'n Morsige affêre

Engines and Engine Systems
Ds J
Senior Member
Senior Member
Posts: 134
Joined: 23 Oct 2016 12:19
Full Name: Jaap Steenkamp
Nickname: Ds J
Home Town: Stella
Current 4x4: 1985 Hilux 4x4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by Ds J »

Hiehie - ek kan dit gerus maar probeer. Erger as wat dit was kan dit nie wees nie. Ek het vanmiddag na kerk die motorhuis se vloer geskrop om die ergste skade te beperk.
User avatar
ChristoSlang
Patrolman
Patrolman
Posts: 851
Joined: 07 Apr 2009 16:54
Full Name: Christo van Rensburg
Nickname: ChristoSlang
Home Town: Pretoria, ZA
Current 4x4: Nissan 4.2 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Garsfontein, Pretoria
Has thanked: 17 times
Been thanked: 116 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by ChristoSlang »

Daai twee oliefilters teen die kant van die TD42 enjin maak my moedeloos. Elke keer beplan ek die ruilproses haarfyn, maar meestal loop dinge ernstig skeef..
Groot skaam
Groot skaam
Ashamed.gif (827.18 KiB) Viewed 3214 times
Christo (the snake man)
1998 4.2 GL Patrol (Chuck Norris)
2007 350Z twin-turbo coupe (Batmobile)
Image
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3188
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by SJC »

Ja, hou maar 'n emmer sand byderhand vir die olie wat op die rylaan mors...

....en "safety glasses" vir die stukkies droe modder wat in mens se oë val. :lol:
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
Ds J
Senior Member
Senior Member
Posts: 134
Joined: 23 Oct 2016 12:19
Full Name: Jaap Steenkamp
Nickname: Ds J
Home Town: Stella
Current 4x4: 1985 Hilux 4x4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by Ds J »

ChristoSlang wrote:Daai twee oliefilters teen die kant van die TD42 enjin maak my moedeloos. Elke keer beplan ek die ruilproses haarfyn, maar meestal loop dinge ernstig skeef.
My plan vir die volgende diens is om gate in die filters te slaan en hulle te laat leegloop voor ek hulle afhaal.
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by Michael »

Ds J wrote:
ChristoSlang wrote:Daai twee oliefilters teen die kant van die TD42 enjin maak my moedeloos. Elke keer beplan ek die ruilproses haarfyn, maar meestal loop dinge ernstig skeef.
My plan vir die volgende diens is om gate in die filters te slaan en hulle te laat leegloop voor ek hulle afhaal.
Ja hierso is waar daar altyd n gemors is.
My beste plan is om maar n groot bak onder die voorste propshaft universal te sit en die filter so vinnig as moontlik los te draai van bo af en hom uit te haal so langs die diesel filter verby. Van onder af wil ek nie eers probeer nie........ :lol:
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
petrol
Senior Member
Senior Member
Posts: 172
Joined: 26 Nov 2012 19:14
Full Name: Martin Koorts
Nickname: Martin
Home Town: Centurion
Current 4x4: 2000 Patrol 4.5 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by petrol »

Olie filters ruil op alle engines is gewoonlik n gemors maar kan net die gemors dink op die 4.2 diesels. Wat ek altyd doen, tap olie af dan draai sump plug net met hand so halfpad terug, start engine sonder olie vir so 5 sekondes en sien daar is olie filters leeg gepomp, ruil nou filters sonder om te mors, draai weer sump plug uit sodat olie van oliefilters gedryn kan word.
Anthony Forgey
Senior Member
Senior Member
Posts: 466
Joined: 07 Apr 2016 09:46
Full Name: Anthony Forgey
Nickname: Anthony
Home Town: Randburg
Current 4x4: 98 4.2D (turbo'd)
Home Language: English
Has thanked: 146 times
Been thanked: 186 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by Anthony Forgey »

petrol wrote:Olie filters ruil op alle engines is gewoonlik n gemors maar kan net die gemors dink op die 4.2 diesels. Wat ek altyd doen, tap olie af dan draai sump plug net met hand so halfpad terug, start engine sonder olie vir so 5 sekondes en sien daar is olie filters leeg gepomp, ruil nou filters sonder om te mors, draai weer sump plug uit sodat olie van oliefilters gedryn kan word.
if this works it will be brilliant!
Intelligence is measured in smarts, stature is measured in hearts
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: 'n Morsige affêre

Post by Kagiso II »

ek verstaan nie die probleem nie ??
'n man wattie nie olie lyk en ruik as hy [kastag] aan ie kar gwerk het 'ie se vrou dink hy lieg vir haar.
mens doen so een keer per 100 000 km ratkasse se olies op n Patrol .. dit van my 3 jaar maar die gewone siel vat VYF jaar tussen ruile [en meeste hat dan hoeka al n anner mouster aangeskaf ] Sooooo, EEN olie stink in vyf jaar klink vir my na "good going" :oldtimer: :oldtimer:

[Moruti .. my bydrae tot jou grappige storie :biggrin: :lol: :rolling:
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
ChristoSlang
Patrolman
Patrolman
Posts: 851
Joined: 07 Apr 2009 16:54
Full Name: Christo van Rensburg
Nickname: ChristoSlang
Home Town: Pretoria, ZA
Current 4x4: Nissan 4.2 GL Patrol
Home Language: Afrikaans
Location: Garsfontein, Pretoria
Has thanked: 17 times
Been thanked: 116 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by ChristoSlang »

petrol wrote:Olie filters ruil op alle engines is gewoonlik n gemors maar kan net die gemors dink op die 4.2 diesels. Wat ek altyd doen, tap olie af dan draai sump plug net met hand so halfpad terug, start engine sonder olie vir so 5 sekondes en sien daar is olie filters leeg gepomp, ruil nou filters sonder om te mors, draai weer sump plug uit sodat olie van oliefilters gedryn kan word.
My laaste pogings was om Chuck teen 'n linkerhelling te parkeer sodat die filters leegloop voor ek hulle ruil. Daarna het ek die plan omgekeer en hom teen 'n regterhelling parkeer sodat die olie nie by die filters uitloop wanneer ek hulle afhaal nie. Nie een van daai planne was juis suksesvol nie - die olie het maar steeds maar net oral uitgestroom.

Ek gaan verseker die "filters leegpomp" ding volgende keer doen...
Christo (the snake man)
1998 4.2 GL Patrol (Chuck Norris)
2007 350Z twin-turbo coupe (Batmobile)
Image
Wilkie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1402
Joined: 24 Feb 2014 15:33
Full Name: Errol Wilken
Nickname: Wilkie
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 69 times
Been thanked: 92 times

Re: 'n Morsige affêre

Post by Wilkie »

I cant believe you oaks with the koorstene battle so much just to drain oil and filters.......must say then this one is for the petrol heads :salute: :thumbup:
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests