Tell me about your Patrol
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 292
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus five 4.2 diesel p/u plus 2 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 102 times
- Contact:
Re: Tell me about your Patrol
Hi Gerrie,
Net om te bevestig wat Piet hierbo se , Ek het N maand terug n 2005 4.8 GRX met 160 000km (net ingeloop) vir minder as R180k gekoop.
Die kar is in baie goeie toestand en is n "facelift"model en lyk net soos die nuwe model y61. Die karre is ook bekend dat hy net staan as die brandstof op is.
Beter waarde vir geld is daar nie.
Ek het ook nog die rooi GQ. Daar is n tendens onder die forum manne om hulle ou Patrols te hou en nuwes by te koop.
Groete
Chris.
Net om te bevestig wat Piet hierbo se , Ek het N maand terug n 2005 4.8 GRX met 160 000km (net ingeloop) vir minder as R180k gekoop.
Die kar is in baie goeie toestand en is n "facelift"model en lyk net soos die nuwe model y61. Die karre is ook bekend dat hy net staan as die brandstof op is.
Beter waarde vir geld is daar nie.
Ek het ook nog die rooi GQ. Daar is n tendens onder die forum manne om hulle ou Patrols te hou en nuwes by te koop.
Groete
Chris.
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: Tell me about your Patrol
Gents -- if you have not read one of the articles on "Buying used" [-what Gerrie's objective in fact is on this enquiry] do yourself a favour and read the article on the Cruiser [serie 80] and then reply in accordance .. sommer net n idee.
Sjert - my voorstel sal wees om artikel te doen op die GQ [y60] -- Dis op die stadium [in MY boekie] beste waarde vir geld Afrika kafdraf 4x4 wat jy kan koop.
[sien wat die NZ manne ons gevra het: http://www.patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=35&t=4237 ]
Die beskikbaarheid van parte deur Afrika?? Ek weet nie -- die Patrols breek nie so baie dat ons heeldag sit en kopbreek oor of daar parte is nie.
Ek is Julie oor die 5000 km met THOR [1995 GQ] die Namib roete an Etosha .. sonder geen enkele hiccup nie
[LOBO se storie ken jy ...]
Sjert - my voorstel sal wees om artikel te doen op die GQ [y60] -- Dis op die stadium [in MY boekie] beste waarde vir geld Afrika kafdraf 4x4 wat jy kan koop.
[sien wat die NZ manne ons gevra het: http://www.patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=35&t=4237 ]
Die beskikbaarheid van parte deur Afrika?? Ek weet nie -- die Patrols breek nie so baie dat ons heeldag sit en kopbreek oor of daar parte is nie.
Ek is Julie oor die 5000 km met THOR [1995 GQ] die Namib roete an Etosha .. sonder geen enkele hiccup nie
[LOBO se storie ken jy ...]
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Tell me about your Patrol
Oukei, siende dat die GU en GQ redelik naby aan mekaar is (as ek dinge nou reg verstaan), dink ek dis dalk die beste as ons hulle saam hanteer in 'n artikel?
So kom ons begin 'n e-pos-lys (dis makliker om dit so te hanteer).
As jy vir my wil inligting gee en spesiefieke vrae wil beantwoord, stuur 'n e-pos na gerrie at wegry.co.za.
Dan sit ek jou op die lys en ons begin hom van daar af.
Peter Connan het reeds vir my 'n lekker lang artikel gestuur van waarvoor 'n mens moet uitkyk, so ek reken die meeste inligting wat ek kort is oor die spesifieke modelle, die herkoms van die Patrol en die inligting oor die enjins.
So kom ons begin 'n e-pos-lys (dis makliker om dit so te hanteer).
As jy vir my wil inligting gee en spesiefieke vrae wil beantwoord, stuur 'n e-pos na gerrie at wegry.co.za.
Dan sit ek jou op die lys en ons begin hom van daar af.
Peter Connan het reeds vir my 'n lekker lang artikel gestuur van waarvoor 'n mens moet uitkyk, so ek reken die meeste inligting wat ek kort is oor die spesifieke modelle, die herkoms van die Patrol en die inligting oor die enjins.
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2185
- Joined: 21 Jun 2011 18:55
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Location: Pretoria
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Re: Tell me about your Patrol
Gerrie
As jy enige vrae het, pos hulle hier en ek is seker die kede sal help antwoord. Een ding is seker, as jy eers 'n Patrol het, gaan jy vir altyd 'n Patrolpersoon bly. Die Cruiser en LR ding maak nie verder sin nie.
As jy enige vrae het, pos hulle hier en ek is seker die kede sal help antwoord. Een ding is seker, as jy eers 'n Patrol het, gaan jy vir altyd 'n Patrolpersoon bly. Die Cruiser en LR ding maak nie verder sin nie.
Last edited by Jorrie on 10 Jan 2014 19:36, edited 1 time in total.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Tell me about your Patrol
Oraait:
Hierdie is nou die makliker deel. Ek het die artikel vasgestel op die GQ en GU tot en met 2003 (voor die 4.8).
So wat is die voordele en nadele daarvan om so Patrol te hê? Ek weet julle is die regte ouens om te vra, en ek weet julle sal eerlik wees oor nadele (al glo mens mos nie daar is nie!
)
Dankie manne.
Hierdie is nou die makliker deel. Ek het die artikel vasgestel op die GQ en GU tot en met 2003 (voor die 4.8).
So wat is die voordele en nadele daarvan om so Patrol te hê? Ek weet julle is die regte ouens om te vra, en ek weet julle sal eerlik wees oor nadele (al glo mens mos nie daar is nie!

Dankie manne.
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1038 times
Re: Tell me about your Patrol
Voordele:
Relatiwe lang asafstand gepaard met goeie veerstelsel maak vir baie goeie en stabiele padgedrag. Gekoppel met gemaklike sitplekke. Jy kan hom heeldag ry.
Goeie veerstelsel maak hom baie gemaklik, veral op die rofste paaie. Ek moet gereeld lank wag vir die ander manne om op te daag. Goeie artikulasie en wiele naby die hoeke maak hom goed op baie ruwe terrein, en die ewenaarslot is min nodig. Baie spasie binne. Ruwe onderstel hanteer rowwe paaie baie goed en breek selde. Die modelle wat jy in jou artikel behandel, is meestal meganies baie eenvoudig, en kan maklik herstel word, maar mits hy goed onderhou word, is dit selde nodig om iets reg te maak. Goed ontwerpte elektrise stelsel maak dat hy relatief diep water kan hanteer, en meeste van die aandryf-stelsel se asempypies is reeds goed beskerm. Bree wielsporing en swaar onderstel maak dat hy baie moeiliker omval as die meeste ander.
Nadele:
Brandstofverbruik.
lang asafstand en bree wielsporing maak hom lomp op sommige roetes.
Relatiwe lang asafstand gepaard met goeie veerstelsel maak vir baie goeie en stabiele padgedrag. Gekoppel met gemaklike sitplekke. Jy kan hom heeldag ry.
Goeie veerstelsel maak hom baie gemaklik, veral op die rofste paaie. Ek moet gereeld lank wag vir die ander manne om op te daag. Goeie artikulasie en wiele naby die hoeke maak hom goed op baie ruwe terrein, en die ewenaarslot is min nodig. Baie spasie binne. Ruwe onderstel hanteer rowwe paaie baie goed en breek selde. Die modelle wat jy in jou artikel behandel, is meestal meganies baie eenvoudig, en kan maklik herstel word, maar mits hy goed onderhou word, is dit selde nodig om iets reg te maak. Goed ontwerpte elektrise stelsel maak dat hy relatief diep water kan hanteer, en meeste van die aandryf-stelsel se asempypies is reeds goed beskerm. Bree wielsporing en swaar onderstel maak dat hy baie moeiliker omval as die meeste ander.
Nadele:
Brandstofverbruik.
lang asafstand en bree wielsporing maak hom lomp op sommige roetes.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 292
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus five 4.2 diesel p/u plus 2 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 102 times
- Contact:
Re: Tell me about your Patrol
Nog voordele:
Kragtige petrol enjins sorg vir baie goeie voertuig dinamika en dit is ook uitstekende sleepvoertuie. Veral in sand met n boot. Diesels effens lui maar het weer eindelose wringkrag.
Die voertuie is baie populer in Australia en Arabia en daar is n baie groot reeks ekstras beskikbaar(dakrakke , buffers veerstelsels ens).
Nissan verander nie maklik ontwerpe nie en baie komponente is universeel. Voorwiel laers en seels is dieselfde selfs op die nuutste model.
Nog n ou nadeeltjie:
Patrols is Nissan se ou swart skapie en naverkoop diens en parte is n grap.
Saam elke onderdeel koop ek n paar aandele ook.
Kragtige petrol enjins sorg vir baie goeie voertuig dinamika en dit is ook uitstekende sleepvoertuie. Veral in sand met n boot. Diesels effens lui maar het weer eindelose wringkrag.
Die voertuie is baie populer in Australia en Arabia en daar is n baie groot reeks ekstras beskikbaar(dakrakke , buffers veerstelsels ens).
Nissan verander nie maklik ontwerpe nie en baie komponente is universeel. Voorwiel laers en seels is dieselfde selfs op die nuutste model.
Nog n ou nadeeltjie:
Patrols is Nissan se ou swart skapie en naverkoop diens en parte is n grap.
Saam elke onderdeel koop ek n paar aandele ook.
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Tell me about your Patrol
Daar moet nog redes wees? Komaan kêrels!!
En dan nou nog 'n vraag om duidelikheid te kry:
Ek verstaan die GQ en GU gebruik almal dieselfde 5 spoed handratkas (manual gearbox vir die Engelse)
Watter Outobokse gebruik die Gq en GU? Is hulle dieselfde of verskillend?
En dan nou nog 'n vraag om duidelikheid te kry:
Ek verstaan die GQ en GU gebruik almal dieselfde 5 spoed handratkas (manual gearbox vir die Engelse)
Watter Outobokse gebruik die Gq en GU? Is hulle dieselfde of verskillend?
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Tell me about your Patrol
Oukei, ek weet Graham Cumming is die kenner in Gauteng, maar wie is die ou in die Kaap wat die Patrols goed ken?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests