Is this a TB42 or TD42

Engines and Engine Systems
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Peter Connan »

Yes, it would be very interesting to see what the inside looks like!
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Michael »

Will so
I might even create a thread for this vehicle as its got allot of history. Its a 2 owner vehicle and the old engine will stay in the family
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Reenen »

Het iemand vir my dalk groot asb fotos van tb42 carb met waarheen al die pypies gaan. En daar is glo n vakuum unit op bakwerk ook?

Ek het n tb42 in n safari, maar carb pypies is nog nie gekoppel
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Peter Connan »

Reenen, ek het nie fotos nie maar sal prober verduidelik.

Die ding op die bak is 'n altitude compensator. Die manual wys die volgende:
AltComp.png
AltComp.png (169.68 KiB) Viewed 5244 times
Soos jy kan sien, het hy 4 pypies op. Drie kleintjies in 'n ry, en een dike onder hulle. Die dikke gaan na die onderkant van die air filter housing. Die drie dunnes gaan na drie pypies op die boonste verdieping van die carburettor, van links na regs.

Op die onderste verdieping van die carb is daar ook 'n pypie, naby die idle mixture skroefie. Dis die vacuum advance.

Dan is daar 'n manifold op die intake manifold, net onder waar die carb monteer. Hy het drie pypies. Een gaan ook na die onderkant van die air filter housing. Tweede een gaan na 'n vacuum solenoid op die firewall, naby die windscreen wiper motor. Daai solenoid skop is as mens die air con aansit. Aan die ander kant van hom is 'n pypie wat dan na die "FI Pot" gaan. dis 'n diafragma actuator wat agter op die carb gemonteer is en die throttle lever so klein bietjie oop druk as mens die air con aansit.

Die vacuum vir die clutch, brieke en diff lock kom alles van nog 'n manifold in die bokant van die intake manifold, agter die carb.

Hoop dit help?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Reenen »

Peter Connan wrote:Reenen, ek het nie fotos nie maar sal prober verduidelik.

Die ding op die bak is 'n altitude compensator. Die manual wys die volgende:
AltComp.png
Soos jy kan sien, het hy 4 pypies op. Drie kleintjies in 'n ry, en een dike onder hulle. Die dikke gaan na die onderkant van die air filter housing. Die drie dunnes gaan na drie pypies op die boonste verdieping van die carburettor, van links na regs.

Op die onderste verdieping van die carb is daar ook 'n pypie, naby die idle mixture skroefie. Dis die vacuum advance.

Dan is daar 'n manifold op die intake manifold, net onder waar die carb monteer. Hy het drie pypies. Een gaan ook na die onderkant van die air filter housing. Tweede een gaan na 'n vacuum solenoid op die firewall, naby die windscreen wiper motor. Daai solenoid skop is as mens die air con aansit. Aan die ander kant van hom is 'n pypie wat dan na die "FI Pot" gaan. dis 'n diafragma actuator wat agter op die carb gemonteer is en die throttle lever so klein bietjie oop druk as mens die air con aansit.

Die vacuum vir die clutch, brieke en diff lock kom alles van nog 'n manifold in die bokant van die intake manifold, agter die carb.

Hoop dit help?
Baie baie dankie.
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Kagiso II »

Reenen, oompie sal more vir jou fotos neem van Mussa se uitleg oorgooi. Peter Connan sal beter weet maar ek vermoed die plasing van di e@altitude compensator is ook van belang ..
:think: :think:
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Reenen »

Dan kort ek nog een van daai altitude compensators ook...
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Peter Connan »

Reenen, hoe hoog is jou plaas?

Die altitude compensator is toe op kusvlak. Hy begin eers werk bo 500m. As jy onder dit is (of dalk selfs bietjie meer) glo ek kan jy daai drie pypies af-blok. As jy heelwat hoer is as dit, ek Is seker dis die tipe ding wat Dawid sal he.
Ek glo nie sy plasing is belangrik nie, maar dit sal seker goed wees as hy darem redelik naby aan die vergasser is?

:mytwocents:
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Reenen »

Nee. Ek gaan bitter min bo 500m kom. Net as ek binneland toe gaan.

Ek net erens gehoor n 4.2 is swaar op sous sonder dit
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Is this a TB42 or TD42

Post by Peter Connan »

Ek weet nie daarvan nie. 4.2 is swaar op sous, punt.

Maar volgens die manual is die manier om die ding te toets, om deur die pypies to prober blaas of suig. As jy onder 500m is, en jy kry lug deur, is hy stukkend, en as jy bo 500m is en jy kry nie lug deur nie, is hy ook stukkend.
Daaruit het ek my afleiding gemaak dat hy niks doen onder 500m nie...
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests