Re: MADMAN Engine Monitoring System
Posted: 12 Feb 2010 13:22
JG,ek verskil n bietjie.Ja die 3.0 Patrol het n probleem gehad.Maar hoeveel ander diesel goed loop daar buite sonder probleme,sonder egt's,sonder mense wat weet wat egt is nog hoe dit werk en wat dit beteken nie.
Baie se ek vir jou baie.Dis nou altwee die diesels en mense.
Trokke loop al hul lewe lank en al wat n trok doen is trek hard en kry swaar.Hy het nie n egt meter in nie.
Die punt wat ek probeer maak n diesel is nie so sleg dat jy jou voet moet afhaal op n opdraand nie,want hy kan breek.Dis n klomp bol.Hulle word so gebou om platvoet te ry,dit is hoekom hulle nie egt meters insit nie.EN JA DIT IS N GOEIE IDEE OM EGT METERS IN TE BOU OM SELF TE MONITOR WAT GAAN AAN.So jy kan sien wanneer iets fout gaan.Nie om te sien hoe sleg die fabriek gemaak het nie,net wanner daar n probleem kom.Ongelukkig was jy een van daai slagoffers.
Pieter se Patrol (3.0 diesel) het vir so te se 2 jaar geloop sonder n egt meter teen 900 GRADE!
Hy was nie bewus van dit nie.Plus sy kar het warm gekry,nie oor n diesel sleg is nie of die hoe egt nie,Sy fan blade was vervang en die persoon het die blade verkeerd om opgesit.Die arme enjin met sy geskiedenis vir breke wat soos n byl bo sy kop hang,leef nog.
Dit is nie nodig om op n kar se rempedaal spring as sy egt na 700 grade toe kruip nie
n DID Pajero loop van die fabriek af met 800 grade egt!Die DID seker een van die mees "fancy" diesels daar buite.Hulle trek uitstekend en gee besonders goeie verbruik.(ek hoor die manne praat tot en met 12 km/l teen 120km/h,is dit so?)
Kyk n series 3 Land Rover,die TDV6,hy loop ook teen 800 grade n hond uit n bos uit.
LE MANS is al deur n diesel gewen,al hoe hulle ry is platvoet.
Anyway ek kan aangaan,die diesel ding is ook al holrug gery.
n Diesel is hoer onderhoud omdat sy diens intervalle korter is as petrol en sy filters is ook duurder as n petrol s'n.Of dan nou sy parte.Ons almal ken die storie.
EK het baie te doen met diesels,nie net dienste ens.nie maar hulle ook gery.Ek het 2jaar in Amerika Coast to Coast met n trok gewerk,baie fun.Ek het die Peterbilt fabriek deur getoer,was baie bevoorreg,en was n werk aangebied by hulle.My visa het nie dit toe gelaat nie.........
My Patrol is my eerste diesel ding wat ek besit,en ek kyk nie terug nie.Ja ek mis ook my Hilux met sy petrol v8 wat ek ingebou het,met 35" tyres op,wat dwars gedraai het in die pad in 2de rat as jy hom trap.Diesel kan nie dit doen nie,jy moet wag vir turbo lag en rpm's en dan kom die ding aan die gang.....dit beat darm die v8 se petrol verbruik.
Elkgeval diesel is nie so swak nie,kraggewys en uithou vermoe.
Groete
Frans
Baie se ek vir jou baie.Dis nou altwee die diesels en mense.
Trokke loop al hul lewe lank en al wat n trok doen is trek hard en kry swaar.Hy het nie n egt meter in nie.
Die punt wat ek probeer maak n diesel is nie so sleg dat jy jou voet moet afhaal op n opdraand nie,want hy kan breek.Dis n klomp bol.Hulle word so gebou om platvoet te ry,dit is hoekom hulle nie egt meters insit nie.EN JA DIT IS N GOEIE IDEE OM EGT METERS IN TE BOU OM SELF TE MONITOR WAT GAAN AAN.So jy kan sien wanneer iets fout gaan.Nie om te sien hoe sleg die fabriek gemaak het nie,net wanner daar n probleem kom.Ongelukkig was jy een van daai slagoffers.
Pieter se Patrol (3.0 diesel) het vir so te se 2 jaar geloop sonder n egt meter teen 900 GRADE!
Hy was nie bewus van dit nie.Plus sy kar het warm gekry,nie oor n diesel sleg is nie of die hoe egt nie,Sy fan blade was vervang en die persoon het die blade verkeerd om opgesit.Die arme enjin met sy geskiedenis vir breke wat soos n byl bo sy kop hang,leef nog.
Dit is nie nodig om op n kar se rempedaal spring as sy egt na 700 grade toe kruip nie
n DID Pajero loop van die fabriek af met 800 grade egt!Die DID seker een van die mees "fancy" diesels daar buite.Hulle trek uitstekend en gee besonders goeie verbruik.(ek hoor die manne praat tot en met 12 km/l teen 120km/h,is dit so?)
Kyk n series 3 Land Rover,die TDV6,hy loop ook teen 800 grade n hond uit n bos uit.
LE MANS is al deur n diesel gewen,al hoe hulle ry is platvoet.
Anyway ek kan aangaan,die diesel ding is ook al holrug gery.
n Diesel is hoer onderhoud omdat sy diens intervalle korter is as petrol en sy filters is ook duurder as n petrol s'n.Of dan nou sy parte.Ons almal ken die storie.
EK het baie te doen met diesels,nie net dienste ens.nie maar hulle ook gery.Ek het 2jaar in Amerika Coast to Coast met n trok gewerk,baie fun.Ek het die Peterbilt fabriek deur getoer,was baie bevoorreg,en was n werk aangebied by hulle.My visa het nie dit toe gelaat nie.........
My Patrol is my eerste diesel ding wat ek besit,en ek kyk nie terug nie.Ja ek mis ook my Hilux met sy petrol v8 wat ek ingebou het,met 35" tyres op,wat dwars gedraai het in die pad in 2de rat as jy hom trap.Diesel kan nie dit doen nie,jy moet wag vir turbo lag en rpm's en dan kom die ding aan die gang.....dit beat darm die v8 se petrol verbruik.
Elkgeval diesel is nie so swak nie,kraggewys en uithou vermoe.
Groete
Frans