TD42 TDI
- Louis Nel
- Senior Member
- Posts: 105
- Joined: 12 Sep 2016 18:33
- Full Name: Louis Nel
- Nickname: Louis
- Home Town: Vryheid
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4.5 GRX Manual
- Home Language: Afrikaans
- Location: Vryheid
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 9 times
TD42 TDI
Hello all.
Net kom uitvind of eenige iemand n good condition td42 tdi engine het wat hulle will virkoop of swap.
Ek het n TB45E in my Patrol wat ek graag wil uithaal vir n diesel.
Al rede hkm ek dit wil doen is want diesel in my oe is maar beter vir offroad viral as dit by water crossings kom.
En overall net n sterker engine.
As eenige iemand van iets hoor lat weet maar asb.
Ek sal virkies om te swap want ek wil graag die cash gebruik wat ek het om die TD42 TDI mooi in te kry ens.
Wil nie nog engine koop ook nie :)
Edit* Oh ja ek moet se ook, my TB45E het bietjie van n warm word history wat ek al voorheen oor gepost het maar ek het
toe sy mooilikheid uitgesort. Die radiator wat ek lat bou het vir hom se flow was te vining en bo op dit het ek uitgevind dat
die cylinderhead het gekraak was. So ek het maar oe toe geknuip en n Rad + nuwe Head van Japan af lat kom. Na die 21 days wating time alles ingesit en ek was sover 3 keer NRB toe met hom en dit lyk my sy kak is op n einde. Ek het die engine try Labour ook deur 5de rat optraande te ry teen so 70 - 80km/h met aircon aan en sy bly net mooi onder Half.
So ja dis dit, lat weet groot asb as iemand van iets hoor.
Thanks
Net kom uitvind of eenige iemand n good condition td42 tdi engine het wat hulle will virkoop of swap.
Ek het n TB45E in my Patrol wat ek graag wil uithaal vir n diesel.
Al rede hkm ek dit wil doen is want diesel in my oe is maar beter vir offroad viral as dit by water crossings kom.
En overall net n sterker engine.
As eenige iemand van iets hoor lat weet maar asb.
Ek sal virkies om te swap want ek wil graag die cash gebruik wat ek het om die TD42 TDI mooi in te kry ens.
Wil nie nog engine koop ook nie :)
Edit* Oh ja ek moet se ook, my TB45E het bietjie van n warm word history wat ek al voorheen oor gepost het maar ek het
toe sy mooilikheid uitgesort. Die radiator wat ek lat bou het vir hom se flow was te vining en bo op dit het ek uitgevind dat
die cylinderhead het gekraak was. So ek het maar oe toe geknuip en n Rad + nuwe Head van Japan af lat kom. Na die 21 days wating time alles ingesit en ek was sover 3 keer NRB toe met hom en dit lyk my sy kak is op n einde. Ek het die engine try Labour ook deur 5de rat optraande te ry teen so 70 - 80km/h met aircon aan en sy bly net mooi onder Half.
So ja dis dit, lat weet groot asb as iemand van iets hoor.
Thanks
You Can With a Nissan
- Michael
- Moderator
- Posts: 2479
- Joined: 05 Mar 2014 14:39
- Full Name: Michael
- Nickname: Steyn
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: Afrikaans
- Location: Centurion, PTA
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 336 times
Re: TD42 TDI
Louis, daai engines is nogals skaars.
Laat weet my as jy nie reg kom nie, ek kan vir jou n 130kw 350Nm engine bou vir R65,000. Dis dan n splinter newe kompleet engine van onder tot bo
Laat weet my as jy nie reg kom nie, ek kan vir jou n 130kw 350Nm engine bou vir R65,000. Dis dan n splinter newe kompleet engine van onder tot bo
"The Just shall live by Faith" Rom1:17
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
- Louis Nel
- Senior Member
- Posts: 105
- Joined: 12 Sep 2016 18:33
- Full Name: Louis Nel
- Nickname: Louis
- Home Town: Vryheid
- Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4.5 GRX Manual
- Home Language: Afrikaans
- Location: Vryheid
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 9 times
Re: TD42 TDI
So dit sal dan n kompleet nuwe TD42 TDI wees?
En nog n vraag wat ek moet vra, As ek nou van n 4.5 petrol na die Diesel to gan, gan ek eenige iets aan die
diffs en goed moet doen om optemaak vir die ratios of is dit nie regtig n probleem vir die patrols nie?
En dan die Ratkas ook, Bout hy net eenvoudig vas op die 4.2 of is daar n adaptor plate noodig ens?
En nog n vraag wat ek moet vra, As ek nou van n 4.5 petrol na die Diesel to gan, gan ek eenige iets aan die
diffs en goed moet doen om optemaak vir die ratios of is dit nie regtig n probleem vir die patrols nie?
En dan die Ratkas ook, Bout hy net eenvoudig vas op die 4.2 of is daar n adaptor plate noodig ens?
You Can With a Nissan
- Michael
- Moderator
- Posts: 2479
- Joined: 05 Mar 2014 14:39
- Full Name: Michael
- Nickname: Steyn
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: Afrikaans
- Location: Centurion, PTA
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 336 times
Re: TD42 TDI
Ja dis kompleet TD42 met die volgende gedoen
Nuwe sleeves, pistons, head, bearings, reconditioned pomp met boost compensator, reconditioned injectors, turbo manifold, nuwe turbo en flywheel.
So ver ek weet is die diffs dieselfde, maar jy gaan moet n diesel se ratkas kry anders gaan jy nie lekker ry nie.
Nuwe sleeves, pistons, head, bearings, reconditioned pomp met boost compensator, reconditioned injectors, turbo manifold, nuwe turbo en flywheel.
So ver ek weet is die diffs dieselfde, maar jy gaan moet n diesel se ratkas kry anders gaan jy nie lekker ry nie.
"The Just shall live by Faith" Rom1:17
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
- SJC
- Patrolman 1000+
- Posts: 3201
- Joined: 23 Nov 2014 14:20
- Full Name: SJC
- Nickname: Fanus
- Home Town: Nelspruit
- Current 4x4: 4.2 GQ (TB42)
- Home Language: Afrikaans/English
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 172 times
Re: TD42 TDI
Ek is onder die indruk dat die tb45 manual en die td42 manual dieselfde ratkas het, of ten minste dieselfde ratkas ratio's het? FS5R50B ?Michael wrote:... jy gaan moet n diesel se ratkas kry anders gaan jy nie lekker ry nie.
Last edited by SJC on 19 Sep 2017 20:19, edited 1 time in total.
1996 Nissan Patrol 4.2 SGL
- Michael
- Moderator
- Posts: 2479
- Joined: 05 Mar 2014 14:39
- Full Name: Michael
- Nickname: Steyn
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: Afrikaans
- Location: Centurion, PTA
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 336 times
Re: TD42 TDI
Ek glo nie Fanus, dis of die diffs of die ratkaste wat verskil en so ver ek kan sien is die diffs dieselfde
- Attachments
-
- IMG-20170913-WA0002.jpg (223.64 KiB) Viewed 4087 times
"The Just shall live by Faith" Rom1:17
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
- SJC
- Patrolman 1000+
- Posts: 3201
- Joined: 23 Nov 2014 14:20
- Full Name: SJC
- Nickname: Fanus
- Home Town: Nelspruit
- Current 4x4: 4.2 GQ (TB42)
- Home Language: Afrikaans/English
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 172 times
Re: TD42 TDI
Dit lyk vir my die TD42ti en tb45 is amper 100% dieselfde. (behalwe vir "final drive" ).
Hoe groot effek het "final drive" op die voertuig se "driveabillity"? Hoe groot verskil gaan dit maak as dit nie dieselfde is nie?
Maar 4.2 n/a (soos die 4.2 patrol waens in suid afrika) en 4.5 is dan nie dieselfde nie... alhoewel sy "final drive" ratio dieselfde as 4.5 sin is ...
Info hier gekry: http://www.grungle.com/specifications.html
Hoe groot effek het "final drive" op die voertuig se "driveabillity"? Hoe groot verskil gaan dit maak as dit nie dieselfde is nie?
Maar 4.2 n/a (soos die 4.2 patrol waens in suid afrika) en 4.5 is dan nie dieselfde nie... alhoewel sy "final drive" ratio dieselfde as 4.5 sin is ...
Info hier gekry: http://www.grungle.com/specifications.html
1996 Nissan Patrol 4.2 SGL
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1068 times
- Been thanked: 986 times
Re: TD42 TDI
In die GU's het die TB42 en TD42 dieselfde ratverhoudings en final drives gebruik.
Ek dink die karakters van die twee bogenoemde enjins is omtrent so eenders as wat 'n diesel en 'n petrol kan wees.
Ek dink die karakters van die twee bogenoemde enjins is omtrent so eenders as wat 'n diesel en 'n petrol kan wees.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- David M
- Patrolman
- Posts: 794
- Joined: 12 Nov 2013 15:13
- Full Name: David Marais
- Nickname: David Marais
- Home Town: Midrand
- Current 4x4: 1998 4.5 GL Patrol
2006 4.2 Td Bakkie (SWAMBO's) - The "Firetruck" - Home Language: English
- Location: Midrand
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 96 times
Re: TD42 TDI
Looking at those gearbox ratios all you need is a TB45E mated to a TD42 N/A gearbox and you will have a beast
There are still places out there!!!! - Daniel Goz - The "Tapam" movie
- ricster
- Patrolman 1000+
- Posts: 5850
- Joined: 13 Jan 2010 11:16
- Full Name: Cedric Warner
- Nickname: Cedric
- Home Town: Alberton Gauteng
- Current 4x4: '99 Nissan Patrol 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: English
- Location: LA..... No not Los Angles ..... Lower Alberton, Gauteng
- Has thanked: 591 times
- Been thanked: 468 times
Re: TD42 TDI
Keep in mind that here in SA we never got the GU Wagon in a TD42T or TD42iT. We do have the GU Pickup in a TD42, TD42T and TD42iT ( not 100% sure about the TD42T though - i = intercooler )
The Wagon and Pick up have different G/box ratios as far as I know.
The Wagon and Pick up have different G/box ratios as far as I know.
Regards
Cedric
Nissan Patrol GL 4.2 Diesel Turbo (Iron Maiden)
Nissan SANI 3.0 V6 4x4 (SOLD)
Isuzu KB 280 DT 2x4 ('ol Smokey) - SOLD
Suzuki TL 1000R "V twin" (Growler) - SOLD
Cedric
Nissan Patrol GL 4.2 Diesel Turbo (Iron Maiden)
Nissan SANI 3.0 V6 4x4 (SOLD)
Isuzu KB 280 DT 2x4 ('ol Smokey) - SOLD
Suzuki TL 1000R "V twin" (Growler) - SOLD
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests