Skies vir die dom vraag: wat is 'n madman? Sowel as, watter voorsorg en toerusting verwys julle na om die enjin te beskerm? My huidige bakkie loop op die 2.5 Tdi Nissan Motor. Ek diens hom elke 7500km vir olie en filters en elke 15 000 se gewone dienste. Ek laat hom gewoonlik oordentlik luier voordat ek hom afskakel ook, veral as hy hard gewerk het.
Ook: wat dink julle van chips soos race-chip of chipbox of dan enige ander 'plug 'n play' chips...???
3.0 GL Diesel vs 4.8 GRX Petrol
-
- Senior Member
- Posts: 145
- Joined: 20 Oct 2013 22:49
- Full Name: Johann van der Spuy
- Nickname: Johann 1984
- Home Town: Kimberley
- Current 4x4: 2013 Nissan Patrol 3.0 Tdi
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 3 times
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7590
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 562 times
Re: 3.0 GL Diesel vs 4.8 GRX Petrol
Die madman kyk na al die engine vitals egt olie druk water level en temp boost ens en gee jou n alarm as dinge verkeerd gaan ...maar as die engine reeds skade het gaan dit nie baie help nie....chips??? Laat die slim manne jou maar vertel ....op my petrol nie groot verskil nie sommer weer gebypass ...diesels is dit anders
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests