Ek moes toe Kaap toe gaan en met baie soek kry ek een onderdeleplek wat die regte lugfilter het, ek weet nie watter maak nie, maar die onderdeelnommer is E9266 en die prys R745. En toe koop ek die egte Nissan een gister by Droomers in die Paarl vir R581.29.
DanieG wrote: ↑25 Jan 2018 13:40
Ek moes toe Kaap toe gaan en met baie soek kry ek een onderdeleplek wat die regte lugfilter het, ek weet nie watter maak nie, maar die onderdeelnommer is E9266 en die prys R745. En toe koop ek die egte Nissan een gister by Droomers in die Paarl vir R581.29.
DanieG wrote: ↑25 Jan 2018 13:40
I was at Midas now and happened to ask if they had anything for the 4.8 Patrol air filter on their system, answer is negative.
I know I bought mine from Midas about 18 months ago, and the code stamped on the filter is U1608, but that means nothing on their system. There is no other markings or brand on it.
K&N filters are expensive, but are VERY good, plus they are reusable, ie clean and reinstall. But I don't have money for them. Code is correct on the "service items" post
Rhett wrote: ↑26 Jan 2018 13:12K&N filters are expensive, but are VERY good
IMHO, been there done that. You couldn't give me one for free. In fact I gave my last one away for free to Bertus Bekker. They're a bad idea in dusty conditions.