If it's a real case of jippo-guts, positioning the spade 'just so' will be the last thing on your mindricster wrote:hahahaha.... you never know..... I'll say one word ...... spuitpoep !!......![]()
![]()
![]()

If it's a real case of jippo-guts, positioning the spade 'just so' will be the last thing on your mindricster wrote:hahahaha.... you never know..... I'll say one word ...... spuitpoep !!......![]()
![]()
![]()
Hi Michael ,enige nuus oor die moontlikheid van die aksie kamera'sMichael wrote:Ek probeer vir ons n paar van hierdie TomTom Bandit action cams reel vir die trip. Hy is nog nie ge release nie so kan dalk n probleem wees, maar glo ek sal reg kom.![]()
Errol, dit lyk nie of ons in tyd die Bandit gaan he nie. Daar is nog baie issues om uit te sorteer met die import van die produk.Wilkie wrote:Hi Michael ,enige nuus oor die moontlikheid van die aksie kamera'sMichael wrote:Ek probeer vir ons n paar van hierdie TomTom Bandit action cams reel vir die trip. Hy is nog nie ge release nie so kan dalk n probleem wees, maar glo ek sal reg kom.![]()
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests