3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
-
- Senior Member
- Posts: 134
- Joined: 23 Oct 2016 12:19
- Full Name: Jaap Steenkamp
- Nickname: Ds J
- Home Town: Stella
- Current 4x4: 1985 Hilux 4x4
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Goeiemôre Patrolers!
(http://www.autotrader.co.za/used-cars/n ... 40480f4d62 )
Ek wil graag hierdie ^ Patrol aanskaf, maar dis een van die handgranaatmodelle. Die verkoopsman het hom gister naby Kaapstad gaan haal en tot in Newcastle gery sonder enige probleme. Die enjin was nog nooit oop nie en hulle is besig om pakstukke (gaskets) op die turbo te vervang.
Nou is die vrae:
1) Watter ander manier/e is daar om vas te stel of die enjin al warm geword het?
2) Hier op die forum het ek gelees van 'n olieontleding - waar kan ek dit laat doen?
Dankie vir die geduld en hulp!
(http://www.autotrader.co.za/used-cars/n ... 40480f4d62 )
Ek wil graag hierdie ^ Patrol aanskaf, maar dis een van die handgranaatmodelle. Die verkoopsman het hom gister naby Kaapstad gaan haal en tot in Newcastle gery sonder enige probleme. Die enjin was nog nooit oop nie en hulle is besig om pakstukke (gaskets) op die turbo te vervang.
Nou is die vrae:
1) Watter ander manier/e is daar om vas te stel of die enjin al warm geword het?
2) Hier op die forum het ek gelees van 'n olieontleding - waar kan ek dit laat doen?
Dankie vir die geduld en hulp!
- georgeb
- Patrolman
- Posts: 850
- Joined: 07 Apr 2009 16:56
- Full Name: George Brittnell
- Nickname: georgeb
- Home Town: Hartbeespoort
- Current 4x4: 2004 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 98 times
- Been thanked: 93 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Dagsê Ds J
Ek is nie seker van die antwoorde op jou tegniese vrae nie - wat ek weet is dat heelwat "handgranaat" eienaars al lang trane gehuil het...
Kyk hierna: https://www.facebook.com/groups/4x4koopverkoop/ - hierdie is "bullet proof" - ek ken die eienaar persoonlik en daardie 4.8 is in 'n skitterende toestand.
Ek is nie seker van die antwoorde op jou tegniese vrae nie - wat ek weet is dat heelwat "handgranaat" eienaars al lang trane gehuil het...
Kyk hierna: https://www.facebook.com/groups/4x4koopverkoop/ - hierdie is "bullet proof" - ek ken die eienaar persoonlik en daardie 4.8 is in 'n skitterende toestand.
Groete/Regards,
George Brittnell
George Brittnell
- Alex Roux
- Patrolman 1000+
- Posts: 2629
- Joined: 11 Jul 2011 10:54
- Full Name: Alexander Roux
- Nickname: Calculator
- Home Town: Johannesburg
- Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro" - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 241 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Dit is presies dieselfde jaarmodel en trimmings as wat ek gekoop het destyds.
My probleem met die ZD30 is dat die skade kumulatief van aard is. Stadig maar seker, tot die piston genoeg gehad het.
Wat ek sou wou weet is hoeveel km het hy reeds met EGT gery, en op hoeveel km was dit ingesit.
Sonder egt, weet ek nie van 'n direct injection ZD30 wat al veby 200,000 gekom het nie.
As dit ek was, bly ek weg.
My probleem met die ZD30 is dat die skade kumulatief van aard is. Stadig maar seker, tot die piston genoeg gehad het.
Wat ek sou wou weet is hoeveel km het hy reeds met EGT gery, en op hoeveel km was dit ingesit.
Sonder egt, weet ek nie van 'n direct injection ZD30 wat al veby 200,000 gekom het nie.
As dit ek was, bly ek weg.
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1068 times
- Been thanked: 986 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Google "oil analysis", daar is baie laboratoriums wat dit doen.
Maar in terme van die hand granaat, gaan dit jou nie help nie. En myns insiens is daar niks wat kan help wat koste effekfief is nie. Want die enigste manier om regtig seker te wees is om dke enjin oor te bou met nuwe suiers en head. En selfs dan kan jy dalk meer skade veroorsaak...
Maar in terme van die hand granaat, gaan dit jou nie help nie. En myns insiens is daar niks wat kan help wat koste effekfief is nie. Want die enigste manier om regtig seker te wees is om dke enjin oor te bou met nuwe suiers en head. En selfs dan kan jy dalk meer skade veroorsaak...
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Senior Member
- Posts: 134
- Joined: 23 Oct 2016 12:19
- Full Name: Jaap Steenkamp
- Nickname: Ds J
- Home Town: Stella
- Current 4x4: 1985 Hilux 4x4
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Goeienaand,
Dankie vir al die antwoorde. Julle maak dit regtig 'n tranerige saak aan my kant
George, as ek 'n 4.8 kon kos gee sou ek dit onmiddelik gedoen het maar dit kan nie. Die arme ding sal aan dieselonttrekking ly! Daarom neul ek so oor 'n 4.2TD of 'n 3.0.
Ek sal hierdie een laat toets en laat weet.
Dankie vir al die antwoorde. Julle maak dit regtig 'n tranerige saak aan my kant
George, as ek 'n 4.8 kon kos gee sou ek dit onmiddelik gedoen het maar dit kan nie. Die arme ding sal aan dieselonttrekking ly! Daarom neul ek so oor 'n 4.2TD of 'n 3.0.
Ek sal hierdie een laat toets en laat weet.
- SJC
- Patrolman 1000+
- Posts: 3201
- Joined: 23 Nov 2014 14:20
- Full Name: SJC
- Nickname: Fanus
- Home Town: Nelspruit
- Current 4x4: 4.2 GQ (TB42)
- Home Language: Afrikaans/English
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 172 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Mbt oorspronklike vraag: is daar nie wel prosedures of modifikasies wat gedoen kan word om so motor te beveilig nie?
Ek was onder die indruk dat daar wel is...
Ek was onder die indruk dat daar wel is...
1996 Nissan Patrol 4.2 SGL
-
- Senior Member
- Posts: 134
- Joined: 23 Oct 2016 12:19
- Full Name: Jaap Steenkamp
- Nickname: Ds J
- Home Town: Stella
- Current 4x4: 1985 Hilux 4x4
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Die Mad man sensorsisteem is een van die sake wat baie help maar dit kan nie gedoende skade optel of hokslaan nie. Daarom vra ek na ander maniere.SJC wrote:Mbt oorspronklike vraag: is daar nie wel prosedures of modifikasies wat gedoen kan word om so motor te beveilig nie?
Ek was onder die indruk dat daar wel is...
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1068 times
- Been thanked: 986 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Fanus, daar is 'n reeks modifikasies wat verdere skade amper heeltemal voorkom.SJC wrote:Mbt oorspronklike vraag: is daar nie wel prosedures of modifikasies wat gedoen kan word om so motor te beveilig nie?
Ek was onder die indruk dat daar wel is...
Maar daar is niks wat die klok kan terugdraai op skade wat reeds gebeur het nie.
As die ontbrandingstemperature in 'n enjin te hoog gaan, gaan aluminium deur 'n verandering in kristalstruktuur. Elke keer wat dit gebeur, word daardie stuk materiaal baie verswak.
Op die ou end kan hy so swak wees dat selfs gewone gebruik op 'n dag te veel word.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6017
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1068 times
- Been thanked: 986 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Ek is nog steeds van mening dat daar min verskil in die totale eienaarskap-koste tussen 'n diesel en 'n petrol is.Ds J wrote:Goeienaand,
Dankie vir al die antwoorde. Julle maak dit regtig 'n tranerige saak aan my kant
George, as ek 'n 4.8 kon kos gee sou ek dit onmiddelik gedoen het maar dit kan nie. Die arme ding sal aan dieselonttrekking ly! Daarom neul ek so oor 'n 4.2TD of 'n 3.0.
Ek sal hierdie een laat toets en laat weet.
Wat jy met 'n petrolenjin by die vulstasie betaal, betaal jy met 'n diesel by die werktuigkundige.
Ek het 'n pel met 'n ou diesel Prado. Dis 'n UN-spec kar wat nooit amptelik hier verkoop is nie. Baie basies met 'n 2.8l N/A diesel enjin, hand-opwen vensters, plastiese matte en dies meer.
Die kar gee hom omtrent 10km/l, en amper geen probleme nie, net gewone onderhoud.
My kar is 'n '96 GQ met 'n 4.5 vergasser enjin, en is een van die swaarste karre op sous op hierdie forum. Ek kry min beter as 4.2km/l.
Tog verskil die totale koste tussen die twee karre, gemeet oor 100 000km en insluitende koopprys, veranderinge, versekering, onderhoud, bande en brandstof met net omtrent 30sent/kilometer.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- David M
- Patrolman
- Posts: 794
- Joined: 12 Nov 2013 15:13
- Full Name: David Marais
- Nickname: David Marais
- Home Town: Midrand
- Current 4x4: 1998 4.5 GL Patrol
2006 4.2 Td Bakkie (SWAMBO's) - The "Firetruck" - Home Language: English
- Location: Midrand
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 96 times
Re: 3.0 "Handgranaat" toetse / kontrole
Exactly what Piet says above.
I use my 4.5 Petrol (Patrol that is heaviest on fuel other than the 4.2 Petrol) as a daily driver including appointments during the day and am doing in excess of 20 000 km a year. As I get some advantages from SARS I keep a detailed logbook and costs.
"Total cost of ownership" including purchase price, maintenance, fuel, depreciation and insurance is less than any modern turbodiesel. It is just the phsycological thing of having to pay at the pump but as soon as I factor the rest in I smile.
Have just bought a turbodiesel bakkie and am already in for over R 20 k of unbudgeted expenses and if that engine goes believe me it gets replaced with a 4.5 Petrol engine.
And please do not touch that hand grenade vehicle. It is a gamble with the odds heavily stacked against you. If you must go diesel find a 4.2
I use my 4.5 Petrol (Patrol that is heaviest on fuel other than the 4.2 Petrol) as a daily driver including appointments during the day and am doing in excess of 20 000 km a year. As I get some advantages from SARS I keep a detailed logbook and costs.
"Total cost of ownership" including purchase price, maintenance, fuel, depreciation and insurance is less than any modern turbodiesel. It is just the phsycological thing of having to pay at the pump but as soon as I factor the rest in I smile.
Have just bought a turbodiesel bakkie and am already in for over R 20 k of unbudgeted expenses and if that engine goes believe me it gets replaced with a 4.5 Petrol engine.
And please do not touch that hand grenade vehicle. It is a gamble with the odds heavily stacked against you. If you must go diesel find a 4.2
There are still places out there!!!! - Daniel Goz - The "Tapam" movie
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 33 guests