Re: TB45E "Pinging"
Posted: 08 Jan 2010 20:10
Hallo Herbi.
Ja die swakker oktaan is n probleem vir die ouer enjins.Om daai Rover te fix met meer timing is om die kompressie te sak.Maar ai al daai moeite,jy kan ook die cam nog wilder maak,dit steel ook kompressie.Te wild kan jy weer lae werk verrigting verloor,maar afterall daai is n V8.Die kurwe springe is belangrik en speel seker die belanrikste rol in "advance timeing"saam met enjin toere,maar kan ook net dit doen.Die base timeing kan jy nie te stadig maak nie dan kom die enjin ook nie weg op lae toere nie en jy maak net die exhaust header temp onnodig hoer en begin kraak.
As jy die cam oorweeg sou ek nie aan die bysirkels laat werk nie en net (Duration),dan kry die enjin nie meer valve lift nie maar die cam word wilder en steel kompressie.Met die groter valve lift skree die enjin lekker op hoe toere,maar verloor die vermoe om te grunt op lae toere.Die ding is net jy is besig om n enjin te ontwerp vir die nuwe petrol en dit kos geld.Dit staan nerens in n boek geskryf nie,ouens soos ek en jy moet maar sukkel en betaal.
Hermi se kar is verkoop en ry nou n 4.8.Die nuwe eienaar is n maat van my en ons gaan sy kar klaarmaak met die cam trick of wat ookal n mens dit noem.
Groete
Frans
Ja die swakker oktaan is n probleem vir die ouer enjins.Om daai Rover te fix met meer timing is om die kompressie te sak.Maar ai al daai moeite,jy kan ook die cam nog wilder maak,dit steel ook kompressie.Te wild kan jy weer lae werk verrigting verloor,maar afterall daai is n V8.Die kurwe springe is belangrik en speel seker die belanrikste rol in "advance timeing"saam met enjin toere,maar kan ook net dit doen.Die base timeing kan jy nie te stadig maak nie dan kom die enjin ook nie weg op lae toere nie en jy maak net die exhaust header temp onnodig hoer en begin kraak.
As jy die cam oorweeg sou ek nie aan die bysirkels laat werk nie en net (Duration),dan kry die enjin nie meer valve lift nie maar die cam word wilder en steel kompressie.Met die groter valve lift skree die enjin lekker op hoe toere,maar verloor die vermoe om te grunt op lae toere.Die ding is net jy is besig om n enjin te ontwerp vir die nuwe petrol en dit kos geld.Dit staan nerens in n boek geskryf nie,ouens soos ek en jy moet maar sukkel en betaal.
Hermi se kar is verkoop en ry nou n 4.8.Die nuwe eienaar is n maat van my en ons gaan sy kar klaarmaak met die cam trick of wat ookal n mens dit noem.
Groete
Frans