontlik" 'n Patrol wat onbetroubaar is? (wat reken julle is die moontlikheid/waarskynlikheid hiervan?)
of
2. Maak vrede as hulle besluit om haar afteskryf, vat die nok (kan groot wees, weet nog nie) en begin maar weer met 'n ander Patrol....
Ek kan nie reguit dink nie en het julle raad nodig asb...