Page 2 of 2

Re: Weber carburettor SGL 1995

Posted: 03 Jan 2017 16:33
by Kagiso II
Hallo Willemien en baie welkom in die oopte na jare se sluik inloer :rolling:

Die Weber 38 is n"performance" vergasser en die NIKKI op die Nissan is vir die Nissan enjins ontwikkel .
Ek verstaan dat van die binnegoed oud raak en ophou om 100% te werk [ek is darem al 65 en ken die gevoel] MAAR nie nodig om die Nikki uit te gooi nie.
In Kerkstraat, Arkadia, Pretorio [net langs "Lion Bridge" is n vergasser plek. Ek het THOR [4.2 GQ] se "Kit" daar gekoop en ou OX va Old School Customs het dit vir my ingesit [en Peter Connan het die fyn stelling en die regte koppeling van daai 3 "altitude" pypies uitsorteer.
Ek het die NAMIB duine gaan ry met THOR, en daar was GEEN probleme nie [totdat die *(&*^%$^&*())_ lot by Pupkewitz Nissan in Walvisbaai weer daai pypies verkeerd gekoppel het]

Ek het op my 2.8 Datsun Safari [LOBO] n 38 Weber gehad, baie vinnig afgegooi en laat brandstofinspuiting omskakel.. Twee keer teen n bergie gaan staan omdat die Weber se "float chamber" leegloop teen n steilte .. Ek sal NIE die Weber omskakeling aanbeveel NIE ...
As ek reg onthou was die stelletjie binnegoed vir die Nikki so rondom R400 [dit was 2013]

Re: Weber carburettor SGL 1995

Posted: 05 Jan 2017 06:59
by Herrie
Ek het die Weber 38 op my Safari vir meer as 20 jaar en het geen probleem daarmee nie! :thumbup:

Re: Weber carburettor SGL 1995

Posted: 09 Jan 2017 10:56
by Zakhil
Kagiso II wrote:Hallo Willemien en baie welkom in die oopte na jare se sluik inloer :rolling:

Die Weber 38 is n"performance" vergasser en die NIKKI op die Nissan is vir die Nissan enjins ontwikkel .
Ek verstaan dat van die binnegoed oud raak en ophou om 100% te werk [ek is darem al 65 en ken die gevoel] MAAR nie nodig om die Nikki uit te gooi nie.
In Kerkstraat, Arkadia, Pretorio [net langs "Lion Bridge" is n vergasser plek. Ek het THOR [4.2 GQ] se "Kit" daar gekoop en ou OX va Old School Customs het dit vir my ingesit [en Peter Connan het die fyn stelling en die regte koppeling van daai 3 "altitude" pypies uitsorteer.
Ek het die NAMIB duine gaan ry met THOR, en daar was GEEN probleme nie [totdat die *(&*^%$^&*())_ lot by Pupkewitz Nissan in Walvisbaai weer daai pypies verkeerd gekoppel het]

Ek het op my 2.8 Datsun Safari [LOBO] n 38 Weber gehad, baie vinnig afgegooi en laat brandstofinspuiting omskakel.. Twee keer teen n bergie gaan staan omdat die Weber se "float chamber" leegloop teen n steilte .. Ek sal NIE die Weber omskakeling aanbeveel NIE ...
As ek reg onthou was die stelletjie binnegoed vir die Nikki so rondom R400 [dit was 2013]

Ek raak so deurmekaar met al die raad wat almal gee want dit verskil hemelsbreed. Ek hou wel daarvan om dinge oorspronklik te hou. Op my Safari 1 was daar 'n nuwer Nikki opgesit wat ek baie van hou. Dit het my al baie problem gegee op 'n tyd tot ek die hele ding oopgemaak, skoon gemaak, en gesorg dat die rubber en pype mooi vas is. Hy is ook baie maklik verstelbaar rondom idling etc. Enigste problem is die klein/oop lug filter wat hy op het wat ek gaan moet verander.

Op Safari 2 het ek nog die stok ou carburettor wat baie mooi lyk op die enjin maar gee my daai mis waarvan 'n ander man hier praat. Behalwe vir die mis, is dit asof hy soms baie min petrol deur kry en die krag verdwyn. Sal by Graham in Valhalla moet uit kom oor dit.