dvd radio gps ect

Bullbars, roof racks, suspensions and other accessories relating to vehicle performance
David
Patrolman
Patrolman
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times

Re: dvd radio gps ect

Post by David »

Lyk ook of die duurder model 'n 6 disk CD changer het maar ek sien nie op die prentjie waar sy USB socket is nie :think:
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel

Stop Rhino Poaching Supporter!
J@coBez
Full Member
Full Member
Full Name: Jaco Bezuidenhout
Nickname: Jaco
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Patrol 4.8
Home Language: Afrikans

Re: dvd radio gps ect

Post by J@coBez »

Ek het 'n radio by stopshop gekoop dit lyk en werk goed. Ek het nie die GPS sagteware by gevat nie want ek het n GPS. Ekweet egter dat die die sagteware goed werk aangesien ek n paar vriende het wat dit het en tevrede daarmee is. Reverse kamera werk goed en kan ook op die Patrol radio gebruik word om 'n waentjie te monitor. Die radio kan gebruik word saam met stuurwiel controles.

Net a paar goed om na op te let:
Die harnas is nie 100% die selfde nie, so kry iemand om die radio te instaleer. (voorstel in Pretoria - http://www.boomedalive.co.za/wmenu.php)
Die aflewering is nie gratis nie, dit kos tussen R350 en R750, afhangend waarvandaan die radio kom. Ek het R350 betaal en van my vriende met ander voertuie het tot R750 betaal by DHL.
Die GPS sagteware is a addisonele R1000 (nie Garmin sagteware).
Post Reply

Return to “18. Vehicle Accessories”