Lesotho Shortcut
-
- Junior Member
- Posts: 10
- Joined: 18 Oct 2010 18:14
- Full Name: Louis Pretorius
- Nickname: Louis
- Home Town: Worcester
- Current 4x4: '96 Patrol 4.2 SGL
- Home Language: Afrikaans
Re: Lesotho Shortcut
Peter
Nice trip report. Oorweeg dit self om Lesotho in April te doen. Op 'n tegniese noot, ek vind ook dat my Trol (ook 'n TB42) 'n bietjie warmer hardloop as gewoonlik. Ek het die verskil begin sien nadat ek groter (en breer) wiele opgesit het. Die een rubberpyp na die ander het die gees begin gee, en die Trol staan juis op die oomblik oor 'n gebarste pyp - die een wat soos 'n vraagteken lyk, tussen die waterpomp en die termostaat, agter die alternator, sodat jou vingers verkeerdom moet buig om die ding uit te kry - klink soos dieslfde een wat jou gepla het in die berge. Ek sien jou Trol het ook groot en bree tekkies. Ek wonder sommer maar of die groter weerstand nie dalk sy tol met die enjin se temperatuur eis nie? Die mechie wat na my Trol kyk het 'n tweede waaier voorgestel as oplossing vir die warm word. As ek dit insit sal ek jou laat weet of dit werk.
Blessings
Nice trip report. Oorweeg dit self om Lesotho in April te doen. Op 'n tegniese noot, ek vind ook dat my Trol (ook 'n TB42) 'n bietjie warmer hardloop as gewoonlik. Ek het die verskil begin sien nadat ek groter (en breer) wiele opgesit het. Die een rubberpyp na die ander het die gees begin gee, en die Trol staan juis op die oomblik oor 'n gebarste pyp - die een wat soos 'n vraagteken lyk, tussen die waterpomp en die termostaat, agter die alternator, sodat jou vingers verkeerdom moet buig om die ding uit te kry - klink soos dieslfde een wat jou gepla het in die berge. Ek sien jou Trol het ook groot en bree tekkies. Ek wonder sommer maar of die groter weerstand nie dalk sy tol met die enjin se temperatuur eis nie? Die mechie wat na my Trol kyk het 'n tweede waaier voorgestel as oplossing vir die warm word. As ek dit insit sal ek jou laat weet of dit werk.
Blessings
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6137
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
Re: Lesotho Shortcut
Dankie Dr. Louis
Ek het egter reeds probleme gehad met warm word voor ek die groot wiele opgesit het. Ek het die waaier vervang met twee elektriese waaiers, die eerste een kom aan teen 97Grade en die ander 103, en ek dink dit werk beter. Ek het ook skakelaars ingesit sodat ek al twee waaiers ten enige tyd aan of af kan sit, met 'n alarmpie om my te waarsku wanneer hulle af is (dit is primer vir rivierkruisings).
Iemand het my gese ek moet die viscous waaier van die 4.2 Diesel insit, die viscous koppeling is blykbaar "stywer" en die waaier skuif dus meer lug.
Oom Mac nadat Hennie van der Linde my eendag soos 'n boemelaar-hond behandel het sal ek maar iemand anders moet kry om my te help, maar dankie vir die raad.
Groete
Peter
Ek het egter reeds probleme gehad met warm word voor ek die groot wiele opgesit het. Ek het die waaier vervang met twee elektriese waaiers, die eerste een kom aan teen 97Grade en die ander 103, en ek dink dit werk beter. Ek het ook skakelaars ingesit sodat ek al twee waaiers ten enige tyd aan of af kan sit, met 'n alarmpie om my te waarsku wanneer hulle af is (dit is primer vir rivierkruisings).
Iemand het my gese ek moet die viscous waaier van die 4.2 Diesel insit, die viscous koppeling is blykbaar "stywer" en die waaier skuif dus meer lug.
Oom Mac nadat Hennie van der Linde my eendag soos 'n boemelaar-hond behandel het sal ek maar iemand anders moet kry om my te help, maar dankie vir die raad.
Groete
Peter
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: Lesotho Shortcut
.. eisjj - jammer dat die mense nie mense soos mense kan behandel nie
[Pastoor Leon gebruik die woordjie "Stomme mens" in die plek waar ek F**^%$@#% sou se - so shame vir daai "stomme mens"
ek het beter verneem van Shaun - maar in daai geval, steek kers op met Kobus / Martin van MAUS [in Roslyn] (en jy kan maar my naam gebruik - as jy so braaf wil wees
]
Oor waaier blaaie - ek volstaan by die viscous - daar is 'n rede hoekom die vervaardigers van 4x4'e in SA die goed met viscous ontwerp / vervaardig .. WANT hulle moet die eerste jaar of wat en klomp Km daai ding waarborg - en enjin wat oorverhit in Afrika AGV hulle "ontwerpsfout" gaan hulle duur te staan kom (letterlik EN figuurlik) .. aldus bly ek by en hou ek vas aan en klou ek vas aan die viscous waaiers [EN hy slaat nix flenters as jy inni water ingaan met hom nie ???? daai ene wil ek nog sien - maar as jy op die regte wyse in water ingaan en deurry - sal die visc nie goeters breek nie... is my ervaring sedert 1997 toe ek begin 4x4 het] en daai 7 Kw wat hy meer trek is net teen hoër rewolusies, as die stommme mens nie vi my gelieg(jok) het, nie.


ek het beter verneem van Shaun - maar in daai geval, steek kers op met Kobus / Martin van MAUS [in Roslyn] (en jy kan maar my naam gebruik - as jy so braaf wil wees


Oor waaier blaaie - ek volstaan by die viscous - daar is 'n rede hoekom die vervaardigers van 4x4'e in SA die goed met viscous ontwerp / vervaardig .. WANT hulle moet die eerste jaar of wat en klomp Km daai ding waarborg - en enjin wat oorverhit in Afrika AGV hulle "ontwerpsfout" gaan hulle duur te staan kom (letterlik EN figuurlik) .. aldus bly ek by en hou ek vas aan en klou ek vas aan die viscous waaiers [EN hy slaat nix flenters as jy inni water ingaan met hom nie ???? daai ene wil ek nog sien - maar as jy op die regte wyse in water ingaan en deurry - sal die visc nie goeters breek nie... is my ervaring sedert 1997 toe ek begin 4x4 het] en daai 7 Kw wat hy meer trek is net teen hoër rewolusies, as die stommme mens nie vi my gelieg(jok) het, nie.
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6137
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
Re: Lesotho Shortcut
Hello Oom Mac
Ek hoor wat oom se oor die viscous fans en sal heel moontlik terruggaan, maar my fan was amper afgebreek en intussen het ek die shroud aan Dolf Engels verkoop, so ek sal moet plan maak.
IVM die fan afsit, dis nie oor hy homself of ander goed breek of stukkend slaan nie, die teorie is dat daar dan minder water in die enjinkamer rondspat en dus minder kans dat jy die elektriese goed natmaak en dan vrek die enjin. Julle ouens met die diesels hoef natuurlik nie rerig hieroor te bekommer nie.
Ek hoor wat oom se oor die viscous fans en sal heel moontlik terruggaan, maar my fan was amper afgebreek en intussen het ek die shroud aan Dolf Engels verkoop, so ek sal moet plan maak.
IVM die fan afsit, dis nie oor hy homself of ander goed breek of stukkend slaan nie, die teorie is dat daar dan minder water in die enjinkamer rondspat en dus minder kans dat jy die elektriese goed natmaak en dan vrek die enjin. Julle ouens met die diesels hoef natuurlik nie rerig hieroor te bekommer nie.

Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Junior Member
- Posts: 10
- Joined: 18 Oct 2010 18:14
- Full Name: Louis Pretorius
- Nickname: Louis
- Home Town: Worcester
- Current 4x4: '96 Patrol 4.2 SGL
- Home Language: Afrikaans
Re: Lesotho Shortcut
Peter (en Oom Mac, en enige iemand anders met 'n sent)
Twee vragies: Hoe lank hou 'n viscous fan? (of is veronderstel om te hou?) Het jy nog die oorspronklike vergasser op jou masjien? Is dit die moeite werd om iets soos 'n Holley op te sit?
Ek hou van my vergasser, maar dit lyk my ek sukkel om 'n carb-kit daarvoor te kry. Enige raad word soos altyd waardeer.
Blessings, Louis
Twee vragies: Hoe lank hou 'n viscous fan? (of is veronderstel om te hou?) Het jy nog die oorspronklike vergasser op jou masjien? Is dit die moeite werd om iets soos 'n Holley op te sit?
Ek hou van my vergasser, maar dit lyk my ek sukkel om 'n carb-kit daarvoor te kry. Enige raad word soos altyd waardeer.
Blessings, Louis
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6137
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
Re: Lesotho Shortcut
Hello Dr. Louis
Ek het geen idee hoe lank 'n viscous hou nie, maar ek is ook redelik seker sy lewe is nie eindeloos nie. Die mense se jy kan hom "voel", maar ek dink mens moet dit waarskynlik los vir iemand wat weet?
IVM carb kits, ek het een gekry by Carburettor City in Johannesburg. (011) 334-4433, 171 Main Street.
Daar is 'n thread waar Rudolph onlangs 'n Weber op sy kar gesit het, ek wag in spanning vir hom om ons meer info te gee nadat hy terugkom van sy vakansie. Ek het al 'n paar karre gehad met Webers op en is nog altyd beindruk, maar Holley ken ek glad nie, alhoewel ek weet dat hulle 'n baie goeie reputasie het.
Groete
Peter
Ek het geen idee hoe lank 'n viscous hou nie, maar ek is ook redelik seker sy lewe is nie eindeloos nie. Die mense se jy kan hom "voel", maar ek dink mens moet dit waarskynlik los vir iemand wat weet?
IVM carb kits, ek het een gekry by Carburettor City in Johannesburg. (011) 334-4433, 171 Main Street.
Daar is 'n thread waar Rudolph onlangs 'n Weber op sy kar gesit het, ek wag in spanning vir hom om ons meer info te gee nadat hy terugkom van sy vakansie. Ek het al 'n paar karre gehad met Webers op en is nog altyd beindruk, maar Holley ken ek glad nie, alhoewel ek weet dat hulle 'n baie goeie reputasie het.
Groete
Peter
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Rudolph
- Senior Member
- Posts: 388
- Joined: 15 Feb 2010 18:03
- Full Name: Rudolph van Deventer
- Nickname: Rudolph
- Home Town: Port Alfred
- Current 4x4: Nissan Patrol Y61 3.0Di GL (TD42Ti)
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 107 times
- Been thanked: 36 times
Re: Lesotho Shortcut
Hi Peter,
Awesome trip julle gedoen het, en great report. Ons het ook daar by Underburg om gery is pragtig na al die lekker reen wat geval het. Jammer om te hoor van jou oorverhitting probleme. Sover het ek nog nie die probleem ondervind nie. Wanneer gebeur dit? As jy stadig ry 1st, 2de rat opdraandes of oor die algemeen?
Hoop jy sorteer dit gou uit.
Groete
Rudolph
Awesome trip julle gedoen het, en great report. Ons het ook daar by Underburg om gery is pragtig na al die lekker reen wat geval het. Jammer om te hoor van jou oorverhitting probleme. Sover het ek nog nie die probleem ondervind nie. Wanneer gebeur dit? As jy stadig ry 1st, 2de rat opdraandes of oor die algemeen?
Hoop jy sorteer dit gou uit.
Groete
Rudolph
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6137
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1036 times
Re: Lesotho Shortcut
Thanks Rudolph
Ek gaan een van die dae 'n thread hieroor begin, maar die probleem gebuer meestal in situasies waar mens stadig ry teen relatiewe lae RPM. Did het nog net een keer gebuer teen hoer snelhede. Dit gebuer as die kar hard werk, soos teen lang opdraandes of as jy in diep sand ry.
Peter
Ek gaan een van die dae 'n thread hieroor begin, maar die probleem gebuer meestal in situasies waar mens stadig ry teen relatiewe lae RPM. Did het nog net een keer gebuer teen hoer snelhede. Dit gebuer as die kar hard werk, soos teen lang opdraandes of as jy in diep sand ry.
Peter
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Full Member
- Posts: 49
- Joined: 01 Sep 2009 17:34
- Full Name: Manie Carstens
- Nickname: Maniac
- Home Town: Durbanville
- Current 4x4: Hilux DC
F62 LC
4.5 GRX Patrol - Home Language: Afrikaans / English
- Location: Durbanville
Re: Lesotho Shortcut
Peter,
Ons het dieselfde nat ondervinding in die suide van Lesotho gehad vanaf 27/12 to 30/12. Teerpaaie het sommer weggespoel. Ons moes ons roete ook heeltemal "shelf" agv die reen. Ek sal later trip report opsit van die Y61 en Lesotho.
Ons het dieselfde nat ondervinding in die suide van Lesotho gehad vanaf 27/12 to 30/12. Teerpaaie het sommer weggespoel. Ons moes ons roete ook heeltemal "shelf" agv die reen. Ek sal later trip report opsit van die Y61 en Lesotho.
- davejones
- Senior Member
- Posts: 425
- Joined: 25 Mar 2010 13:52
- Full Name: David Jones
- Nickname: David
- Home Town: Lagos, Nigeria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4.2D GL
- Home Language: English
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Lesotho Shortcut
Thanks for your trip report Peter - it's amazing just how influential weather can be on one's journey. Weather = boss 

1998 Nissan Patrol GL (GU / Y61 - TD42, with turbo)
An ox, but with balls !!!
An ox, but with balls !!!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest