Frans Fourie (Tour de Frans op hierdie forum).
Ek weet baie ouens is baie gelukkig met Vanderlinde, maar ek het by hulle nog net swak diens en teleurstellende verbeterings gehad.
Engine conversion on Patrol 4.5
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
- Michael
- Moderator
- Posts: 2479
- Joined: 05 Mar 2014 14:39
- Full Name: Michael
- Nickname: Steyn
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: Afrikaans
- Location: Centurion, PTA
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 336 times
Re: Engine conversion on Patrol 4.5
Jannie wat die manne se stem ek ook mee saam.
Ombouings is baie duur en is beter en koop n diesel as om een te bou.
N nuut oorgeboude TD42 wat ge turbo is gaan jou R65,000 kos en dan is dit sonder exhaust, intercooler en Madman......so dit klomp geld. Ek kry met myne 7.5km/L en swakste verbruik ooit was 6km/L met n groot trailer.
Soos Peter se dis nie veel betee as jou 5.3 nie, maar +- R80,000 is baie brandstof vir n 4.5.
Die twee karre ry heeltemal anders so hang maar af wat presies jy soek.
Vir sleep is die diesel baie lekker, maar vir regmaak as iets vout gaan nie so lekker nie.
Ombouings is baie duur en is beter en koop n diesel as om een te bou.
N nuut oorgeboude TD42 wat ge turbo is gaan jou R65,000 kos en dan is dit sonder exhaust, intercooler en Madman......so dit klomp geld. Ek kry met myne 7.5km/L en swakste verbruik ooit was 6km/L met n groot trailer.
Soos Peter se dis nie veel betee as jou 5.3 nie, maar +- R80,000 is baie brandstof vir n 4.5.
Die twee karre ry heeltemal anders so hang maar af wat presies jy soek.
Vir sleep is die diesel baie lekker, maar vir regmaak as iets vout gaan nie so lekker nie.
"The Just shall live by Faith" Rom1:17
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
-
- Patrolman 1000+
- Posts: 1402
- Joined: 24 Feb 2014 15:33
- Full Name: Errol Wilken
- Nickname: Wilkie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 92 times
Re: Engine conversion on Patrol 4.5
More Jannie kyk ek dink jy moet by die begin begin...kyk dat alles op die enjin in spec is
die petrol pomp drukking
die petrol pomp filter is vervang
die HT drade
die lug filter
al die klein goedtjies... 1 persent krag meer hier een persent meer daar deur al die klein goedtjies
watter grote bande het jy op die Patrol....
Maar as jy n conversation wil doen dan is die enjin koop die goedkoopste part wat jy koop...en voor jy die hare uit jou oe uit vee is jy R100 000.00 uit die sak uit
trust me jy gaan nie daai geld terug kry die dag as jy die kar wil verkoop nie....
ek gaan my 4.5 nou begin probeer verbeter sonder om betroubaarheid te vir minder en wil dit in stappe doen met voor en na resultate
sal op forum post soos ek aangaan
die petrol pomp drukking
die petrol pomp filter is vervang
die HT drade
die lug filter
al die klein goedtjies... 1 persent krag meer hier een persent meer daar deur al die klein goedtjies
watter grote bande het jy op die Patrol....
Maar as jy n conversation wil doen dan is die enjin koop die goedkoopste part wat jy koop...en voor jy die hare uit jou oe uit vee is jy R100 000.00 uit die sak uit
trust me jy gaan nie daai geld terug kry die dag as jy die kar wil verkoop nie....
ek gaan my 4.5 nou begin probeer verbeter sonder om betroubaarheid te vir minder en wil dit in stappe doen met voor en na resultate
sal op forum post soos ek aangaan
- David M
- Patrolman
- Posts: 794
- Joined: 12 Nov 2013 15:13
- Full Name: David Marais
- Nickname: David Marais
- Home Town: Midrand
- Current 4x4: 1998 4.5 GL Patrol
2006 4.2 Td Bakkie (SWAMBO's) - The "Firetruck" - Home Language: English
- Location: Midrand
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 96 times
Re: Engine conversion on Patrol 4.5
The next time you come to the big smoke leave it at professor Graham for a while.Wilkie wrote:More Jannie kyk ek dink jy moet by die begin begin...kyk dat alles op die enjin in spec is
die petrol pomp drukking
die petrol pomp filter is vervang
die HT drade
die lug filter
al die klein goedtjies... 1 persent krag meer hier een persent meer daar deur al die klein goedtjies
watter grote bande het jy op die Patrol....
At 280 000 km either your fuel pump is not giving enough pressure or has already been replaced with an incorrect one. This alone for under R 1 k is going to make those hills flatten out. Then as Errol says all the other small things and I reckon you may be smiling for very little money.
My 4.5 has all the bells and whistles done including gasflow, exhaust. air filter etc etc but the single thing that made the biggest difference was the fuel pump.
There are still places out there!!!! - Daniel Goz - The "Tapam" movie
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests