Is this a TB42 or TD42
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Yes, it would be very interesting to see what the inside looks like!
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Michael
- Moderator
- Posts: 2479
- Joined: 05 Mar 2014 14:39
- Full Name: Michael
- Nickname: Steyn
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: Afrikaans
- Location: Centurion, PTA
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 336 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Will so
I might even create a thread for this vehicle as its got allot of history. Its a 2 owner vehicle and the old engine will stay in the family
I might even create a thread for this vehicle as its got allot of history. Its a 2 owner vehicle and the old engine will stay in the family
"The Just shall live by Faith" Rom1:17
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Het iemand vir my dalk groot asb fotos van tb42 carb met waarheen al die pypies gaan. En daar is glo n vakuum unit op bakwerk ook?
Ek het n tb42 in n safari, maar carb pypies is nog nie gekoppel
Ek het n tb42 in n safari, maar carb pypies is nog nie gekoppel
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Reenen, ek het nie fotos nie maar sal prober verduidelik.
Die ding op die bak is 'n altitude compensator. Die manual wys die volgende:
Soos jy kan sien, het hy 4 pypies op. Drie kleintjies in 'n ry, en een dike onder hulle. Die dikke gaan na die onderkant van die air filter housing. Die drie dunnes gaan na drie pypies op die boonste verdieping van die carburettor, van links na regs.
Op die onderste verdieping van die carb is daar ook 'n pypie, naby die idle mixture skroefie. Dis die vacuum advance.
Dan is daar 'n manifold op die intake manifold, net onder waar die carb monteer. Hy het drie pypies. Een gaan ook na die onderkant van die air filter housing. Tweede een gaan na 'n vacuum solenoid op die firewall, naby die windscreen wiper motor. Daai solenoid skop is as mens die air con aansit. Aan die ander kant van hom is 'n pypie wat dan na die "FI Pot" gaan. dis 'n diafragma actuator wat agter op die carb gemonteer is en die throttle lever so klein bietjie oop druk as mens die air con aansit.
Die vacuum vir die clutch, brieke en diff lock kom alles van nog 'n manifold in die bokant van die intake manifold, agter die carb.
Hoop dit help?
Die ding op die bak is 'n altitude compensator. Die manual wys die volgende:
Soos jy kan sien, het hy 4 pypies op. Drie kleintjies in 'n ry, en een dike onder hulle. Die dikke gaan na die onderkant van die air filter housing. Die drie dunnes gaan na drie pypies op die boonste verdieping van die carburettor, van links na regs.
Op die onderste verdieping van die carb is daar ook 'n pypie, naby die idle mixture skroefie. Dis die vacuum advance.
Dan is daar 'n manifold op die intake manifold, net onder waar die carb monteer. Hy het drie pypies. Een gaan ook na die onderkant van die air filter housing. Tweede een gaan na 'n vacuum solenoid op die firewall, naby die windscreen wiper motor. Daai solenoid skop is as mens die air con aansit. Aan die ander kant van hom is 'n pypie wat dan na die "FI Pot" gaan. dis 'n diafragma actuator wat agter op die carb gemonteer is en die throttle lever so klein bietjie oop druk as mens die air con aansit.
Die vacuum vir die clutch, brieke en diff lock kom alles van nog 'n manifold in die bokant van die intake manifold, agter die carb.
Hoop dit help?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Baie baie dankie.Peter Connan wrote:Reenen, ek het nie fotos nie maar sal prober verduidelik.
Die ding op die bak is 'n altitude compensator. Die manual wys die volgende:
Soos jy kan sien, het hy 4 pypies op. Drie kleintjies in 'n ry, en een dike onder hulle. Die dikke gaan na die onderkant van die air filter housing. Die drie dunnes gaan na drie pypies op die boonste verdieping van die carburettor, van links na regs.
Op die onderste verdieping van die carb is daar ook 'n pypie, naby die idle mixture skroefie. Dis die vacuum advance.
Dan is daar 'n manifold op die intake manifold, net onder waar die carb monteer. Hy het drie pypies. Een gaan ook na die onderkant van die air filter housing. Tweede een gaan na 'n vacuum solenoid op die firewall, naby die windscreen wiper motor. Daai solenoid skop is as mens die air con aansit. Aan die ander kant van hom is 'n pypie wat dan na die "FI Pot" gaan. dis 'n diafragma actuator wat agter op die carb gemonteer is en die throttle lever so klein bietjie oop druk as mens die air con aansit.
Die vacuum vir die clutch, brieke en diff lock kom alles van nog 'n manifold in die bokant van die intake manifold, agter die carb.
Hoop dit help?
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3452
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 155 times
- Contact:
Re: Is this a TB42 or TD42
Reenen, oompie sal more vir jou fotos neem van Mussa se uitleg oorgooi. Peter Connan sal beter weet maar ek vermoed die plasing van di e@altitude compensator is ook van belang ..
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Reenen, hoe hoog is jou plaas?
Die altitude compensator is toe op kusvlak. Hy begin eers werk bo 500m. As jy onder dit is (of dalk selfs bietjie meer) glo ek kan jy daai drie pypies af-blok. As jy heelwat hoer is as dit, ek Is seker dis die tipe ding wat Dawid sal he.
Ek glo nie sy plasing is belangrik nie, maar dit sal seker goed wees as hy darem redelik naby aan die vergasser is?
Die altitude compensator is toe op kusvlak. Hy begin eers werk bo 500m. As jy onder dit is (of dalk selfs bietjie meer) glo ek kan jy daai drie pypies af-blok. As jy heelwat hoer is as dit, ek Is seker dis die tipe ding wat Dawid sal he.
Ek glo nie sy plasing is belangrik nie, maar dit sal seker goed wees as hy darem redelik naby aan die vergasser is?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Patrolman
- Posts: 556
- Joined: 31 Oct 2013 13:37
- Full Name: Reenen Kritzinger
- Nickname: Reenen
- Home Town: Greyton
- Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 114 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Nee. Ek gaan bitter min bo 500m kom. Net as ek binneland toe gaan.
Ek net erens gehoor n 4.2 is swaar op sous sonder dit
Ek net erens gehoor n 4.2 is swaar op sous sonder dit
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: Is this a TB42 or TD42
Ek weet nie daarvan nie. 4.2 is swaar op sous, punt.
Maar volgens die manual is die manier om die ding te toets, om deur die pypies to prober blaas of suig. As jy onder 500m is, en jy kry lug deur, is hy stukkend, en as jy bo 500m is en jy kry nie lug deur nie, is hy ook stukkend.
Daaruit het ek my afleiding gemaak dat hy niks doen onder 500m nie...
Maar volgens die manual is die manier om die ding te toets, om deur die pypies to prober blaas of suig. As jy onder 500m is, en jy kry lug deur, is hy stukkend, en as jy bo 500m is en jy kry nie lug deur nie, is hy ook stukkend.
Daaruit het ek my afleiding gemaak dat hy niks doen onder 500m nie...
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests