Page 2 of 2
Re: Old no 13
Posted: 21 Feb 2023 13:31
by Alex Roux
Reenen wrote: ↑15 Feb 2023 19:55
Alex Roux wrote:Reenen
Watse ratios ry jy op daai kar?
Sulke bande gan jou low range vinnig maak, en krag wegvat
4.88
Gelukkig auto. So het multiplier effek.
As jy n auto met 3.6 ratios vat, met 33”, is dit diesrlfde as 4.88 met 44”. So kom ons kyk. Anders double tc ek. Ek n paar aaneen gearbox tc bokse wat ek nog n divorced een kan by sit
Reenen
Het jy dit al oorweeg om 'n tweede oorgangsratkas in een van jou Safaris te sit?
Ek sien die Aussies doen dit met die GQs en werk mooi.
Re: Old no 13
Posted: 21 Feb 2023 15:50
by Reenen
Alex Roux wrote:Reenen wrote: ↑15 Feb 2023 19:55
Alex Roux wrote:Reenen
Watse ratios ry jy op daai kar?
Sulke bande gan jou low range vinnig maak, en krag wegvat
4.88
Gelukkig auto. So het multiplier effek.
As jy n auto met 3.6 ratios vat, met 33”, is dit diesrlfde as 4.88 met 44”. So kom ons kyk. Anders double tc ek. Ek n paar aaneen gearbox tc bokse wat ek nog n divorced een kan by sit
Reenen
Het jy dit al oorweeg om 'n tweede oorgangsratkas in een van jou Safaris te sit?
Ek sien die Aussies doen dit met die GQs en werk mooi.
Met genoeg engineering of genoeg geld sal dit doenbaar wees.
Sal david se roete moet gaan 4 cyl diesel hardbody gearbox met left drop en safari box met right drop. En ek wil nie juis. Sal eerder portal gaan.
Dalk eendag op nog n stretch
Re: Old no 13
Posted: 07 Apr 2023 21:45
by Reenen