Nogsteeds die overheating probleem

Engines and Engine Systems
User avatar
TIMKEN
Senior Member
Senior Member
Posts: 51
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 24 times
Been thanked: 5 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by TIMKEN » 09 Oct 2016 12:16

Nou net af van Botswana en het weer probleme gehad dat my 4.8 begin warm te word. Kom ek begin by die begin. Ek het n voorste staal bumber opgesit self gebou. Laas jaar op pad uit vanaf Bains in sentraal Botswana sowat 13h00 tempratuur in panne 39 grade het my voertuig begin warm loop. Naald het amper aan die rooi geraak. Afgekoel geen probleme. Ek moet by se ek het n Nf oktaan boost gebryk wat die oktaan verhoog na 98 wat seer sekerlik n impak sal maak op die engin temp. Desember het ek weer die selfde probleme gehad in Pretoria druk verkeer en Rustenburg met my Jurgens exclusive aan, moet se dit was ook om en by 13h00 en buite temp was ook by die 40 grade. Intussen het ek die voertuig laat diens by Grahem het die antifreeze geruil gedink probleme is op n einde. Ek is Moz toe Conqueror Companion gesleep geen probleme. Het die river trip gedoen geen probleme. Is nou Botswana toe weer met Companion gery tot by Elephant sands geen probleme. Ons is Woensdag in by Nata op pad no Kubu eiland toe waar die probleem weer sy kop uit gesteek het. Op lae spoed dik sand en hoë buite temp begin die temp probleme. Op pad terug het ek agter gekom sy loop warmder as normaal op sekere gedeeltes van die pad bulte hoë revs maar nie teveel bekommer nie want as die revs afkom en kry gelyk pad kom die temp af na normaal. Nabetragting dink ek dit mag dalk wees oor die voorste staal bumper wat die airflow mag belemmer. Wat sal die uitwerking wees van n bonnet scoop om te help om van hitte onslae te raak onder die bonnet veral op lae spoed en hoë revs. Sal dit werk of wat se aanbeveelings het julle.

Wilkie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1307
Joined: 24 Feb 2014 15:33
Full Name: Errol Wilken
Nickname: Wilkie
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
Rebuilding Nissan safari ldv
2004 BMW 3.0D X5
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 57 times
Been thanked: 78 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by Wilkie » 09 Oct 2016 17:10

Het julle nog die oorspronlike manifolds op of het julle branches op gesit,dit kan dalk wees dat die enjin hitte onder die bonnet te hoog word :think: :think: :think:

User avatar
TIMKEN
Senior Member
Senior Member
Posts: 51
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 24 times
Been thanked: 5 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by TIMKEN » 09 Oct 2016 18:05

Nog steeds die oorspronklike manifold

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 6613
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 503 times
Been thanked: 240 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by Tinus lotz » 09 Oct 2016 18:09

Koop n nuwe viscus mater ....hoeveel kilos het joune nou op?

User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 4965
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 189 times
Been thanked: 274 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by Peter Connan » 09 Oct 2016 18:09

Oorverhitting teen lae snelhede dui gewoonlik op 'n probleem by die waaier, viscous of fan shroud Nico.

Maar bumpers kan lugvloei belemmer.

Die probleem met 'n bonnet scoop is daai koue lug kom nie by die radiator uit nie, en jy't nie genoeg spoed om noemenswaardig lug daar deur te suig nie.

Wat ek al gehoor het dalk kan help is om die elektrise waaier vir die air-con so te bedraad dat jy hom met 'n skakelaar kan aansit.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.

User avatar
TIMKEN
Senior Member
Senior Member
Posts: 51
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 24 times
Been thanked: 5 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by TIMKEN » 09 Oct 2016 19:17

118000km. Wat kos n viscous fan.

User avatar
TIMKEN
Senior Member
Senior Member
Posts: 51
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 24 times
Been thanked: 5 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by TIMKEN » 09 Oct 2016 19:29

Is dit normaal dat n viscous op nog so lae kilos kan probleme gee

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 6613
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 503 times
Been thanked: 240 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by Tinus lotz » 09 Oct 2016 20:32

Jong gewoonlik so by 160000 kyk mens na n nuwe een ...muskien jou radiator trek en kyk vir grassaad in aircon een en dalk in radiator....maar as jy stadig ry en warm word is dit viscus miskien feuling maar dalk eerder viscus

Picasso
Senior Member
Senior Member
Posts: 260
Joined: 27 Jul 2014 15:56
Full Name: HS
Nickname: Picasso
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Nissan Patrol
T3 Syncro
Home Language: German
Has thanked: 9 times
Been thanked: 34 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by Picasso » 09 Oct 2016 21:01

Can I please throw a question into the discussions...

The cooling system needs to work the way it was designed including the viscous all the time, every time.

However , would it not make sense to install an overwrite switch as a backup, so that the radiator-fan can be switched manually on and off. ? :think:

User avatar
Louis Nel
Senior Member
Senior Member
Posts: 57
Joined: 12 Sep 2016 18:33
Full Name: Louis Nel
Nickname: Louis
Home Town: Vryheid
Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4.5 GRX Manual
Home Language: Afrikaans
Location: Vryheid
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Nogsteeds die overheating probleem

Post by Louis Nel » 09 Oct 2016 22:44

So gepraat van Manifold, my 4.5 het n TNT Branch op. Maybe add dit ook na my probleem toe, nie daaraan geding nie.
Maar ons gan nou more my timing 5 grade voor TDC draai en kyk wat hy maak.
You Can With a Nissan

Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest