Page 3 of 6
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 26 Jul 2011 15:43
by jan.dup
Tinus & Andries,
Unfortunately (or must I say fortunately :)) I'm from Hermanus, but do come up from time to time for business to Centurion and Witbank. Don't know when it will be again at this stage as it it's very random and "unstructured" - but thanks guys this is an awesome gesture and highly appreciated - and if it can work out at some stage I will definitely take you up on this offer !!
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 26 Jul 2011 17:27
by JG Shields
Jan.Dup,
Gaan ry gerus daai GRX. Ek weet wat gaan met jou gebeur!!! Jip, daar's altyd iets nuuts en beter waaraan mens maar gewoond kan raak....dis dalk net die moeite werd!
Dis insiggewend waarom die meeste hedendaagse militere 4x4 en 6x6 voertuie, insluitende ons "ou" Ratels almal die auto ratkaste het. Wie kan onthou hoe goed die Ratel teen die Samil 100's doer in die boendoes gevaar het, veral as dit by diep sand en modder kom? Ek onthou goed hoe 'n Ratel met sy auto sisteem 6 Samil 100's na mekaar uit modder gepluk het met "die eerste kinetiese toue" wat ek in my lewe gesien het. Daai "torque converters" was eenvoudig ligjare voor die koppelaar stelsels van die vragmotors in daai moeilike omstandighede. Wie doen beter navorsing op hierdie terrein as juis die wereld se groot weermagte?
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 26 Jul 2011 17:33
by Gerrit Loubser
Modern earthmoving machines also have adopted automatic transmissions just about universally. I suspect for the same reasons as the military: it makes it possible for a less skilled driver to achieve the desired result without damaging the machine.
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 26 Jul 2011 19:35
by Saltman
Modern earthmoving machines also have adopted automatic transmissions just about universally. I suspect for the same reasons as the military: it makes it possible for a less skilled driver to achieve the desired result without damaging the machine
Ja, I agree Gerrit, that is why DIE BAAS, meaning ME, drives the manual and not Klaas ... it is MINE!!!
An3s, the 4.8 manual clutch is softer than my wife's VW clutch, so if you have driven one that is either hard or juddering, then there is something wrong!
I tow wherever I go (well ... mostly), either the trailer or a boat and the manual exceeds my expectations thank you ... and as a bonus it is quite handy when challenged by boy racers ...
Jan Dup, jy moet praat - ek bly in Durbanville en my pa-hulle het 'n huis op Franskraal, so ek kom darem so af en toe daai kant verby - ons moet kontak hou en 'n toetsrit organise.
I would suggest that you do drive both and then decide. I was / am scared that with towing or hard work that gearbox oil temperature, shuttle valve failure, gearbox ECU or torque converter problems etc would spoil it when I least want it to! The manual I can still drive without a clutch if I have to ... hopefully it would not be necessary though!
But I have to agree, in a lot of circumstances the auto has merits!
Decisions ... decisions ...
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 26 Jul 2011 21:21
by jan.dup
Ja Herbie (Saltman) - dis daai "decisions, decisions" wat 'n ou se kop laat draai - in die ou dae was daar net een keuse en ek wonder soms of dit nie beter was nie !! Ek gaan Donderdag Kaap se kant toe en gaan by Johan Snyman van Namibie se ouers 2x van sy boeke oor die Kaokoland in Durbanville oplaai (ek hoor dit is baie "in detail" met GPS koordinate en als wat jy wil weet vir 'n trip soontoe met ook baie info met tracks buiten die gewone). Gaan definitief met jou kontak maak om te kyk of jy beskikbaar is - sal jou pm. Indien dit moeilik gaan wees in die week sal ek kyk wat ek kan doen om by jou uit te kom andersins.
Dit verstom my hoe hulpvaardig julle ouens is - ek is op 'n stadium waar ek so gatvol vir alles en almal is dat ek deur julle hulp sommer weer moed kry vir die samelewing !!! :)
Ps. Die 2 boeke is beide vir myself want ek vat een saam om "dirty" te raak en die ander een bly by die huis :).
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 27 Jul 2011 22:07
by Saltman
Eina maar die wereld is klein!
Ek en Johan was saam op hoerskool! Ons het op ons 30ste matriek reunie gesels oor die boek. Hy moet nog myne teken.
Ek stuur vir jou my kontak detail.
Is ongelukkig Donderdag waarskynlik tot baie laat op kantoor afhangende van hoe ons oudit loop!
Maar ons sal wel bymekaar kom op 'n manier! Hou net moed.
Lekker naweek
Herbie
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 30 Jul 2011 12:57
by Aries66
Hallo Jannie.
As die ouens jou klaar ooreed het op die GRX. Hier naby my is daar 'n mooi wit 2008 model met 108k km op vir R356 000.
So hy is so in jou spesifikasie, behalwe vir die ratkas. My gevoel is egter as ek ooit 'n petrol sal vat sal dit beslis die GRX wees,
Daai "triptronic box" is net bobaas.
Sterkte met jou soektog en besluit.
Groete
Louis
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 30 Jul 2011 15:12
by Tinus lotz
GRX het my lui gemaak! Nou wil ek nie meer iets anders ry nie

Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 31 Jul 2011 14:46
by Saltman
He he he ... Tinus nou verstaan jy hoekom ek 'n handrat ry - ek is nie van nature 'n lui mens nie ...
Maar daar is nou wel 'n paar situasies waar ek nou nie onnodig energie wil spandeer nie, en dis nou waar daai 4.8 sy deel bydra - op plat pad as jy eers 5de gehaak het is dit net 'n bergpas wat dan vereis dat ek afgear 4 de toe - met treiler agterna natuurlik ... so die handrat sit so bietjie aksie by die ryery wat nou weer 'n welkome breek is wanneer jy langpad ry!
Smaak my ek sal eendag 'n GRX moet loop ry om te kyk waaroor kla julle manne so ... lol!
Tot tyd en wyl is ek darem nog fiks genoeg om 'n koppelaar te trap en 'n rat te verander!
Lekker week vir almal.
Herbie
Re: Looking for a 4.8 GL (Manual)
Posted: 01 Aug 2011 06:37
by Tinus lotz
Herbi ek hoor wat jy se!maar glo my ek het ook n hand rat gesoek en kon nie een kry nie nou is ek glad nie spyt nie!!