Rugged 4x4 fitment

If you supply and/or install equipment or accessories for Patrols, then please tell us about your business.
User avatar
Stefan
Moderator
Posts: 1692
Joined: 28 Apr 2009 08:43
Full Name: Stefan de Villiers
Nickname: Stefan
Home Town: Bothasig, Cape Town
Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Cape Town
Has thanked: 175 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: Rugged 4x4 fitment

Post by Stefan »

Thanks. I thought it was just the Cooper STTs :(
DaleB
Senior Member
Senior Member
Posts: 101
Joined: 06 May 2014 22:07
Full Name: Dale Barr
Nickname: Dale
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2008 Patrol 3.0Di
Home Language: English
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: Rugged 4x4 fitment

Post by DaleB »

In the middle of a longer trip. So had the time in the karoo to check odo against road markers. I get a 10% under on odo. So I now multiply the distance by 1.11 to get true distance. With this factor my fuel consumption moves around the 12 to 100 mark. Slightly under or over depending on wind direction. This was at a nice constant 120... so, quite fast for me but with an offset front cross wind from the front.

Seems nissan has very poor QC on speedo units...
Tommie
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 27 Dec 2011 18:51
Full Name: Tommie Watkins
Nickname: Tommie
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afr
Been thanked: 29 times

Re: Rugged 4x4 fitment

Post by Tommie »

Dag Maats.

Ai is ek verheug om die stukkke blye nuus met julle te kan deel. Ek het onlangs n Ford Ranger 3.2 4x4 gekoop by n vriend van my. Nou goed di feit dat ek die Ford gekoop het is nie die blye boodskap nie, maar hier volg die blye boodskap. Die Ford het air suspension in gekry agter gefit deur n sekere handelaar. Maar dit was hilux lugsakke gewees en nie vir n Ranger nie. Die gevolg was dat hulle geskeer het. Ek het toe onthou dat ek iewers op die forum gelees het van Rugged 4x4. Gee toe vir my Vroutjie die opdrag om hulle te bel, aangesien ek in die Noord Kaap is. Dadelik het Riaan met vriendelike diens die volgende dag uitgekom, gekyk wat verkeerd is, terug gery Boksburg toe, en die regte Ranger parte gekry, en dit nogal so gedoen dat ek glad nie vir die parte hoef te betaal nie. Magtig dit gebeur nie meer met ons mense nie! Die rede vir my skrywe is twee ledig. EERSTENS? Riaan baie dankie jy het werklik goeie diens gelewer en jou eerlikheid gaan van jou besigheid n sukses maak. TWEEDENS. Dit is nie die eerste keer dat die forum vir my goeie mense en antwoorde stuur nie.

Maats ondersteun vir Riaan, eerlikheid is min in ons besigheids wereld. Ek het net vir sy arbeid en petrol betaal.

Riaan nogmaals baie dankie, ek waardeer jou baie
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Rugged 4x4 fitment

Post by Tinus lotz »

:salute: :salute: :thumbup:
Post Reply

Return to “22. 4x4 Suppliers/Installers”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests