Project "LASARUS"

Showcase your baby
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 55 times
Been thanked: 94 times

Re: Project "LASARUS"

Post by Herrie »

:woo: :woo: :clap: :clap:
Mooi so man - Arnold van CRD het my gister vertel dat hulle daai 4.8 so 'n bietjie bewerk en dan out-perform hy al die Cruisers in die duine - en die Cruiser manne kan dit nie handle nie!
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
Stefan
Moderator
Full Name: Stefan de Villiers
Nickname: Stefan
Home Town: Bothasig, Cape Town
Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
Has thanked: 175 times
Been thanked: 50 times

Post by Stefan »

Hi JG,

Ek's baie bly vir jou part!
Gerrit Loubser
Moderator
Full Name: Gerrit Loubser
Nickname: Gerrit Loubser
Home Town: Richards Bay
Current 4x4: None
Been thanked: 11 times

Post by Gerrit Loubser »

Herrie wrote:Arnold van CRD het my gister vertel dat hulle daai 4.8 so 'n bietjie bewerk en dan out-perform hy al die Cruisers in die duine...
Die 4.8 sal dit mos kan doen soos hy standaard van Nissan kom sonder enige "bewerking" deur CRD.
Gerrit Loubser

2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi

Post by JG Shields »

Hierdie is regtig die enigste kiekie wat ek sover het van Lasarus se oop borskas met sy nuwe hart. Die "cowling" en "fan" moes nog inkom (wat intuseen gedoen is). Al die ander dinge is honkie dorie!!! Lasarus is tans op 'n mannekuur rondte in Bloemfontein. Hy kry 'n pollering en valet. Dis net sy hare wat nie gesny word nie. As alles volgens SY plan loop, ry ek die naweek Bloem toe vir die groot her-ontmoeting.

Ja, Koos, ek het 'n kamera en ek belowe baie prentjies saam met 'n artikeltjie oor die hele oorplanting.
Attachments
Lasarus se borskas 1.jpeg
Lasarus se borskas 1.jpeg (168.8 KiB) Viewed 2104 times
Patrol fan!
Tjaart
Senior Member
Senior Member
Full Name: Tjaart Janse van Rensburg
Nickname: TJ
Current 4x4: Patrol 4500 GRX
2000
Been thanked: 2 times

Post by Tjaart »

JG

Ongelooflik!! Ek kan nie glo nie. Dit was vinnig!! Bloody well done!! :clap:
THE BRAVE
says
Aut PATROL aut nihil

Aut vincere aut mori
JG Shields
Patrolman
Patrolman

Post by JG Shields »

Dankie Tjaart. Dis egter net soveel 'n mergeling hier in my binneste. As oud Vrystater het ek baie vriende in Bloem. Baie van hulle bel my om met opgewondenheid iets oor Lasarus te rapporteer. Doempie bel gister net om sy foon teen die enjin te druk sodat ek kan luister hoe dit klink. Nou vra ek wat doen ek met sulke vrinne??? Weet jy hoe borrel my bloed al???? Ek ken egter ook myself. Wat gaan maak ek daar as Lasarus nie klaar is nie? Ek gaan net die wit waks uit Attie uit irriteer, wat soos 'n getroue perfeksionis alles pynlik netjies afrond.

Pretoria.....hier kom 'n ding!!!
Patrol fan!
tour de frans
Patrolman
Patrolman
Been thanked: 22 times

Post by tour de frans »

:thumbup: wonderlik,baie mooi en geluk :thumbup:
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Tjaart
Senior Member
Senior Member
Full Name: Tjaart Janse van Rensburg
Nickname: TJ
Current 4x4: Patrol 4500 GRX
2000
Been thanked: 2 times

Post by Tjaart »

Speechless!! :rolleyes:

Ek is baie bly dat Attie 'n perfektionis is!! Dan weet jy dat jy 'n goeie produk kry. EK wil net een ding vra. Ouens het al vir my jou diff ratios en gearbox ratios verskil van petrol en diesel, agv jou rpm en engine spoed ens. Hoe het jy gemaak? het jy jou oorspronklike drive shafts en diffs gehou? is dit dieselfde?

My plan is eendag - na my Patrol 600K km + gedoen het - 'n Cummins of Detroit diesel straight six. 6L bi-turbo in te sit. Toe se hulle vir my dit sal nie werk nie, want die ratkas en diffs se ratios is anders en die kar sal bv 60km/h ry ipv 110km/h, of so iets. So, is dit die waarheid? Hoe het jy dan gemaak met die 4800 vs 3.0 Diesel? :think:

Laat weet ons wanneer jy jou Patrol het!! En jy het baie goeie vriende in die BLOEM!! :clap:
THE BRAVE
says
Aut PATROL aut nihil

Aut vincere aut mori
yamiax
Senior Member
Senior Member
Full Name: Pieter Herbst
Nickname: Yamiax
Home Town: Sinoville
Current 4x4: 4.8GL 2005

Post by yamiax »

TRANSMISSIONS:
- 3.0 and 4.2 manual gearbox ratios = 1st 4.262, 2nd 2.455, 3rd 1.488, 4th 1.000, 5th 0.850, rev 3.971.
- 4.8 auto gearbox ratios = 1st 3.540, 2nd 2.264, 3rd 1.471, 4th 1.000, 5th 0.834, rev 2.370

FINAL DRIVE RATIOS:
3.0 manual and auto 4.375:1
4.8 manual 4.375 auto 3.545:1.

Transfer case ratios = high 1:1, low 2.02:1 on all.

As ek reg onthou het jy gese jy het die Diesel se Diffs gehou. So, basically gaan jy 'n baie strek Patrol GRX he. Miskien nie so vinnig so die volgende een nie, maar baie sterker. Met die wat jy nou die hoer diff ratio het sal jy nie krag verlies so erg ondervind so die volgende ou as jy 33" of 35" wiele op sit nie.
35" :thumbup: either way jy gaan nou baie lekkerder crawl...... :thumbup:
Ek wens ek kan my Patrol se final drive ratio hoer kry.....my 1ste lowrange is steeds te vinnig vir my, ek soek meer van 'n slow crawl.....
JG Shields
Patrolman
Patrolman

Post by JG Shields »

Tjaart,

Die 2001 model ZD30 gebruik 4.3 ratio diffs en die 2007 model 4.8 gebruik 4.1 ratio diffs. Dit beteken 'n verskil van 0.2 of 4.65%. Omdat beide enjin lae revolusie enjins is het ek die somme eenvoudig probeer hou en net gewerk op die netto effek wat die 4.65% op my revolusies en snelheid sou he. Dus behoort my revolusies te verhoog met 4.65%, my snelheid te verlaag met 4.65% en my krag te verhoog met 4.65%. Teen 120km/h behoort my revs dus met ongeveer 100 revs te verhoog teenoor 'n standaard 4.8. DIS EGTER ALLES DIE TEORIE.

Ek het dus die verskille ignoreer totdat die padtoets gedoen sou word. Hou ook in gedagte dat ek 275/16 bande op het teenoor die standaard vir die 2001 ZD30 van 265/16. Dit behoort weer die 4.65% uit te kanselleer. Die resultate is verstommend. (Let wel, ek werk net op Attie se beriggewing. Ek het self nog nie gery nie.) Volgens Attie is die revs @120km/h (speedo aangeduide snelheid) op nagenoeg 2200, wat in lyn behoort te wees met die standaard 4.8. (Die 4.8 manne kan gerus hierop reageer asb) Die GPS toets moet nog gedoen word. Die krag is glo uitstekend. 'n Dyno toets moet nog gedoen word.

Kort en lank: Indien die revs wel klein bietjie meer is as standaard, sal dit minder as 5% wees wat vir my beter krag en 10@1 minder brandstof verbruik gaan beteken. Ek dink nie dit gaan nodig wees om met die diffs te lol nie. Mayhem soek graag my 4.3 ratio diffs en kan my ruil vir 4.1 ratios. Ek sal egter graag wil ervaar wat op die pad na so 3 tenks brandstof gebeur voor ek 'n finale besluit neem.

Iets wat ek geleer het hieruit is dat die somme tussen enjin, ratkas en diffs maklik gemaak kan word en die ideale kombinasie vasgestel kan word lank voordat jy die goeters koop.
Patrol fan!
Post Reply

Return to “08a. Your Patrol”