Recovery Gear & Points
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2184
- Joined: 21 Jun 2011 18:55
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Location: Pretoria
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Re: Recovery Gear & Points
Soos belowe, hier is RopeWorld se pryslys en hulle kontak details.
Hulle werk nog aan die gesertifiseerde etikette vir die toue. So ek stel voor dat dit eers bevestig word voordat enige bestellings geplaas word.
Ek sal wel more by die opleidingsdag van die toue beskikbaar hê om vir julle te wys.
Hulle werk nog aan die gesertifiseerde etikette vir die toue. So ek stel voor dat dit eers bevestig word voordat enige bestellings geplaas word.
Ek sal wel more by die opleidingsdag van die toue beskikbaar hê om vir julle te wys.
Last edited by Jorrie on 26 Apr 2013 17:36, edited 1 time in total.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
- Posts: 2629
- Joined: 11 Jul 2011 10:54
- Full Name: Alexander Roux
- Nickname: Calculator
- Home Town: Johannesburg
- Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro" - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 241 times
Re: Recovery Gear & Points
Hi Jorrie
Ek vermoed die attachment het nie aangebly nie?
Groete
Ek vermoed die attachment het nie aangebly nie?
Groete
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2184
- Joined: 21 Jun 2011 18:55
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Location: Pretoria
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Re: Recovery Gear & Points
Hi Alex, ek het dit af gehaal en weer in jpg formaat gepost.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
- Posts: 2629
- Joined: 11 Jul 2011 10:54
- Full Name: Alexander Roux
- Nickname: Calculator
- Home Town: Johannesburg
- Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro" - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 241 times
Re: Recovery Gear & Points
Hi Jorrie
Ek stel belang in die tou, die kinetic en die bridal asb.
Sal jou kontak.
Maar ek is nie seker van die lengte nie. Miskien vir die wat more na die opleiding toe gaan, vind asb uit wat saakmaak m.b.t. die lengte van die tou?
Bv. 9 meter of 12 meter. Wat is beter? / en hoekom?
Ek stel belang in die tou, die kinetic en die bridal asb.
Sal jou kontak.
Maar ek is nie seker van die lengte nie. Miskien vir die wat more na die opleiding toe gaan, vind asb uit wat saakmaak m.b.t. die lengte van die tou?
Bv. 9 meter of 12 meter. Wat is beter? / en hoekom?
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
- Jorrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2184
- Joined: 21 Jun 2011 18:55
- Full Name: Jacobus Jordaan
- Nickname: Jorrie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
- Home Language: English/Afrikaans
- Location: Pretoria
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 165 times
Re: Recovery Gear & Points
Alex
Sal so maak. Kom kyk eers hoe lyk myne. Dan kan jy self besluit en bestel en ek kan dit vir jou saambring uit Kaap uit.
Sal so maak. Kom kyk eers hoe lyk myne. Dan kan jy self besluit en bestel en ek kan dit vir jou saambring uit Kaap uit.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 987 times
Re: Recovery Gear & Points
Jorrie dankie vir jou moeite. Daai pryse lyk glad nie sleg nie.
Alex, wat sleep aanbetref: Ek is onder die indruk die wet laat 'n maksimum van 3.5m of 4m toe vir sleep op die pad. Dit is waarvoor my tou die meeste gebruik word, maar myne is 5m en ek is nog nooit moeilikheid gegee daaroor nie.
Dit geld natuurlik net vir op die pad, in die veld is daar nognie reels nie. Maar daar is tye wat die langste tou wat jy kan kry nie lank genoeg gaan wees nie, en daar gaan ander tye wees wat hy te lank gaan wees. As jy die plek het, kry 'n 5m en 'n 10m tou.
Vir snatching dink ek langer is beter, maar ek dink ook 'n 13t tou is bietjie te sterk, en sou 'n 9t snatch-tou voorstel?
Die ding is dat met 'n snatch-recovery MOET die tou die swakste element wees, en bitter min karre se recovery punte is sterker as 9t. Nou sit jy self lekker sterk punte op jou eie kar, maar wat is op die kar wat jy probeer recover?
Alex, wat sleep aanbetref: Ek is onder die indruk die wet laat 'n maksimum van 3.5m of 4m toe vir sleep op die pad. Dit is waarvoor my tou die meeste gebruik word, maar myne is 5m en ek is nog nooit moeilikheid gegee daaroor nie.
Dit geld natuurlik net vir op die pad, in die veld is daar nognie reels nie. Maar daar is tye wat die langste tou wat jy kan kry nie lank genoeg gaan wees nie, en daar gaan ander tye wees wat hy te lank gaan wees. As jy die plek het, kry 'n 5m en 'n 10m tou.
Vir snatching dink ek langer is beter, maar ek dink ook 'n 13t tou is bietjie te sterk, en sou 'n 9t snatch-tou voorstel?
Die ding is dat met 'n snatch-recovery MOET die tou die swakste element wees, en bitter min karre se recovery punte is sterker as 9t. Nou sit jy self lekker sterk punte op jou eie kar, maar wat is op die kar wat jy probeer recover?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 987 times
Re: Recovery Gear & Points
rvanrooyen wrote:Thanks, Peter.
Do we have any reference to a video or illustration of how to use the standard fittings at the back off the Patrol for recovery? I have a half circle type fitting just under the back door, but what and how to use it I don't have a clue.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Stefan
- Moderator
- Posts: 1692
- Joined: 28 Apr 2009 08:43
- Full Name: Stefan de Villiers
- Nickname: Stefan
- Home Town: Bothasig, Cape Town
- Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Location: Cape Town
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: Recovery Gear & Points
Is it the standard 1/2 circle "recovery" loop? I would recover a BMX with that. Do yourself a favour and undo the bolts then have a look at the thickness of the metal and the welds holding it in place.rvanrooyen wrote:Thanks, Peter.
Do we have any reference to a video or illustration of how to use the standard fittings at the back off the Patrol for recovery? I have a half circle type fitting just under the back door, but what and how to use it I don't have a clue.
- offroadbiker
- Moderator
- Posts: 2842
- Joined: 25 Jul 2012 08:36
- Full Name: Dirk de Clerk
- Nickname: ORB
- Home Town: Krugersdorp
- Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
- Home Language: Afrikaans/English
- Location: Krugersdorp
- Has thanked: 186 times
- Been thanked: 262 times
Re: Recovery Gear & Points
Stel defnitief belang, maar sal wag vir daai etikette, weet as nie op is kan dit teen jou tel in die Fundi en ande "kompetisies" of "fun days"Jorrie wrote:Soos belowe, hier is RopeWorld se pryslys en hulle kontak details.
Hulle werk nog aan die gesertifiseerde etikette vir die toue. So ek stel voor dat dit eers bevestig word voordat enige bestellings geplaas word.
Ek sal wel more by die opleidingsdag van die toue beskikbaar hê om vir julle te wys.
Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
- Mark Greenhill
- Senior Member
- Posts: 218
- Joined: 16 Feb 2012 21:36
- Full Name: Mark Greenhill
- Nickname: Mark
- Home Town: Greenstone
- Current 4x4: 2004 Nissan Patrol GU Y61
- Home Language: English
- Location: Greenstone (Edenvale / Modderfontein) Johannesburg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Recovery Gear & Points
Hi All
Can anyone advise what equipment and ratings I should consider buying from Jorrie/rope world?
Can anyone advise what equipment and ratings I should consider buying from Jorrie/rope world?
Mark Greenhill
2001 Nissan Patrol 4500 GRX
2001 Nissan Patrol 4500 GRX
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests