Patrol Pics



Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Vehicle modifications/repairs/rebuilds

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby JoshJ » 25 Mar 2016 21:41

Daai boost is mooi hoog. Myne het ook mos leke hoog geboost. Met die dyno nou die dag. Toe se daai ou vir my hy loop te lean as gevolg van die hoe boost. Hyt myne gecurb op 1bar. En toe begin hy krag maak. Hier by die see loop hy 1.2bar. So as jy hom nie nog feul gaan gee dan gaan jy ook dalk te lean loop.
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
User avatar
JoshJ
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 1037
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Has thanked: 76 times
Been thanked: 84 times
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Swakopmund Namibia
Current 4x4: 2003 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby Michael » 25 Mar 2016 21:55

Fanus jy sal op een of ander manier daai wastegate moet kry om te werk dat jy die boost kan limit anders gaan jou bakkie te lean loop en nie krag maak nie.

Ek sal maar spaar vir n pomp mod en n aneroid/boost compensator laat op sit....dan gaan jy krag maak
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
Michael
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2377
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 134 times
Been thanked: 211 times
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby SJC » 26 Mar 2016 16:23

Michael wrote:Fanus jy sal op een of ander manier daai wastegate moet kry om te werk dat jy die boost kan limit anders gaan jou bakkie te lean loop en nie krag maak nie.

Ek sal maar spaar vir n pomp mod en n aneroid/boost compensator laat op sit....dan gaan jy krag maak


Moet die boost gelimit word om nie te veel te boost nie, of sodat dit nie te laag boost nie?
Wat se verskil sal dit maak as mens die fuel bietjie op stel? Vir ingeval hy nou te lean loop.

Alternatief, is ek lus om die actuator pypie terug te sit en dan te kyk om die boost te vermeerder. In teendeel ek is nogal nuskurig om te sien hoeveel het hy geboost voor die pypie af geblok is. (sal net die egt's moet dop hou)...
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2491
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Has thanked: 72 times
Been thanked: 102 times
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Lowveld
Current 4x4: 4.2TD Pickup & 4500 GRX
Home Language: Afrikaans/English

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby Michael » 26 Mar 2016 17:16

As jy nou nog fuel by sit gaan hy net meer boost en gaan jy nie die mengsel van fuel en air kan reg kry nie.

Sit die pypie terug en maak n toets, ek sal ok laaik om te weet wat hy geboost het
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
Michael
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2377
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 134 times
Been thanked: 211 times
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby SJC » 14 Apr 2016 19:37

Het die pypie terug gesit, hy boost nou net 0.5 bar...
Watse kant moet die actuater pyp(metaal) gebuig word om boost te vermeerder?
(Anders gaan ek die rubber pypie maar net weer blok, ek mis klaar die boost...)
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2491
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Has thanked: 72 times
Been thanked: 102 times
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Lowveld
Current 4x4: 4.2TD Pickup & 4500 GRX
Home Language: Afrikaans/English

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby SJC » 14 Apr 2016 19:56

As ek na hierdie video kyk, lyk dit my die actuator rod moet gebuig word sodat dit korter word?
https://m.youtube.com/watch?v=p12g1PpIcjE
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2491
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Has thanked: 72 times
Been thanked: 102 times
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Lowveld
Current 4x4: 4.2TD Pickup & 4500 GRX
Home Language: Afrikaans/English

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby Michael » 15 Apr 2016 05:41

Ja Fanus, die rod moet korter gemaak word. So enige manier hoe jy hom kan korter kry sal werk
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
Michael
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2377
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 134 times
Been thanked: 211 times
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby SJC » 23 Apr 2016 15:17

SJC wrote:Het die pypie terug gesit, hy boost nou net 0.5 bar...
Watse kant moet die actuater pyp(metaal) gebuig word om boost te vermeerder?
(Anders gaan ek die rubber pypie maar net weer blok, ek mis klaar die boost...)

Die egt's was te hoog op 0.5, het die rod "gemanipuleer" met 'n stukkie flatbar en 'n hammer.. :wink: het hom eers te veel gebuig toe boost hy 1.1 - Het hom toe weer terug gebuig, nou boost hy 0.9 bar. 1 bar as hy hard gedruk word.(harder as wat ek gewoonlik sal ry), normale ry omstandighede gewoonlik onder 0.9bar. EGT's is nou ook onder beheer.. :thumbup:
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2491
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Has thanked: 72 times
Been thanked: 102 times
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Lowveld
Current 4x4: 4.2TD Pickup & 4500 GRX
Home Language: Afrikaans/English

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby SJC » 05 Jul 2016 12:02

Iemand het errens op die forum genoem dat die sump plug van 'n patrol selfde groote/thread is as n cruiser sin. Ek het toe die cruiser se "plug adaptor" vir die olie temp sender by madman gekoop. (paar maande terug).
Lang storie kort, die cruiser se adaptor is selfde thread maar die plug is mm weier. - so die ding pas nie. Het dit gister agtergekom na dat ek die temp sender met locktight in die adaptor vas gedraai het. Dis nou wat gebeur as mens nie eers die goed toets nie. :redface:
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2491
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Has thanked: 72 times
Been thanked: 102 times
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Lowveld
Current 4x4: 4.2TD Pickup & 4500 GRX
Home Language: Afrikaans/English

Re: Installing Turbo Boost Gauge & Madman EGT

Postby Michael » 05 Jul 2016 12:16

They are the same as the Cruisers yes. Might be that you were just supplied the wrong one. Tinus went through the same thing
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
Michael
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 2377
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 134 times
Been thanked: 211 times
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans

PreviousNext

Return to 16. DIY Projects

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests