Boots / Vellies / tekkies

The spot for general chat. Bear in mind that posts older than 30 days WILL be deleted. Other languages welcome.

Wat dra jy as jy veld toe gaan...?

Poll ended at 05 Jun 2020 08:54

Boots
6
43%
Vellies
3
21%
Tekkies
1
7%
Plakkies
4
29%
 
Total votes: 14

User avatar
Oetie
Senior Member
Senior Member
Posts: 277
Joined: 13 Jan 2014 15:21
Full Name: Leon Fouche
Nickname: Oetie
Home Town: Rooihuiskraal, Centurion
Current 4x4: 2009 TD42T Patrol
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 356 times
Been thanked: 130 times

Boots / Vellies / tekkies

Post by Oetie »

My gat jeuk vir n netjiese paar boots wat ek kan dra in die veld, stap, en sommer vir elke ander dag... begin rondkyk toe kom die vraag op, wat verkies jy om mee te loop/ry as jy veld toe gaan of gaan toer....

Ek sien baie Ozzies op videos dra net plakkies, of thongs soos hulle dit noem... vir my is n thong n ander ding wat n gesprek op sy eie is :wink:

Iemand soos Ray Janse Van Rensburg wat op verskeie Voetspore toere was, dra wat lyk soos ou army boots, met twee verskillende kouse, een rooi en een blou, dit het volgens my nogal gehelp om die man se "identiteit" op die span en kassie te vestig, addisioneel tot sy kennis, ry en fotografie vermoe wat ons nie eers oor hoef te praat nie.
One life, live it to the fullest!!
ORRA - L65
HAM - ZS6LEF

Tlou - 2009 Patrol TD42T
User avatar
JohnBoyZA
Site Admin
Posts: 1339
Joined: 02 Apr 2009 14:34
Full Name: John Murray
Nickname: John Boy
Home Town: Bloubergstrand
Current 4x4: Patrol GRX 4.8
Home Language: Afrikaans/English
Location: Big Bay, Cape Town
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 230 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by JohnBoyZA »

Plakkies, maar meestal kaalvoet :doh:
Nissan Patrol, GRX, 4.8 (GU Y61)
User avatar
Dungbeetle
Senior Member
Senior Member
Posts: 279
Joined: 28 Jun 2009 08:46
Full Name: Rudolf
Nickname: Dungbeetle
Home Town: Ellisras
Current 4x4: 2000 Patrol 4.2GL Wagon old and wise at 880 000 km
2014 Patrol 3.0GL CRD reaching puberty at 150 000 km
Home Language: Afr
Has thanked: 60 times
Been thanked: 67 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by Dungbeetle »

Tekkies of Boots, afhangende van terrein

In Auzzieland is daar nie dorings en (giftige) skerpioene nie......hulle kan maar plakkies dra
2000 Patrol GL 4.2D - Still strong just short of 900 THOUSAND KILOMEEEEEEEEEEEEEETERRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSS - Daily Tractor
2014 CRD at 170k km - Sunday Tractor
2012 NP300 DC - platkar
User avatar
offroadbiker
Moderator
Posts: 2841
Joined: 25 Jul 2012 08:36
Full Name: Dirk de Clerk
Nickname: ORB
Home Town: Krugersdorp
Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
Home Language: Afrikaans/English
Location: Krugersdorp
Has thanked: 186 times
Been thanked: 261 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by offroadbiker »

Oetie wrote: 29 May 2020 08:54 My gat jeuk vir n netjiese paar boots wat ek kan dra in die veld, stap, en sommer vir elke ander dag... begin rondkyk toe kom die vraag op, wat verkies jy om mee te loop/ry as jy veld toe gaan of gaan toer....

Ek sien baie Ozzies op videos dra net plakkies, of thongs soos hulle dit noem... vir my is n thong n ander ding wat n gesprek op sy eie is :wink:

Iemand soos Ray Janse Van Rensburg wat op verskeie Voetspore toere was, dra wat lyk soos ou army boots, met twee verskillende kouse, een rooi en een blou, dit het volgens my nogal gehelp om die man se "identiteit" op die span en kassie te vestig, addisioneel tot sy kennis, ry en fotografie vermoe wat ons nie eers oor hoef te praat nie.
Ek wil nie weer in die gesprek betrokke raak nie :doh: met die 2018 Forum Bots trip het ek die saak ook aangehaal en moes ek by Tinus en Kie hoor hoe gay is ek oor ek die onderwerp van "skoene" ingebring het by 4x4............ :naughty:
Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
User avatar
Oetie
Senior Member
Senior Member
Posts: 277
Joined: 13 Jan 2014 15:21
Full Name: Leon Fouche
Nickname: Oetie
Home Town: Rooihuiskraal, Centurion
Current 4x4: 2009 TD42T Patrol
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 356 times
Been thanked: 130 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by Oetie »

offroadbiker wrote: 29 May 2020 10:41
Oetie wrote: 29 May 2020 08:54 My gat jeuk vir n netjiese paar boots wat ek kan dra in die veld, stap, en sommer vir elke ander dag... begin rondkyk toe kom die vraag op, wat verkies jy om mee te loop/ry as jy veld toe gaan of gaan toer....

Ek sien baie Ozzies op videos dra net plakkies, of thongs soos hulle dit noem... vir my is n thong n ander ding wat n gesprek op sy eie is :wink:

Iemand soos Ray Janse Van Rensburg wat op verskeie Voetspore toere was, dra wat lyk soos ou army boots, met twee verskillende kouse, een rooi en een blou, dit het volgens my nogal gehelp om die man se "identiteit" op die span en kassie te vestig, addisioneel tot sy kennis, ry en fotografie vermoe wat ons nie eers oor hoef te praat nie.
Ek wil nie weer in die gesprek betrokke raak nie :doh: met die 2018 Forum Bots trip het ek die saak ook aangehaal en moes ek by Tinus en Kie hoor hoe gay is ek oor ek die onderwerp van "skoene" ingebring het by 4x4............ :naughty:
4x4 ...... skoene ...... gay ....... :surprised:

Ek kan aan veel ander gesprekke dink wat onder daai kategorie val as skoene en 4x4.... :naughty:
One life, live it to the fullest!!
ORRA - L65
HAM - ZS6LEF

Tlou - 2009 Patrol TD42T
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by Peter Connan »

:rolling: :rolling: :rolling:

Dirk, ek dink nie daai was omdat jy skoene per se genoem het nie, maar die spesefike skoene. Soos 'n sekere ander lid se witraam-sonbril.

Ek rol met stapstewels, maar ek het medise redes. Ek het 'n kort been (AGV 'n ongeluk lank lank gelede) wat maak dat ek 'n binnesool moet dra. Dit werk eenvoudig nie in iets wat nie oor mens se hak kom nie. As ek staan vir enige lengte va tyd sonder dit, kla my rug. Gewoonlik is my stapstewels sommer steelcaps ook, maar dis as gevolg van suinigheid. Die werk betaal vir daai.

Daar is 'n paar ouens op die forum wat jy kan erken net aan hulle voete. Jorrie dra ook sokkies van verskillende kleure, en Alex dra gereeld van daai tekkies met aparte tone. Dalk kom daai kennis eendag handig te pas, maar ek wil nie dink aan waste omstandighede dit sou veroorsaak nie...
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
Oetie
Senior Member
Senior Member
Posts: 277
Joined: 13 Jan 2014 15:21
Full Name: Leon Fouche
Nickname: Oetie
Home Town: Rooihuiskraal, Centurion
Current 4x4: 2009 TD42T Patrol
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 356 times
Been thanked: 130 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by Oetie »

Peter Connan wrote: 29 May 2020 11:32 :rolling: :rolling: :rolling:

Daar is 'n paar ouens op die forum wat jy kan erken net aan hulle voete. Jorrie dra ook sokkies van verskillende kleure, en Alex dra gereeld van daai tekkies met aparte tone. Dalk kom daai kennis eendag handig te pas, maar ek wil nie dink aan waste omstandighede dit sou veroorsaak nie...
:rolling: :rolling: :rolling:
One life, live it to the fullest!!
ORRA - L65
HAM - ZS6LEF

Tlou - 2009 Patrol TD42T
User avatar
Oetie
Senior Member
Senior Member
Posts: 277
Joined: 13 Jan 2014 15:21
Full Name: Leon Fouche
Nickname: Oetie
Home Town: Rooihuiskraal, Centurion
Current 4x4: 2009 TD42T Patrol
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 356 times
Been thanked: 130 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by Oetie »

Ek het n paar swart safety boots wat ek gekry het in Mali toe ek daar werk gedoen het by n Ozzie goudmyn, gemaklikste paar skoene denkbaar ten spyte van die steelcap. Almal op die myn is met dieselfde klere toegerus, van die ou wat ondergrond werk tot die klerk in die betaal kantoor. En al die klere kom van Australia af, werklike goeie kwaliteit.

Kyk nou na n leer boot, iets soos Hitec, Wolverine of as ek myself sover kan kry om die geld uit te haal, Jim Green.
One life, live it to the fullest!!
ORRA - L65
HAM - ZS6LEF

Tlou - 2009 Patrol TD42T
User avatar
SCUBA Patrol
Senior Member
Senior Member
Posts: 412
Joined: 08 Apr 2009 11:15
Full Name: Phillip Jacobs
Nickname: Phillip
Home Town: Cape Town (Stellenbosch)
Current 4x4: Patrol 2006 3l diesel(die eerste Voetspore een)
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town, Stellenbosch (Paradyskloof)
Has thanked: 31 times
Been thanked: 32 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by SCUBA Patrol »

EK koop net Jim Green, hulle is plaaslik en maak ook toecap boots, en baie baie goed prys en kwaliteit gewys! Patrol van boots!
Phillip
2006 3l with MADMAN
User avatar
offroadbiker
Moderator
Posts: 2841
Joined: 25 Jul 2012 08:36
Full Name: Dirk de Clerk
Nickname: ORB
Home Town: Krugersdorp
Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
Home Language: Afrikaans/English
Location: Krugersdorp
Has thanked: 186 times
Been thanked: 261 times

Re: Boots / Vellies / tekkies

Post by offroadbiker »

Ek dra n boot, maar die sonder skoenrieme wewrk net makliker en is gemaklik. ek het n stel by outdoor winkels gekoop en dit was ver oor die duisend bokke, toe soek ek nuwe stel om mee bike te ry elke dag en kry stel met staal punt vir minder as helfte van die prys en hy dra lekker.


Die kan ook werk

https://jonssonworkwear.com/chelsea-boot
https://jonssonworkwear.com/steel-toe-cap-chelsea-boot
Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
Post Reply

Return to “30. Campfire/Kampvuur”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest